FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
Takže ono se to dá rozebrat Ještě mi prosím řekni, jestli máš nějaký speciální nástroj na uvolňování hadicových svorek na filtru. Kombinačkama to šlo, ale nic moc
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
já nevím, jak je to u dvojky....zkusím mrknout do chytré knihy, vydrž..........
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
tak on zřejmě nejde rozebrat, jedině zkus vyšroubovat ten odkalovací šroub a sundat obě hadice propláchnout to vše benzínem. Až budeš dávat filtr zpátky, a´t už nový, nebo vyčištěný, zalij ho naftou.......
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
- jbarman
- Jezdec
- Příspěvky: 325
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ždánice u Kyjova
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
Díky za ochotu, jen s tím benzínem bych měl trošku strach, jednak dostat ho do filtru a potom ven.
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
tam jsou tři díry, přes které se dá benzín nalít a posléze i vylít...to bych neřešil, ale myslím si, že nový je nový..........
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
- klop_myVento
- Nový člen
- Příspěvky: 43
- Registrován: 13.02.2008 16:07
- Bydliště: Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
Nazdar, mám takový dotaz, mohl by mi někdo přesněji popsat kde se nachází palivový filtr? Mám Vento 1.8 66kw a asi už ho mám špatný, tak bych si ho chtěl vyměnit, ale nevím kde ho hledat. Zkoušel jsem link který je uveden na začátku tohoto tématu ale ten odkazuje na neeexistující téma, tak bych potřeboval vědět jak to vypadá a kde to najít.
Blue Power
- pistahufnagl
- VWjunior
- Příspěvky: 1725
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Královéhradecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
ahoj, co zkusit sekci věnovanou vozům Vento. Sharan předpokládám bude mít úplně jiné uložení v motorové části.
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
jdi po palivovém potrubí od nádrže vpřed a není boha, aby jsi na něj nenarazil.......bude to takový menší kovový váleček.klop_myVento píše:Nazdar, mám takový dotaz, mohl by mi někdo přesněji popsat kde se nachází palivový filtr? Mám Vento 1.8 66kw a asi už ho mám špatný, tak bych si ho chtěl vyměnit, ale nevím kde ho hledat. Zkoušel jsem link který je uveden na začátku tohoto tématu ale ten odkazuje na neeexistující téma, tak bych potřeboval vědět jak to vypadá a kde to najít.
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.10.2008 00:52
- Bydliště: České Budějovice
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
A odvzdušňuje se to jak? Např. kdyby došla nafta.Stačí jen zalít filtr,nebo je třeba dělat ještě něco dalšího?
- widle
- VWmaniak
- Příspěvky: 6549
- Registrován: 25.09.2007 18:49
- Bydliště: Pržno okr. Frýdek-Místek
- Kontaktovat uživatele:
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
pokud nechceš zhuntovat starter, tak odpojíš hadičku od čerpadla, otevřeš nádrž, vsuneš tam hadici od kompresoru, kterou obalíš hadrem a pak už jen čekáš, až se nafta dostane až čerpadlu.
žiju stále kupředu, protože tak je to správné.... http://www.Bodroteam.cz
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
Jak často měníte palivový filtr? U mého auta (r.v.98) se má prý měnit až po 60.000 km... Není to pozdě? Vzduchový už také dělám cca po 30-ti a ne po 90-ti tisících jak je v manuálu.
Nebo stačí dělat jen to odvodnění?
Nebo stačí dělat jen to odvodnění?
- Tommate
- Profík
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: 3nec
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
já kontroluji vzducháč (dejme tomu) při výměně oleje, takže případně měním podle jeho stavu, ale jinak při každé druhé výměně oleje preventivně, čili co 20-30tkm (stojí pár korun), palivák je taky za babku vzhledem k tomu že chrání a udržuje v čistotě dost důležité části motoru, ale dal bych mu důvěru tak 40tkm
- Petr74
- Jezdec
- Příspěvky: 396
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 15
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: FILTRY, PALIVOVÝ: umístění, výměna, vyčištění
U auta dodržuji patnáctitisícové intervaly a jejich násobky.
Olej + filtr ..... 15.000 km
Filtr vzduch ..... 30.000 km
Filtr pyl ..... 30.000 km
Filtr palivo ..... 60.000 km
Rozvody ..... 90.000 km
Nikdy nebyl problém, ani na předchozích služebních autech.
Olej + filtr ..... 15.000 km
Filtr vzduch ..... 30.000 km
Filtr pyl ..... 30.000 km
Filtr palivo ..... 60.000 km
Rozvody ..... 90.000 km
Nikdy nebyl problém, ani na předchozích služebních autech.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 1
- Registrován: 21.02.2010 11:54
Filtr palivový
Zdravím.
Měl jsem auto v servisu (výměna těsnění pod hlavou) a mám podezření na přehození hadiček k palivovýmu filtru. Je tam zelená, která tlačí naftu z čerpadla (vede k nějakému přepadu zajištěnému závlačkou a dál do motoru), a oranžová která naftu netlačí a vede přímo do filtru. Ze servisu jsem dojel domů (parkuji na šikmé ploše čumákem dolů) a druhý den dojel tak 200m a hotovo. Myslím, že čerpadlo má tlačit naftu přímo do filtru. Já to teda obrátil a ono to jede. Udělal jsem dobře?
Děkuju moc za odpověďi. Jarda
Měl jsem auto v servisu (výměna těsnění pod hlavou) a mám podezření na přehození hadiček k palivovýmu filtru. Je tam zelená, která tlačí naftu z čerpadla (vede k nějakému přepadu zajištěnému závlačkou a dál do motoru), a oranžová která naftu netlačí a vede přímo do filtru. Ze servisu jsem dojel domů (parkuji na šikmé ploše čumákem dolů) a druhý den dojel tak 200m a hotovo. Myslím, že čerpadlo má tlačit naftu přímo do filtru. Já to teda obrátil a ono to jede. Udělal jsem dobře?
Děkuju moc za odpověďi. Jarda