STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

1995 - 20..

Moderátoři: M@rty74, michall

Odpovědět
Uživatelský avatar
pistahufnagl
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1725
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Královéhradecko
Kontaktovat uživatele:

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od pistahufnagl »

nevím, říkal to stk technik. asi i říkal proč, ale to si nepamautju.
UBYTOVÁNÍ V JAROMĚŘI:
http://www.penzionexpanze.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrázek

Uživatelský avatar
vw frog
Závodník
Závodník
Příspěvky: 534
Registrován: 22.04.2008 23:55
Bydliště: Praha

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od vw frog »

Na TK a STK jsem byl 10.12.2007 v autoservisu AUTO JAROV.Bylo to při přihlašování
žabky na pražský SPZ.Technická proběhla v poho,akorát měl problém se žárovkou
v předním světle.Praskla při příjezdu na TK,tak jsem dal novou.Nelíbilo se mu,že
svítí víc než druhá. :lol:
SHARAN I 1,9TDII1998,81kW SKATER
Prodejce nových vozů SEAT

Uživatelský avatar
kazbic
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2243
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CHOMUTOV
Kontaktovat uživatele:

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od kazbic »

jbarman píše:Když už byl Kazbič na emisích, tak bych ho chtěl poprosit, jestli mu podle pravidel STK vytočili 5 x motor do omezovače otáček, nebo si to domluvil někde u někoho rozumnýho? :?
Do omezovače to tedy nevím,ale koukal jsem na ty budíky co tam měl.Bylo to 4820 otáček.Bílé pole je do 4600,červené mi začíná při 48OO.Doopravdy to udělal nejmíň 4x.Když jsem na emise přijel,tak kouknul na teplotu motoru a řekl mi,že to mám ještě zahřát.Na STK a emise to mám totiž jen 5 km (Verne zóna) a nestačilo se to řádně zadýchat.Tak jsem Sharika protáhl pár kilometrů do kopců a vrátil se.Pak mi strčil do ruky papír,kde bylo napsáno něco v tom smyslu,jako že když vznikne nějaká škoda na motoru,tak že oni jsou v poho.Na toto jsem byl už připraven od kámošů z práce kteří mají také nafťáka.Podepsal jsem to.Ptal se kolik mám naježděno na tom rozvoďáku.Já ho měnil před 20 OOO km,tak byl spokojený.Ty otáčky jsou fakt děsný.Rvalo mi to srdíčko :cry: .Technik to ještě umocnil,když mi řekl,abych šel dál od motoru,prý "kdyby náhodou".Ptal jsem se ho,jestli není jiná cesta jak změřit emise u nafťáku a zatím není.Nikoho rozumnýho jsem nekontaktoval,prdím na to.Když má něco odejít,tak to odejde.Na obou stanicích už mají kamery.Zatím jim to prý nejede na 100%,ale už tam jsou.Za chvíli budou všude.
Jinak cena za emise 600 Kč a STK též 600 Kč.Na dva roky je pokoj :wink:
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

Uživatelský avatar
jbarman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždánice u Kyjova

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od jbarman »

Naštěstí se to dá domluvit s mechaniky se zdravým rozumem a ještě bez kamer. Kde, to říct samo že nemohu, ...nebonzuju. Kdyby mi tak někdo mohl vysvětlit proč se to dělá právě a jen u nafťáků. Poprvé jsem to zažil u terénní ho Mitsubishi 2,5 TD, které používám většinou v pásmu 1000 - 2000 otáček a někdy nakrátko při řazení se dostanu na 3000 ot/min. A na emisích jsem myslel, že mi to utrhne uši. 5x do maxima a podržet. Na protokolu byly otáčky 5250. Chtěl jsem na toho technika skočit. To by mě fakt zajímalo co se tím zjistí. Česká norma opravdu píše 5 x, zase jsme papežštější než papež. V úúnii to stačí 3 x. I tak je to prasárna.

Uživatelský avatar
jbarman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždánice u Kyjova

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od jbarman »

Ještě se mě ten debil ptal, jestli ten motor má omezovač.... :gey:
Naposledy upravil(a) jbarman dne 12.09.2008 16:57, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Jose1 »

No já se svým nafťákem na STK byl jen při přihlášení a netuším, co s ním dělali. Ale jak to tady čtu, tak nevěřím vlastním očím. Já teda nevím, ale od čeho je řídící jednotka a záznam chyb v systému. Když tomu autu něco je, třeba nesplňuje emisní limity, tak se to snad dá přečíst v paměti. Nebo se pletu?
A ne to honit v otáčkách až z toho něco vypochoduje ven.
8O 8O 8O
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
kazbic
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2243
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CHOMUTOV
Kontaktovat uživatele:

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od kazbic »

Jose1

To máš sice pravdu,ale víš jak to je.Všechno se dá vwojebkat.Určitě by se nějakým jednoduchým způsobem daly hlášky vynulovat nebo upravit.Asi se na to nechtějí spoléhat.Potom taky hromadu nafťáků řídící jednotku nemá,asi by s tím byli křeče.
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

Uživatelský avatar
alikvosa
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 260
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: chomutov

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od alikvosa »

Ja sem byl na stk v dubnu a emise sem domluvil pro jistotu někde jinde a odjeli jen papíry auto bylo doma.Vytáčení naftových motorů do max fakt naní nic hezkého.
Obrázek

Uživatelský avatar
Jose1
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2622
Registrován: 02.03.2008 16:51
Bydliště: Brno

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Jose1 »

kazbic
Asi máš recht s tím vymazáním paměti, ale zase když tam s tím přijedeš, tak prostě by se v tom autě někdo s techniků mohl projet a bude tam ten záznam zpět. Nejsem teda odborníkem přes diagnostiku, když tak mě opravte VAGaři.
A navíc si myslím, že problém je třeba taky v tom, že to STKáčko by vlastně muselo mít legálně zakoupenou fůru licencí na programy, na všechna auta co tam jezdí. A to by byl teda ranec. Takže je pro ně vlastně jednodušší (levnější) to dělat touhle metodou. Brrr!
Alhambra II 1,9 TDi 96KW 03 šla do světa....
Galaxy II 2,2 TDCi, 147KW 2012

http://www.avjose.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
jbarman
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 325
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ždánice u Kyjova

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od jbarman »

Ale proč? Hledám smysluplnost tohoto zložinu na našich motorech.

Uživatelský avatar
kazbic
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2243
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: CHOMUTOV
Kontaktovat uživatele:

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od kazbic »

jbarman

Také v tom nevidím žádný smysl.Ten kretén,který s tím přišel,určitě nemá nafťáka.Vždyť za normálního provozu ty otáčky v autě člověk ani nezažije.Tak proč to při nich testovat.Nechápu to. :roll:
"Kazbič"

:ura1: "DOKUD JEŠTĚ ŽIJEM,JE VŠECHNO V.W. " :ura1:

Spolek Automobilových Gurmánů

Uživatelský avatar
Shar
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 13.08.2008 13:22
Bydliště: jižní Morava

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Shar »

Byl jsem na emisich s benzinakem a taky jsem se nestacil divit. Sice se tam nevytacelo do maxima, ale dal sondu do vyfuku nechal to bezet. Mozna trochu protocil, ani nevim.
Ale nejak mu to nechtelo ukazovat spravne hodnoty a sel kolem nej jeho kolega a utrousil, ze "posli ho pryc, ma praskly vyfuk"... Coz bych nerekl ani nahodou, ale... Jsou to prece "odbornici", ze.
Problem byl jinde. Zadni dil vyfuku na 1,8T od VW ma dvojity konec jako TDI. Ale oni tam maji jen sondu jednoduchou, ne dvojitou do obou otvoru. Tak to tam nechal, zanadaval a asi jakoze meril.
Tak to teda probiha na nasich STK... :-)
Jinak jak rikam, vytaceni do maxima u dieselu ja PRASECINA. Radsi poslat jen papiry, auto at je doma.

Uživatelský avatar
Peposu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 297
Registrován: 04.12.2007 07:35
Bydliště: Praha 11

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Peposu »

Mno vidis ma 1,9tdi dve trubky na vyvodu z vyfuku a ja jsem kupoval novy posledni tlumic od vyrobce BOSAL a podle katalogu a firmy ma ten muj tlumic jen jednu trubku .Ve firme mi rekly ze jim to tak standartne chodi jen s jednim vyvodem a s dvemi vyvody jim to chodi pro TDIčka az od roku 2002.Proc?? to sami nevy ale v katalogu je opravdu nakreslen jen jeden vyvod. :( tak nefim
Neplacte ja se vratim

Uživatelský avatar
Shar
Řidič
Řidič
Příspěvky: 55
Registrován: 13.08.2008 13:22
Bydliště: jižní Morava

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Shar »

Mel jsem na svem TDI originalni se dvema vyvody, po vymene zadniho dilu uz mam jen jeden. Taky tusim BOSAL. Ale jede se stejne dobre :-)

Uživatelský avatar
Peposu
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 297
Registrován: 04.12.2007 07:35
Bydliště: Praha 11

Re: STK TECHNICKÁ: jak jste na tom s technickou?

Příspěvek od Peposu »

tak to jsem rad ze nejsem sam diky
Neplacte ja se vratim

Odpovědět

Zpět na „SAG - Sharan Alhambra Galaxy“