Motor 2.8

1.4, 1.6, 1.8, 1.8T, 2.0, 2.3, 2.8, 3.2

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Biblbrox »

Řešením by tedy mohla být ta redukce na původní klapku.
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Motor 2.8

Příspěvek od MPavel »

Řešíl bych to spíš tou redukcí, ale pak je zase otázka, zda to ty koníky přidá, když tam bude původní klapka. Není mi totiž jasný, kde na tom sání se vytvoří 18 koní. A i s tou větší klapkou bych pochyboval, že to přídá tolik. Nevím. Být na tvém místě tak to proberu s někým znalým. Tohle je můj názor, ale nejsem odborník.

Jinak jak jezdí 2.8? Měl jsem tu čest se s ní seznámit v Sharanu při cestě do Itálie. Velice příjemný motor...
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Biblbrox »

jj, na začátku jsem našel článek, že to může přidat až 18 koní, později jinde rozpětí 12-16 koní. Proto jsem to zkusil dát sem, abych se něco dozvěděl, ale V6 a R32 tady jezdí málo. Ale zkusím to ještě pozjišťovat. Dík.

Jo, V6 jede moc pěkně. Předtím jsem měl GIV V5 110KW, ale tohle je někde jinde. Teď jsem si tam dal kit přímého sání K&N a už tak super zvuk se ještě zlepšil.
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Motor 2.8

Příspěvek od MPavel »

To je můj sen V6 v benzinu, ale nevím jestli si ho ještě splním kvůli stále dražší ropě. Teď jsem koukal na auto-plus na superby s tímhle motorem a už jsem si jeden vybral... :D Jen ty peníze pořád nejsou....
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

Uživatelský avatar
Biblbrox
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4252
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kněžpole
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Biblbrox »

Kamarád to má 2.8 v Passatu Tiptronic Syncro a je s ním maximálně spokojený. Superb bude lehčí než ten Pašík a těch 193 koníku snad postačí :D .
ObrázekObrázekNEPROPADEJTE PANICE

ALEX-TDI
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 259
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychvwald
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od ALEX-TDI »

Měl bych dotaz k tomuto typu motoru? Nějak se mi začala ztrácet chladící kapalina. Měl jsem zvednuté auto a vypadá to na vodní pumpu, dle úvahy kámoše, ale díval jsem se na prodejnu náhr. dílu a mají tam jak vodni pumpy, tak vodní čerpadla... :?: Je to totéž, jen jinak napsáno :?: Nebo má s tím někdo již nějakou zkušenost :?:

Uživatelský avatar
MPavel
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 224
Registrován: 28.09.2007 18:53
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Motor 2.8

Příspěvek od MPavel »

ALEX-TDI píše:Měl bych dotaz k tomuto typu motoru? Nějak se mi začala ztrácet chladící kapalina. Měl jsem zvednuté auto a vypadá to na vodní pumpu, dle úvahy kámoše, ale díval jsem se na prodejnu náhr. dílu a mají tam jak vodni pumpy, tak vodní čerpadla... :?: Je to totéž, jen jinak napsáno :?: Nebo má s tím někdo již nějakou zkušenost :?:
Dělají se ti fleky pod autem? Pokud ne tak to bude nejspíš prasklé těsnění pod hlavou. Pokud se ti dělají fleky tak skutečně ta pumpa či čerpadlo. Rozdíl mezi tím ti potvrdí fundovanější člověk, ale řekl bych, že to bud totéž. S tímhlo motorem zkušenost nemám.
Peugeot 406 coupe, 2.0 16v, kód motoru RFR, r.v. 1999 - prodáno

VW Golf IV, 1.6 16v, kód motoru AZD, r.v. 2000, 25 Years Edition - odcizeno
Obrázek

ALEX-TDI
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 259
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychvwald
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od ALEX-TDI »

MPavel píše:
ALEX-TDI píše:Měl bych dotaz k tomuto typu motoru? Nějak se mi začala ztrácet chladící kapalina. Měl jsem zvednuté auto a vypadá to na vodní pumpu, dle úvahy kámoše, ale díval jsem se na prodejnu náhr. dílu a mají tam jak vodni pumpy, tak vodní čerpadla... :?: Je to totéž, jen jinak napsáno :?: Nebo má s tím někdo již nějakou zkušenost :?:
Dělají se ti fleky pod autem? Pokud ne tak to bude nejspíš prasklé těsnění pod hlavou. Pokud se ti dělají fleky tak skutečně ta pumpa či čerpadlo. Rozdíl mezi tím ti potvrdí fundovanější člověk, ale řekl bych, že to bud totéž. S tímhlo motorem zkušenost nemám.
Jo dělají se "kaluže pod autem a taky je vidět, že to má růžovou barvu, takže chladící kapalina, jan nevím ten rozdíl neví někdo? Vodní pumpa a vodní čerpadlo = totéž?

ALEX-TDI
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 259
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Rychvwald
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.8

Příspěvek od ALEX-TDI »

K tomu předchozímu přízpěvku jsme to vyřešili, teď by mě zajímalo, zda tady již někdo někdy měnil tu vodní pumpu? Nějaké obrázky nebo návod? Díky.

Tom74
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 30.12.2009 12:33

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Tom74 »

Biblbrox píše:
ALEX-TDI píše:Zdar chlapi. Chtěl jsem se zeptat, kolik stoji na 2,8 rozvody a zda jste je již měnili?
Má to řetěz, takže jsem to neřešil. Ale myslím, že člen Kutilov měnil nějaké vodítka řetězu na motoru V5 150koní, protože mu to trochu chrastilo, ale řetěz myslím neměnil.
mám 2,8 V6 204PS cca 180t km a taky jsem si to myslel, do včerejška - nechrastil a rupnul..........

Uživatelský avatar
KamonCZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 31.10.2008 08:26
Bydliště: Nymburk

Re: Motor 2.8

Příspěvek od KamonCZ »

Dej vědět kterej ti rupnul jsou tam myslim dva jeden spodni a druhý na vačky.

Obrázek
Golf IV T

Tom74
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 30.12.2009 12:33

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Tom74 »

[quote="KamonCZ"]Dej vědět kterej ti rupnul jsou tam myslim dva jeden spodni a druhý na vačky.



mám tam 3 řetězy - jeden odspodu, druhý na výfuk vačku a třetí spojuje vačky, ten třetí tam nemám - vidím přes hrdlo na olej prázdný ozub kolo, zatím největší hrůzu mám, jak sundat sací potrubí - nejde jako u tebe rozpůlit a šroubuje se přímo do hlavy a z tý strany jsou chladiče a cca 3 cm místa

viz obrázek z netu
Obrázek

Uživatelský avatar
KamonCZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 31.10.2008 08:26
Bydliště: Nymburk

Re: Motor 2.8

Příspěvek od KamonCZ »

to neni konkretne muj motor to sem vystrachal nekde na netu ale kdyz se podivas o stranku zpet tak je tam vyfoceny sani z r32 ze spoda tak se mrkni na kolika sroubech to drzi
Golf IV T

Tom74
Řidič
Řidič
Příspěvky: 97
Registrován: 30.12.2009 12:33

Re: Motor 2.8

Příspěvek od Tom74 »

KamonCZ píše:to neni konkretne muj motor to sem vystrachal nekde na netu ale kdyz se podivas o stranku zpet tak je tam vyfoceny sani z r32 ze spoda tak se mrkni na kolika sroubech to drzi
golf R32 má motor 2,8 ? nebo je ten motor převrtanej na 3,2 ?

a ty máš VR6 nebo už V6 204ps ?

ale těch šroubů je tam hodně, a když je budu muset poslepu - to bude síla...... :negative:

Uživatelský avatar
KamonCZ
Řidič
Řidič
Příspěvky: 198
Registrován: 31.10.2008 08:26
Bydliště: Nymburk

Re: Motor 2.8

Příspěvek od KamonCZ »

nevim ale myslim si ze ty srouby budou na stejnejch mystech jinak ja mam V6 konstrukce VR6 204ps
ve sharanu nebo galaxi sem este nevidel jakej tam je pristup ale u myho gIV je to taky naprd
Golf IV T

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“