Cukání motoru u tdi

Moderátoři: 11mAjA11, KOŠŤÁL, Libang

Odpovědět
Uživatelský avatar
fleer
Člen klubu
Příspěvky: 2556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od fleer »

mno v tom případě nejdřív skus vyměnit teplotníí čidlo.. a opět... kolik ukazuje teplotu na VAGu?
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant

ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant

Uživatelský avatar
panda
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 228
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ceskolipsko

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od panda »

RADA3 píše:Ten servomotorek se dá koupit a vyměním si ho sám,nebo ne?Akde ho přesně najdu na tom čerpadle.Cuká mě to pořád,já jezdím tak,že votáčky nepustím pod 1800 a dá se stím jezdit(zatím).Jo nemáte někdo zkušenosti s teplotou vody,mě to neukazuje,jen když je strašný vedro tak to ukáže asi na 40,termostat tam je.
ten moturek se da koupit,jako funglovku ve VW bych to ani neshanel pac si reknou zcela nesmysnou raketu.Lepsi je si sehnat cele cerpadlo.Na fotce je ta hlava(moturek) oznaceny.
sam by sis to vymenit mohl,je tam jeden spešl sroub na ktery musis mit spešl vorisek,ale urcite to jde i jinak sundat.Kazdopadne po vymene musis hlavu nastavit tak aby byla v ose(pres diagnostiku) a mozna nastavit predvstrik.Pokud tomu nejak neholdujes tak at ti to udela nekdo kdo se tomu venuje.Ja za vymenu te hlavy s veskerym nastavenim platil 400kc,je to prace na 20 min.

s teplotou?at se ti jukne pres diagnostiku kolik je skutecna teplota motoru.muze byt cidlo v haji nebo budik.Ted kdyz to projedes tak tech 5km,tak by se ti mel 100%otevrit termostat,takze kdyz sahnes na hadice k chladici takl by meli byt okolo tech 80 stupnu,zkratka by meli byt horke :D
Přílohy
cerpadlo.jpg

GARRETT
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 27.09.2007 21:19

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od GARRETT »

zdravim mam VW Golf 3 Variant 1.9 TDi 66 kW 1Z r.v. 94, mam ten samej problém občas jede normálně a občas cuká dělá to kolem 3000 otáček...
Mam závadu v ř. j. a sice "teplota nasávaného vzduchu v sacím potrubí nebo zkrat na plus"
to čidlo teploty v sacím potrubí sem vyměnil a závadu to hlasí pořád tu samou zní to divně, ale ten zkrat na plus můžou dělat přelámaný kabely u pátých dveří myslim od vytápění skla, osvětlení spz a stěrače, kabely budu dávat nový a pak paměť zavad zkusim vymazat... :wink:

Uživatelský avatar
panda
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 228
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: ceskolipsko

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od panda »

GARRETT píše:zdravim mam VW Golf 3 Variant 1.9 TDi 66 kW 1Z r.v. 94, mam ten samej problém občas jede normálně a občas cuká dělá to kolem 3000 otáček...
Mam závadu v ř. j. a sice "teplota nasávaného vzduchu v sacím potrubí nebo zkrat na plus"
to čidlo teploty v sacím potrubí sem vyměnil a závadu to hlasí pořád tu samou zní to divně, ale ten zkrat na plus můžou dělat přelámaný kabely u pátých dveří myslim od vytápění skla, osvětlení spz a stěrače, kabely budu dávat nový a pak paměť zavad zkusim vymazat... :wink:
chce se to kouknout do schemat jestli se muzou takhle ovlivnit zdanlive dve neovlivnitelne veci.kazdopadne nekde je ten kablik sluslej.

Uživatelský avatar
fleer
Člen klubu
Příspěvky: 2556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Praha západ
Kontaktovat uživatele:

Re: Cukání motoru u tdi

Příspěvek od fleer »

GARRETT píše:zdravim mam VW Golf 3 Variant 1.9 TDi 66 kW 1Z r.v. 94, mam ten samej problém občas jede normálně a občas cuká dělá to kolem 3000 otáček...
Mam závadu v ř. j. a sice "teplota nasávaného vzduchu v sacím potrubí nebo zkrat na plus"
to čidlo teploty v sacím potrubí sem vyměnil a závadu to hlasí pořád tu samou zní to divně, ale ten zkrat na plus můžou dělat přelámaný kabely u pátých dveří myslim od vytápění skla, osvětlení spz a stěrače, kabely budu dávat nový a pak paměť zavad zkusim vymazat... :wink:
mno zkrat na plus znamená, že ten snímač není ukostřenej
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant

ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“