Problém s TDI 66Kw

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
Danny
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravskoslezský

Problém s TDI 66Kw

Příspěvek od Danny »

Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Danny
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravskoslezský

Re: Problém s TDI 66Kw

Příspěvek od Danny »

Danny píše:Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa :lol: :lol: :lol:
:o

Uživatelský avatar
bembas
Závodník
Závodník
Příspěvky: 641
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlín

Re: Problém s TDI 66Kw

Příspěvek od bembas »

Mrkni sem do sekce údržba/vw,a když tam nic nenajdes,tak napiš co to dělá a někdo ti poradí
http://dieselpower.cz/forum/index.php?s ... fc72151616
VW Sharan 1.9 Tdi 4motion
VW touareg 3.0Tdi 176kw

sussen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 17.11.2007 17:49

Re: Problém s TDI 66Kw

Příspěvek od sussen »

Danny píše:Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa :lol: :lol: :lol:
Zkus se zaměřit na vstřik. čerpadlo. S kámošem jsme řešili něco podobného, taky mu to hulilo motor měl špatný chod. S čerpadlem se dá po povolení šroubů pohybovat vertikálně. Ještě se dá trochu manipulovat s tou vrchní kostkou, kterou drží 4 imbusy. Je to docela alchimie, ale docílili jsme tím úspěch a motor běží jako hodinky. Ale netvrdím, že to bude 100%ně tímhle.

Uživatelský avatar
Danny
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravskoslezský

Re: Problém s TDI 66Kw

Příspěvek od Danny »

sussen píše:
Danny píše:Zdravím golfisty...
Kámoš má naftového golfíka a naráz dělá takovej bordel. Asi takto..Nastartuje se na první škyt a běží na 4 válce..Potom 3 válce a potom to chcípně (asi 10 vteřin)a to za brutálně bíleho kouře...A někdy se to podaří nějak rozchodit.Tak to buď jede fakt hezky a nedýmý to a nebo to začen dýmyt a moc se tomu jet nechce..Na Vagu mi to napsalo jen zkratované čidlo teploty chladiče..Zítra to opravím..Ale nevím jestli to může být tím.. Tak první jsem si myslel že to je naftou .Tak je tam vysušená nádrž.Vyfoukané hadičky,nový filtr a krásně čistá nafta...A je to uplně to stejné... A jednou mi Vag napsal Řídicí jednotka zablokovaná ,tak jsem chybu smazal a už se mi tam neoběvila...Prosím poraďte!! Nevím na co bych se měl kouknout...Potom dodám fotky toho ´´Hořícího´´ GOLFa :lol: :lol: :lol:
Zkus se zaměřit na vstřik. čerpadlo. S kámošem jsme řešili něco podobného, taky mu to hulilo motor měl špatný chod. S čerpadlem se dá po povolení šroubů pohybovat vertikálně. Ještě se dá trochu manipulovat s tou vrchní kostkou, kterou drží 4 imbusy. Je to docela alchimie, ale docílili jsme tím úspěch a motor běží jako hodinky. Ale netvrdím, že to bude 100%ně tímhle.
Vzhledem k tomu že to je typ 1Z..Tak mi na DP rádí,ať se kouknu na kolečko na klice,že tam je poddimenzované péro a může se změnit časování...Takže zítra se mám čím bavit... :D

sussen
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 10
Registrován: 17.11.2007 17:49

Re: Problém s TDI 66Kw

Příspěvek od sussen »

Danny píše:
sussen píše: Zkus se zaměřit na vstřik. čerpadlo. S kámošem jsme řešili něco podobného, taky mu to hulilo motor měl špatný chod. S čerpadlem se dá po povolení šroubů pohybovat vertikálně. Ještě se dá trochu manipulovat s tou vrchní kostkou, kterou drží 4 imbusy. Je to docela alchimie, ale docílili jsme tím úspěch a motor běží jako hodinky. Ale netvrdím, že to bude 100%ně tímhle.
Vzhledem k tomu že to je typ 1Z..Tak mi na DP rádí,ať se kouknu na kolečko na klice,že tam je poddimenzované péro a může se změnit časování...Takže zítra se mám čím bavit... :D
To je pravda, kolega má taky 1Z a už kupoval nové ozubené kolo na kliku. Střihl se mu klínek.

Uživatelský avatar
Danny
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravskoslezský

Re: Problém s TDI 66Kw

Příspěvek od Danny »

sussen píše:
Danny píše: Vzhledem k tomu že to je typ 1Z..Tak mi na DP rádí,ať se kouknu na kolečko na klice,že tam je poddimenzované péro a může se změnit časování...Takže zítra se mám čím bavit... :D
To je pravda, kolega má taky 1Z a už kupoval nové ozubené kolo na kliku. Střihl se mu klínek.
Snad se to nepotkalo 8O ..Ale když se do toho pouštím,tak si koupím rozvody...Když něco dělat tak pořádně!! :D A kdyby to byl klínek,tak bude určitě vymyčkaná i ta řemenička..Co asi stojí??::

Uživatelský avatar
Danny
Pilot
Pilot
Příspěvky: 773
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Moravskoslezský

Re: Problém s TDI 66Kw

Příspěvek od Danny »

Táákk...Golfík už je Ready!! Sundala se řemenice a byla špatná,musela jít klikovka ven,nechalo se to chybějící navařit,obrousit nakulato,a potom na magnetce a nechali jsme tam 2 stovky přessah.Takže už je to v poho!!! :D

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“