Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
Moderátoři: standokan, Martin. D, smyk, Mára_VR6
- TNT
- VWexpert
- Příspěvky: 4309
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kdesi na jihu :)
- Kontaktovat uživatele:
Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
Passat B5.5 2.0TDI 2004 150tis km
Blikajici zhaveni, pak hlaska motor do dilny a nouzovy rezim. Po vymazu po nekolika km jizdy opet to samy. Dokaze nekdo poradit???? Diky
VAG-COM verze: SVO 704.1
Verze dat: 20070422
Pátek,12,Září,2008,16:00:09:21652
Model: 3B - VW Passat B5
Sken: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
VIN: WVWZZZ3BZ4E266240 Kilometry: 138250km/85904miles
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Řídící jednotka SW: 038 997 016 HW: 028 101 114 5
Díl: R4 2,0L EDC G000SG 6348
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 49280
2 závad nalezeno.
18263 - datovy BUS pohonu: kontrola verze softwaru
P1855 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 12.46 V
Teplota: 39.6°C
Teplota: 81.9°C
Teplota: 63.0°C
16618 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 2772 /min
Kroutící moment: 344.0 Nm
Rychlost: 91.0 km/h
Výkon/klapka: 88.2 %
Napětí: 13.68 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 2386.8 mbar
Tlak: 2590.8 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
Blikajici zhaveni, pak hlaska motor do dilny a nouzovy rezim. Po vymazu po nekolika km jizdy opet to samy. Dokaze nekdo poradit???? Diky
VAG-COM verze: SVO 704.1
Verze dat: 20070422
Pátek,12,Září,2008,16:00:09:21652
Model: 3B - VW Passat B5
Sken: 01 02 03 08 15 16 17 19 35 36 37 46 47 55 56 57 58 75 76 77
VIN: WVWZZZ3BZ4E266240 Kilometry: 138250km/85904miles
-------------------------------------------------------------------------------
Adresa 01: Motor Labely: nevybrány
Řídící jednotka SW: 038 997 016 HW: 028 101 114 5
Díl: R4 2,0L EDC G000SG 6348
Kódování: 0000072
Dílna #: WSC 49280
2 závad nalezeno.
18263 - datovy BUS pohonu: kontrola verze softwaru
P1855 - 000 - - - Sporadická
info o závadě:
Otáčky: 0 /min
Kroutící moment: 0.0 Nm
Rychlost: 0.0 km/h
Výkon/klapka: 0.0 %
Napětí: 12.46 V
Teplota: 39.6°C
Teplota: 81.9°C
Teplota: 63.0°C
16618 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 000 - -
info o závadě:
Otáčky: 2772 /min
Kroutící moment: 344.0 Nm
Rychlost: 91.0 km/h
Výkon/klapka: 88.2 %
Napětí: 13.68 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 2386.8 mbar
Tlak: 2590.8 mbar
Readiness: 0 0 0 0 0
-
- Závodník
- Příspěvky: 524
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
Do nouzáku to spadlo protože byl překročenej plnící tlak, takže nějakej problem v regulaci (hadičky, N75, turbo), ten motor je v sérii nebo po chipu?
- TNT
- VWexpert
- Příspěvky: 4309
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kdesi na jihu :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
Ten motor by mel byt na 99% serie. Skoro urcite je to seriovy.Myslis, ze muze byt neco s podtlakama, ktery ovladaji regulaci, nebo N75 v pr.? Kde ho tam najdu? Jak vyzkouset? Tohle jsem jeste nikdy neresil.Dik
-
- Závodník
- Příspěvky: 524
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
No někde tam problem bude, nevim jak u 2.0TDI ale u 1.9TDI je N75 v místě co je označené na obrázku, prohlídni hadičky případně i to jestli ti po nastartování motoru zajede do plechovky tyčka co ovládá lopatky na turbu.
- TNT
- VWexpert
- Příspěvky: 4309
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kdesi na jihu :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
Vyzkousim, pak dam vedet....Dik
-
- Závodník
- Příspěvky: 524
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberecko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
To zajetí tyčky do plechovky by mělo bejt bez zadrhávání (plynulé), i když nejlepší je demontovat plechovku z držáku a vyzkoušet chod lopatek bez tý plechovky musí to jít úplně volně, pak vyzkoušet jestli nedrhne to táhlo při zajíždění do plechovky.
- David
- Profík
- Příspěvky: 926
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
mě to začalo taky včera hlásit - motor do dílny a bliká žhavení (TDi 96kw AFN).... Mám nastavenej interval oleje na deset tisíc km - myslíte, že to může být tím - nejsem si jistej, jestli je to přesně deset tisíc, ale tak nějak by to mělo odpovídat.
Prodám RC model HPI RS4 EVO3+ nitro - max.83km/h! http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=106&t=179631" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bobo_Petřvald
- Nový člen
- Příspěvky: 49
- Registrován: 29.05.2012 11:38
- Bydliště: Petřvald (okr. Karviná)
Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
David píše:mě to začalo taky včera hlásit - motor do dílny a bliká žhavení (TDi 96kw AFN).... Mám nastavenej interval oleje na deset tisíc km - myslíte, že to může být tím - nejsem si jistej, jestli je to přesně deset tisíc, ale tak nějak by to mělo odpovídat.
U toho by ti mělo normálně vyskakovat servis za XXX km, záleží jak to mas nastavený, ale motor do dílny nemá vliv na interval výměny oleje... popřípadě by ti to psalo servis nyní... kdyby už teda došlo na překročení servisního intervalu (tj. výměna oleje)
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
15.9.2008....
- Tlapi_LT
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 11.02.2014 00:59
Re: Passat B5.5 - chyby v motoru, MOTOR DO DILNY
Ahoj kluci, potřebuju poradit...
Mám Golfa 5, 1.9 TDI, 2008, 77kw najeto 195000km.
Jednoho krásného dne se mi rozblikala kontrolka žhavení, motor do nouzáku, ale turbo trošku táhlo.... po opětovném nastartováním to přestalo, ale po ujetí několik km (spíš do kopce) se mi opět kontrolka žhavení rozblikala... motor zase v nouzáku.... Když měl asi Golfík svůj den, tak se mi to nerozblikalo, ale cítil jsem menší výkon, jako kdybych měl za sebou vozejk plnej štěrku. Včera se mi do toho rosvítila i kontrolka check engie... Mám tam nový žhaváky. A taky se mi zvýšila spotřeba... Nemůže to být filtrem pevnejch částic...? Na netu jsem dohledal jednu firmu, co se zabývá odstraněním DPF a všechny závady odpovídají, tak bych si to sám vykuchal a pak to rounou chipnul na 99kw... Nebo snímačem u klapky...? Někdo mi tady radil, že by to mohlo být zanešenou klapkou vzduchu... (to je ta, co vydělám pružinku a vytáhnu tu plastovou trubku, co je do toho nasunutá z boku a je tam vidět ta klapka? Tam je jen trošku od oleje, jinak celkem cisto...)
Prosím, co by to asi tak mohlo být?
Mám Golfa 5, 1.9 TDI, 2008, 77kw najeto 195000km.
Jednoho krásného dne se mi rozblikala kontrolka žhavení, motor do nouzáku, ale turbo trošku táhlo.... po opětovném nastartováním to přestalo, ale po ujetí několik km (spíš do kopce) se mi opět kontrolka žhavení rozblikala... motor zase v nouzáku.... Když měl asi Golfík svůj den, tak se mi to nerozblikalo, ale cítil jsem menší výkon, jako kdybych měl za sebou vozejk plnej štěrku. Včera se mi do toho rosvítila i kontrolka check engie... Mám tam nový žhaváky. A taky se mi zvýšila spotřeba... Nemůže to být filtrem pevnejch částic...? Na netu jsem dohledal jednu firmu, co se zabývá odstraněním DPF a všechny závady odpovídají, tak bych si to sám vykuchal a pak to rounou chipnul na 99kw... Nebo snímačem u klapky...? Někdo mi tady radil, že by to mohlo být zanešenou klapkou vzduchu... (to je ta, co vydělám pružinku a vytáhnu tu plastovou trubku, co je do toho nasunutá z boku a je tam vidět ta klapka? Tam je jen trošku od oleje, jinak celkem cisto...)
Prosím, co by to asi tak mohlo být?