Výfuk V5
Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Výfuk V5
Uvažuju něco podniknout s výfukem - chtěl bych mírně zlepšit zvuk a trochu pomoct motoru. Napadají mě dvě řešení - nahradit kat rezonátorem nebo vyměnit koncový tlumič za průchozí. Otázka je co bude lepší pro motor aby se ztrátou protitlaku nezhoršily jeho vlastnosti....
Golf real car, real fast
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Výfuk V5
Zdar,před časem si kamarád Soty,pořídil právě V5 a myslím že tohle nějak řešil.Jestli na něj máš kontakt,zeptej se ho.A nebo ti na něj kontakt můžu dát.
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Výfuk V5
Tak už jsem s ním teď mluvil a říkal,že akorát vyndal katalyzátor,středovej tlumič nechal(aby zase nebyl tak velkej řev) a jen vyměnil zadní tlumič.Měl tam nějakej sportovní,ale nelíbil se mu,tak tam dal obyč kterej před tím někdo měl na Hondě a on sám ho měl na trojce Golfu,ale s motorem 1.8T a zvuk byl parádní...
-
- Pilot
- Příspěvky: 735
- Registrován: 02.11.2007 13:02
Re: Výfuk V5
Takže poslední zpráva,katalyzátor je zpět na svém místě,ale středovej tlumič je pryč.Ale není spokojen a ptá se tedy,jestli někdo neví,co v tomto problému podniknout,prostě jak na výfuk na té V5..?Nevíte náhodou někdo?
- lishak
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 17.06.2008 16:06
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Výfuk V5
Řešim ten samej problém. Chtěl sem vyndat katík a nechat tam jen trubku. Problém je že v katíku je lambda sonda, takže tam místo toho budu muset asi šoupnout rezonátor se závitem na tu lambádu. Jinak koncovej tlumič se mi ani moc měnit nechce. Zvuk to má dobrej. Jen musim pořešit ten kat. Nemáte s tim někdo zkušenosti?
- Oník
- VWexpert
- Příspěvky: 2588
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk V5
tak si trochu pohraj pokud máš možnost řízni zadní díl a nakopnito jak se bude líbit zvuk..já to takhle zkoušel na mém bejvalém autě a když nebude líbit tak ho dej zpátky...radši bych zkusil ten zadnek než katák ted nevím jestli je lambda sonda za katalyzátorem...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 39
- Registrován: 13.01.2008 02:33
- Bydliště: česká lípa
Re: Výfuk V5
nazdárek já mám též V5 a tento problém jsem řešil už v únoru o po plno pokusech jsem zjistil že nejlepší pro mojí V5 110 kw je místo zdaního tlumiče navařit trubku a na konec jsem dal dvě chromované kulaté koncovky. zvuk to má libovej a tah taky
- lishak
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 17.06.2008 16:06
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Výfuk V5
A neřve to až moc bez toho zadního tlumiče? A co katík ten tam máš?Bořek píše:nazdárek já mám též V5 a tento problém jsem řešil už v únoru o po plno pokusech jsem zjistil že nejlepší pro mojí V5 110 kw je místo zdaního tlumiče navařit trubku a na konec jsem dal dvě chromované kulaté koncovky. zvuk to má libovej a tah taky
- Ondrej
- Pilot
- Příspěvky: 700
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk V5
Stím katem bych byl opatrnej je tam sonda za. Jinak měl jsem 125KW a ten zvuk se mi zdá dost výraznej i origo. Teď mám 3,2FSI která je míň slyšet než to V5. Když už, tak bych koupil sportovní vejfuk než laborovat s nějakejma trubkama a zasírat okolí emisema z benzínu kterého si tenhle motor bere vzhledem k výkonu nemálo.
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk V5
110kW má jen jednu lambdu před katem, takže kat není třeba
Příští rok mě asi čeká celý výfuk, protože je ještě origo a už na něm hlodá koroze zásadním způsobem Takže asi kat nahradím rezonátorem a buď dám origo zbytek nebo něco vymyslím. Super by byl výfuk jak měl Dominik na Veruně, kdy každé podřazení bylo jak u DTM
Příští rok mě asi čeká celý výfuk, protože je ještě origo a už na něm hlodá koroze zásadním způsobem Takže asi kat nahradím rezonátorem a buď dám origo zbytek nebo něco vymyslím. Super by byl výfuk jak měl Dominik na Veruně, kdy každé podřazení bylo jak u DTM
Golf real car, real fast
- Ondrej
- Pilot
- Příspěvky: 700
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk V5
Takhle když si večer ležím u televize a pod okny mi prosviští nějaký to vaše DTM , tak bych vás stím nakopal do pr...e. Kdo to má poslouchat a dejchat ten smrad! Trošku berte ohledy na ostaní
- xerxes
- VWmaniak
- Příspěvky: 10177
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Výfuk V5
A proto bydlím skoro v LeseOndrej píše:Takhle když si večer ležím u televize a pod okny mi prosviští nějaký to vaše DTM , tak bych vás stím nakopal do pr...e. Kdo to má poslouchat a dejchat ten smrad! Trošku berte ohledy na ostaní
- Soty
- Jezdec
- Příspěvky: 368
- Registrován: 15.03.2008 23:27
- Bydliště: Ustí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk V5
ahoj všichni V5 tak jsem nakonec výfuk vyšeřil. katík zatím zůstal ale místo středového tlumiče je jen průchozí rezonátor o průměru 55mm. a na konec jsem si nechal udělat tlumič 400mm dlouhý a o průměru 60mm od Laytingu.
Naposledy upravil(a) Soty dne 23.10.2008 00:47, celkem upraveno 1 x.
- lishak
- Řidič
- Příspěvky: 54
- Registrován: 17.06.2008 16:06
- Bydliště: Jesenice u Prahy
Re: Výfuk V5
Já vim že si měl V5 125KW, protože v tý tvý bejvalý teď jezdim já. Zvuk to má pěknej už teď, ale nemůžu se zbavit pocitu že bez toho katíku by to třeba o něco mín žralo, možná i víc jelo a třeba i ten zvuk by byl ještě lepší.Ondrej píše:Stím katem bych byl opatrnej je tam sonda za. Jinak měl jsem 125KW a ten zvuk se mi zdá dost výraznej i origo. Teď mám 3,2FSI která je míň slyšet než to V5. Když už, tak bych koupil sportovní vejfuk než laborovat s nějakejma trubkama a zasírat okolí emisema z benzínu kterého si tenhle motor bere vzhledem k výkonu nemálo.
- Ondrej
- Pilot
- Příspěvky: 700
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výfuk V5
Zdar chlape! To udělej jako já v tejdnu do práce fičím 1.2 htp a o víkendu v 3,2 a spotřeba mě netrápí Ta V5 papá to je jasný, 3,2 ještě o krapet víc. S V5 jsem byl kolem 10 litrů s 3,2 jezdím za 12 a to to šolíchám vesměs. Zkrátka od atmosferickýho benzínu nemůžeš čekat moc ekonomickou jízdu.lishak píše:Já vim že si měl V5 125KW, protože v tý tvý bejvalý teď jezdim já. Zvuk to má pěknej už teď, ale nemůžu se zbavit pocitu že bez toho katíku by to třeba o něco mín žralo, možná i víc jelo a třeba i ten zvuk by byl ještě lepší.Ondrej píše:Stím katem bych byl opatrnej je tam sonda za. Jinak měl jsem 125KW a ten zvuk se mi zdá dost výraznej i origo. Teď mám 3,2FSI která je míň slyšet než to V5. Když už, tak bych koupil sportovní vejfuk než laborovat s nějakejma trubkama a zasírat okolí emisema z benzínu kterého si tenhle motor bere vzhledem k výkonu nemálo.