MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
- shared
- Řidič
- Příspěvky: 79
- Registrován: 14.02.2008 22:01
- Bydliště: Hradec Králové
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
To Tuleň 20
Minulý měsíc jsem měl stejný problém - provedena výměna váhy vzduchu a je po problému.
Minulý měsíc jsem měl stejný problém - provedena výměna váhy vzduchu a je po problému.
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Marek77 nebo někdo.
Projeví se ta špinavá škrtící klapka na výpisu VAGu? Nebo to mám prostě vyčistit a ono se uvidí, jestli to bylo ono?
No to jsem si teda zase naběhl, tak jsem oddělal kryt motoru a čumím do toho. Je to ta tlustá gumová roura napravo, co vede zepředu dozadu? Ještě před tou klapkou je tam jakýsi čidlo? No ale je to hrozně zastrčený vzadu. Nějak nemám odvahu to rozebrat zkrz ten přístup.
P.S. Co nová navigace Moov? jsi přihlášen na Miofóru rovněž pod Marek77? Četl jsem, jak se rozohňuješ nad některými funkcemi, taky na to lehce nadávám. Zvláště řeším BT a telefon, jinak mě chodí v poho.
Projeví se ta špinavá škrtící klapka na výpisu VAGu? Nebo to mám prostě vyčistit a ono se uvidí, jestli to bylo ono?
No to jsem si teda zase naběhl, tak jsem oddělal kryt motoru a čumím do toho. Je to ta tlustá gumová roura napravo, co vede zepředu dozadu? Ještě před tou klapkou je tam jakýsi čidlo? No ale je to hrozně zastrčený vzadu. Nějak nemám odvahu to rozebrat zkrz ten přístup.
P.S. Co nová navigace Moov? jsi přihlášen na Miofóru rovněž pod Marek77? Četl jsem, jak se rozohňuješ nad některými funkcemi, taky na to lehce nadávám. Zvláště řeším BT a telefon, jinak mě chodí v poho.
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
A ještě já
Je ta klapka tady pod tou trubkou?
A kde se bere tady ten olej z motoru?
Je ta klapka tady pod tou trubkou?
A kde se bere tady ten olej z motoru?
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- DoggyBoy
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Západní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Kolísání otáček, někdy chcípne...
Brácha má Sharana VR6, a začalo mu to dělat divný věci...pohupujou se otáčky...když se rozjíždí tak auto škube...a někdy na volnoběh to chcípne... dělá to hlavně při zahřátym motoru... Nemáte s tim někdo zkušenosti?
- katsi
- Člen klubu
- Příspěvky: 6532
- Registrován: 02.04.2008 15:10
- Bydliště: Praha-východ
Re: Kolísání otáček, někdy chcípne...
a nechrastí mu něco v kaslíku? Že bysme ti řekli co to je.. Ne promiň, nemyslím to tak, ale vždycky když jsem napsala něco podobného - poslali mě všichni víš kam , že to může být tisíc věcí.. Můžu jen z vlastní zkušenosti, co klapka - čistá, filtry, náplně, svíčky, .... ?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 5
- Registrován: 16.01.2008 21:34
- Bydliště: Jižní Morava
Re: Kolísání otáček, někdy chcípne...
řešil jsem totéž poměrně dlouhou dobu. Problém se vystupňoval po výměně svíček (originál NGK). Do té doby má VR6 jen nechtěla držet otáčky po nastartování za studena. S novými svíčkami začala po zahřátí navíc střílet do výfuku a v rozmezí 1000 až 2000 otáček při akceleraci cukat. Myslel jsem si, že je to škrtící klapkou, což mi "odborníci na vytahování peněz" ve značkovém servisu potvrdili, prý vyzkoušeli novou, ale závada přetrvávala. S "novou" klapkou mi to dali na vyzkoušení, když jsem se podíval do motoru, tak jsem tam ale nic nového nenašel!
Další teorie byla, že je na vině řídící jednotka a její zoxidované kontakty - údajně odstraněno, prý to zkoušeli a najeli s mým autem cca 100 km, přitom jsem zjistil, že se auto nepohlo z jejich dvora po dobu 20 dnů!!!!! Tohle jsem bral již jen jako test jejich služeb, naštěstí jsem nic neplatil
Jejich další verze na tahání peněz, byly rozvody, konkrétně vyběhaný plastový napínák řetězu, popř. snímač polohy klikového hřídele. A opět že seženou levnější díl bez zakázky a dokladu
Stále jsem byl přesvědčen o závadě škrtící klapky, tak jsem nakonec vzal auto, jel jsem do obyčejného servisu, se kterým jsem měl již z minulosti dobré zkušenosti a ejhle - závada byla odstraněna výměnou škrtící klapky.
Nyní normálně startuji, motor krásně chytne a drží otáčky, necuká a při uvolnění plynu krásně dojede na volnoběžné otáčky, aniž by zakolísal - předtím měl tendenci propadávat na cca 500 otáček.
Jinak závada by měla jít zjistit na VAGu - mě to někdy psalo závada škrtící klapky, nelze nastavit základní polohu, nebo tak nějak. Někdy mi to ale nepsalo nic.
Toto je tedy i má opakovaná a velmi špatná zkušenost se značkovým servisem VW
Další teorie byla, že je na vině řídící jednotka a její zoxidované kontakty - údajně odstraněno, prý to zkoušeli a najeli s mým autem cca 100 km, přitom jsem zjistil, že se auto nepohlo z jejich dvora po dobu 20 dnů!!!!! Tohle jsem bral již jen jako test jejich služeb, naštěstí jsem nic neplatil
Jejich další verze na tahání peněz, byly rozvody, konkrétně vyběhaný plastový napínák řetězu, popř. snímač polohy klikového hřídele. A opět že seženou levnější díl bez zakázky a dokladu
Stále jsem byl přesvědčen o závadě škrtící klapky, tak jsem nakonec vzal auto, jel jsem do obyčejného servisu, se kterým jsem měl již z minulosti dobré zkušenosti a ejhle - závada byla odstraněna výměnou škrtící klapky.
Nyní normálně startuji, motor krásně chytne a drží otáčky, necuká a při uvolnění plynu krásně dojede na volnoběžné otáčky, aniž by zakolísal - předtím měl tendenci propadávat na cca 500 otáček.
Jinak závada by měla jít zjistit na VAGu - mě to někdy psalo závada škrtící klapky, nelze nastavit základní polohu, nebo tak nějak. Někdy mi to ale nepsalo nic.
Toto je tedy i má opakovaná a velmi špatná zkušenost se značkovým servisem VW
- DoggyBoy
- Jezdec
- Příspěvky: 279
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Západní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Re: Kolísání otáček, někdy chcípne...
díky...svíčky i kabely brácha taky měnil..a nepomohlo...tak to bude asi stejný problém...
Golfík IV 1.8Turbo GTI
- Korda
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Otáčky volnoběhu
Dnes mě po roce můj Sharik 2,0i pozlobyl.Nechtěl držet otáčky volnoběhu a chcípá.Přitom naskočí na brnknutí a jede normálně necuká a výkon je dobrý a benzínu je dost Sakra co s tím
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Otáčky volnoběhu
Nejprve bych šel po kvalitě paliva.
Potom bych vyčistil hrdlo škrticí klapky.
Potom zkontroloval funkčnost kyslíkového senzoru.
Potom bych to prodal .
- vezmi to v tomhle pořadí a já jsem přesvědčen, že ten poslední bod Tě snad nebude muset zajímat.
Potom bych vyčistil hrdlo škrticí klapky.
Potom zkontroloval funkčnost kyslíkového senzoru.
Potom bych to prodal .
- vezmi to v tomhle pořadí a já jsem přesvědčen, že ten poslední bod Tě snad nebude muset zajímat.
- Korda
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Otáčky volnoběhu
Hmm máš pravdu neprodám. Je to první auto co mělo nejmenší provozní náklady -myslím opravy co mám ve firmě.Tohle je první závažnější závadička po ujetí 31000km za rok a to´si myslím že na takového dědu to je na výbornou!!! Jinak jsem tankoval na OMV 30litrů a tankuji tam dá se říct furt.No a zbytek teda nechám servisu.Ta škrtíci klapka je kde a zvládne to i já neautomekánik a to stejné s tím senzorem kde a jakMarek77 píše:Nejprve bych šel po kvalitě paliva.
Potom bych vyčistil hrdlo škrticí klapky.
Potom zkontroloval funkčnost kyslíkového senzoru.
Potom bych to prodal .
- vezmi to v tomhle pořadí a já jsem přesvědčen, že ten poslední bod Tě snad nebude muset zajímat.
PS ten motor nežere ani olej to je fakt mazec u takového staříka!!
-
- VWexpert
- Příspěvky: 3883
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Otáčky volnoběhu
Vyčistit klapku nejspíš zvládneš i po domácku, není to náročné.
- abeljozef
- Moderátor
- Příspěvky: 3915
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Trnava
Re: Otáčky volnoběhu
Pozor na zakladne nastavenie po precisteni skrtiacej klapky.
- Korda
- Řidič
- Příspěvky: 120
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Otáčky volnoběhu
No po ujetí 40km se to samo opravilo Nedalo mi to a zajel jsem do servisu VW a tam to napíchly na počítač a nic to nehlásí a přesnou příčinu neznají .Tak že tyto auta se i sami opravují pánové!!!!!!
No aspoň jsem si tam objednal jednu originálku poklici co jsem si rozlomil
No aspoň jsem si tam objednal jednu originálku poklici co jsem si rozlomil
- Kamyl
- Jezdec
- Příspěvky: 471
- Registrován: 08.07.2008 20:43
- Bydliště: Ostrava / Karviná / Brušperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Otáčky volnoběhu
Vsiml jsem si taky... Prvi tyden mi porad za jizdy blikala kontrolka zhaveni a nez jsem se dokopal neco s tim udelat, tak to prestalo a uz 3 tydny to neudelalo...Korda píše:No po ujetí 40km se to samo opravilo Nedalo mi to a zajel jsem do servisu VW a tam to napíchly na počítač a nic to nehlásí a přesnou příčinu neznají .Tak že tyto auta se i sami opravují pánové!!!!!!
- Jose1
- VWexpert
- Příspěvky: 2622
- Registrován: 02.03.2008 16:51
- Bydliště: Brno
Re: MOTOR, CHOD: nepravidelný chod motoru, vstřiky
Jo opravujou se samy.
Tak dlouho ten volnoběh poskakoval a mě se nechtělo špinit ruce. Až to prostě přestalo zlobit samo a dva měsíce je už klid. Napadá mě tedy příměr: "Nač stahovat trenky, když brod je daleko".
Tak dlouho ten volnoběh poskakoval a mě se nechtělo špinit ruce. Až to prostě přestalo zlobit samo a dva měsíce je už klid. Napadá mě tedy příměr: "Nač stahovat trenky, když brod je daleko".
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012
http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;