MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
Egr = ekologie.... ale, kdyz nefunguje,tak jak ma,tak je to jeste horsi....takze utnout hnedka za vcasu
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- TomasekWRC
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
hm, zajímavé, můžete kluci k tomu ještě dopsat jak tedy na to s tím Vagem?
Celkem by mě to zajímalo. Dík.
Celkem by mě to zajímalo. Dík.
- TomasekWRC
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
Tak po hledání a bádání jsem konečně zjistil jak Vagem na to. Na kamarádově TDI 66kW 1998 to šlo bez problémů nastavit na 33768, ale u mě ne. Mám motor na Galaxy 2002 AUY = 85kW PD a tam mi nejde ani ťuk, povolí mi max 33683 a konec a stále mám min. 4,8%. Co s tím. Odpojil jsem hadičku a ucpal, je to znát, ale chtěl bych to i odpojit Vage, jak na to????
Dík
Tomáš
Dík
Tomáš
Vymyťte smrt z našich silnic...jezděte po chodníku!
Tomáš
Tomáš
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, černý kouř při vyšších otáčkách (1. a 2. rychl.st.)
VAGem nejde uuuuuplne zavrit...
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- milan.helcl
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 12.10.2007 14:26
- Bydliště: České Budějovice
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Ahoj všichni, mám zas takový problémek moje autí spadlo do nouzového režimu, na VAGu zjistili, že je vadný ventil počátku střiku, na štěstí se netrefili, byl jenom kablík co vede k čerpadlu opálenej a spojil se mi s kostrou. Po vymazání chyby auto jede vcelku dobře, ale začalo už při 1/4 plynu strašně moc černě kouřit. Když jsem se ptal různě zkušenejch tak mi řekli, že se to po nouzáku stává ať neplašim, že to po ujetí pár km zmizí. Co vy na to?
- vilik
- VWsenior
- Příspěvky: 2021
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Rakovnicko
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Myslím, že se to tu už probíralo. Buď EGR ventil, nebo váha vzduchu. Obojí se dá diagnostikovat přes VAG.
VW Sharan II 1.9 TDI PD 85 kW Family červený
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
VW Passat 1.9 TDI PD Variant 96 kW modrý
- milan.helcl
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 12.10.2007 14:26
- Bydliště: České Budějovice
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Vilíku, váhu vzduchu mám novou-stála cca 2000,- tím to asi nebude, napadá tě jiná potencionální zavada.
- milan.helcl
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 12.10.2007 14:26
- Bydliště: České Budějovice
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Chlapi, jak jsem psal, váha vzduchu je nová, diagnostika mlčí a já stále moc kouřím (z vejfuku a to výrazně černě). Poraďte co s tím.
- patper
- VWmaniak
- Příspěvky: 5486
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha-Rakovnicko-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
...vsak uz ti Vilik psal... EGR
Zakazkove Truhlarstvi
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=46&t=24670
- milan.helcl
- Nový člen
- Příspěvky: 22
- Registrován: 12.10.2007 14:26
- Bydliště: České Budějovice
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Ano, omlouvám se, ale co to je EGR. Prosííím mějte se mou trpělivost. Děkuju.
-
- Člen klubu
- Příspěvky: 319
- Registrován: 29.09.2007 12:33
- Bydliště: jablonec nad nisou
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Zdravím mám problem s kouřivostí motor 1.9tdi 81kw vždy kouřil jen když byl studený a jen ve vyších otačkách ted když se ohřeje a kouři defakto stále když je v zátahu jo kouří černě neví někdo co byto mohlo bejt díkes
Sharan tdi afn 81kw
- TomasekWRC
- Řidič
- Příspěvky: 55
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Olomouc, Czech Republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Třeba by to chtělo i poštelovat čerpalo, jestli se to po rozvodech nedělalo....
Jinak EGR, odpojeno a jsem spokojen, nekoiuřím téměř vůbec!
Jinak EGR, odpojeno a jsem spokojen, nekoiuřím téměř vůbec!
Vymyťte smrt z našich silnic...jezděte po chodníku!
Tomáš
Tomáš
- DavidST
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Ahoj
Mám takový pocit že mě začalo auto kouřit...Před tím sem si toho nevšiml....
Olej auto nepapá (0.5l na 10tis.km 5W-40 není nic)...Naftový filtr je po výměně
a žádný rozdíl...Auto jezdí dobře....
Mám Galaxy 99 TDi 66kW + chip.......
Ale čipem to nebude jelikož todělá až ted.....
Tak nevím čím by to mohlo být...Ještě přemýšlím o kvalitě nafty...
Vím že když sem zaléval naftový filt kdysi tak byla nafta čistější a méně mastná
než ted co sem zaléval naftový filtr....
Co myslíte vy?
PS: Kouří to hlavně při podřazení (černě) a při rychlejším rozjetí (šedý)...
Ale ne modrý ani bílý kouř....
Mám takový pocit že mě začalo auto kouřit...Před tím sem si toho nevšiml....
Olej auto nepapá (0.5l na 10tis.km 5W-40 není nic)...Naftový filtr je po výměně
a žádný rozdíl...Auto jezdí dobře....
Mám Galaxy 99 TDi 66kW + chip.......
Ale čipem to nebude jelikož todělá až ted.....
Tak nevím čím by to mohlo být...Ještě přemýšlím o kvalitě nafty...
Vím že když sem zaléval naftový filt kdysi tak byla nafta čistější a méně mastná
než ted co sem zaléval naftový filtr....
Co myslíte vy?
PS: Kouří to hlavně při podřazení (černě) a při rychlejším rozjetí (šedý)...
Ale ne modrý ani bílý kouř....
- DavidST
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Tak jak sem si tohle téma přečet celý tak je to normální....
Je fakt že sem katalizátor vykuchal ....
Kde je ERG ventil na TDi 66kW rv99?
ERG ventil mě už ničil nervy v benzínáku
Je fakt že sem katalizátor vykuchal ....
Kde je ERG ventil na TDi 66kW rv99?
ERG ventil mě už ničil nervy v benzínáku
- vikino
- Jezdec
- Příspěvky: 357
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWýchodní Čechy
Re: MOTOR, KOUŘENÍ: najednou začal kouřit, únik pliva do oleje
Čau kluci,dnes se mi stala nemilá věc.
Jedu jedu a najednou začalo auto mírně cukat při přidávání plynu a pak se jakoby ztratil výkon,ale v nouzáku to asi není,protože po vypnutí motoru a následném nastartování se to projevuje stejně.Z výfuku jde tmavý(černý) kouř hlavně při přidávání,jinak ne.Auto moc netáhne a v určité fázi akcelerace se ozývá z motoru syčivý zvuk-jako když něco silně nasává.Jinak otáčky na volnoběh v pořádku.Díky za každou radu!!!
85kW r.v.2004
Jedu jedu a najednou začalo auto mírně cukat při přidávání plynu a pak se jakoby ztratil výkon,ale v nouzáku to asi není,protože po vypnutí motoru a následném nastartování se to projevuje stejně.Z výfuku jde tmavý(černý) kouř hlavně při přidávání,jinak ne.Auto moc netáhne a v určité fázi akcelerace se ozývá z motoru syčivý zvuk-jako když něco silně nasává.Jinak otáčky na volnoběh v pořádku.Díky za každou radu!!!
85kW r.v.2004
vikino