FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Odpovědět
Uživatelský avatar
vally_ny
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1922
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od vally_ny »

Sem pište, prosím, návody a postupy týkající se passátů, zkrátka problémy, které se často opakují v této sekci.

Držte se prosím jen daného předmětu. Ostatní věci budou vymazány.
Obrázek

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Tak ja vám tu něco hodim na rozjezd pro začátek. :P
Přílohy
1.JPG
2.JPG
3.JPG
4.JPG

Uživatelský avatar
TNT
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4309
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kdesi na jihu :)
Kontaktovat uživatele:

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od TNT »

Výměna zadních brzdových destiček

Postup je následující:

(Nezapomeňte připojit nabíječku baterie - předejdete tak vybití baterie během celé procedury)
Otevření brzdičů:
:arrow: Ovládacím tlačítkem ve voze zapněte a vypněte parkovací brzdu.
:arrow: Pomocí diagnostického zařízení (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
:arrow: Zvolte funkci "Základní nastavení"
:arrow: Vyberte skupinu 007 (pro Audi A8 je možné vybrat skupinu 005 - poloha pro výměnu destiček nebo skupinu 007 - poloha pro opravu brzdiče)
:arrow: Stiskněte "START"
:arrow: Aktivujte základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
:arrow: Brzdiče se otevřou
:arrow: Ukončete základní nastavení a připojení k jednotce
:arrow: Vyčkejte 30 sekund před jakoukoli další prací s jednotkou

POZOR!!! Po provedení tohoto zásahu skutečně vyčkejte minimálně 30 sekund než se znovu připojíte k jednotce 53 parkovací brdy a provedete další diagnostický zásah!!! Jinak riskujete trvalé zničení řídící elektroniky v důsledku chyby firmware u některých jednotek!!!
Zavření brzdičů:
:arrow: Pomocí diagnostického zařízení (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
:arrow: Zvolte funkci "Základní nastavení"
:arrow: Vyberte skupinu 006
:arrow: Stiskněte "START"
:arrow: Spusťte základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
:arrow: Brzdiče se zavřou
:arrow: Ukončete základní nastavení a připojení k jednotce
:arrow: Vyčkejte 30 sekund před jakoukoli další prací s jednotkou

POZOR!!! Po provedení tohoto zásahu skutečně vyčkejte minimálně 30 sekund než se znovu připojíte k jednotce 53 parkovací brdy a provedete další diagnostický zásah!!! Jinak riskujete trvalé zničení řídící elektroniky v důsledku chyby firmware u některých jednotek!!!
Test funkčnosti:
:arrow: Pomocí diagnostického zařízení (např. VAG-COM) vyberte jednotku 53-parkovací brzda.
:arrow: Zvolte funkci "Základní nastavení"
:arrow: Vyberte skupinu 010
:arrow: Stiskněte "START"
:arrow: Spusťte základní nastavení ("Zap/Vyp/Další")
:arrow: Brzdiče se 3x otevřou a zavřou.
:arrow: Počkejte ještě asi 30 vteřin po té co ustane hluk z brzdičů.
:arrow: Ukončete základní nastavení a připojení k jednotce
:arrow: Vyčkejte 30 sekund před jakoukoli další prací s jednotkou

POZOR!!! Po provedení tohoto zásahu skutečně vyčkejte minimálně 30 sekund než se znovu připojíte k jednotce 53 parkovací brdy a provedete další diagnostický zásah!!! Jinak riskujete trvalé zničení řídící elektroniky v důsledku chyby firmware u některých jednotek!!!


Po zadání otevření brzdiče Vagínou se válečky vůbec nehnou a nejdou ani zatlačit....ani po několikáté ...pouze se roztočí motory ruční brzdy do krajní polohy ale válečky stále něco blokuje proti mechanickému zatlačení a nepomůže ani povolení odvzdušňováku......na radu Humla z DP, kterému za to vřele děkuji pomohlo po odbrždění Vagem až vytažení klíčku a teprve potom se daly válečky zatlačit zpět do brzdiče. Jo a pozor na brzdovou kapalinu stoupne Vám samozřejmě hladina ve vyrovnávačce tak ať nevyteče...

Uživatelský avatar
Mára_VR6
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 5888
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Železný Brod, okr. Jablonec nad Nisou

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Mára_VR6 »

Servisní literatura, uživatelský manual Passat 3C - B6 ke stažení
3 různé party

http://rapidshare.com/files/337886228/3C_B6.rar" onclick="window.open(this.href);return false;

http://rapidshare.com/files/337936380/Passat_1.rar" onclick="window.open(this.href);return false;

http://rapidshare.com/files/337933742/Passat_2.rar" onclick="window.open(this.href);return false;
Naposledy upravil(a) Mára_VR6 dne 20.01.2010 18:54, celkem upraveno 3 x.
Moje Touaregy 2.5TDI a 4.2 V8 FSI
Pokud vám zmizí inzerát, neptejte se mě proč - nesplňoval pravidla

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Hlavní světlomety
Poznámkat Před prací na světlometech vždy vypněte světlomety a nastavte klíček zapalování nebo startovací tlačítko do polohy 0 (předpoloha).
Při reklamacích je bezpodmínečně třeba znát funkci a ovládání osvětlovacího zařízení.
Další informace:
→ Návody k obsluze
Samostudijní program → č.339
Samostudijní program → č.340
Do vozidla jsou montovány hlavních světlomety dvou různých výrobců.
Hella
Valeo
Montáž a demontáž světlometů a jejich přimontovaných dílů je až na demontáž a montáž servomotorů a žárovek stejná.
Detekce a zobrazení závad
Řídicí jednotka palubní sítě je vybavena vlastní diagnostikou usnadňující vyhledávání závad hlavních světlometů.
K vyhledávání závad je třeba použít některý ze systémů popsaných v kapitole „Diagnostické, měřicí a informační systémy vozidla“ v provozním režimu „Řízené vyhledávání závad“ → Kapitola.

Montážní přehled: hlavní světlomet
PoznámkaNa explozivním zobrazení jsou znázorněny servomotory dvou výrobců světlometů, neboť jejich demontáž a montáž se liší.

1 - servomotor regulace sklonu světel vlevo -V48-, resp. servomotor regulace sklonu světel vpravo -V49-
výrobce světlometu: Hella
demontáž a montáž → Kapitola
2 - svěrný kroužek
3 - servomotor regulace sklonu světel vlevo -V48-, resp. servomotor regulace sklonu světel vpravo -V49-
výrobce světlometu: Valeo
demontáž a montáž → Kapitola
4 - svěrný kroužek
5 - výřez v karoserii
6 - krytka
7 - žárovka dálkového světlometu vlevo -M30-, resp. žárovka dálkového světlometu vpravo -M32-
žárovka H7 12 V, 55 W
výměna, výrobce světlometu: Hella → Kapitola
výměna, výrobce světlometu: Valeo → Kapitola
8 - připevňovací šrouby
2 Nm
9 - připevňovací šrouby
8 Nm
10 - nastavovací zdířky
korekce montážní polohy světlometu → Kapitola
11 - světlomet
demontáž a montáž → Kapitola
korekce montážní polohy světlometu → Kapitola
oprava připevňovacích jazýčků světlometu → Kapitola
úprava světlometů pro levostranný / pravostranný provoz, výrobce Hella → Kapitola
úprava světlometů pro levostranný / pravostranný provoz, výrobce Valeo → Kapitola
12 - žárovka obrysového světla vlevo -M1-, resp. žárovka obrysového světla vpravo -M3-
výbava zbytek světa: žárovka 12 V, W 5 W
výbava pro USA a Kanadu: žárovka 12 V, WY 5 W
výměna, výrobce světlometu: Hella → Kapitola
výměna, výrobce světlometu: Valeo → Kapitola
13 - krytka
14 - žárovka tlumeného světlometu vlevo -M29-, resp. žárovka tlumeného světlometu vpravo -M31-
žárovka H7 12 V, 55 W
výměna, výrobce světlometu: Hella → Kapitola
výměna, výrobce světlometu: Valeo → Kapitola
15 - krytka
Přílohy
7.JPG

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Demontáž světlometu
Poznámkat Není třeba odpojovat ukostřovací kabel akumulátoru.
t Na obrázcích je znázorněna demontáž a montáž levého světlometu.
t Výměna levého světlometu a pravého světlometu se provádí obdobně.
t Pokud je světlomet demontován, je třeba jej vždy po montáži nastavit → Sešit21.1.
t Pokud je demontován světlomet s výbojkami, je třeba po montáži vždy provést jeho základní nastavení → Sešit21.1.
– Vypněte zapalování i všechny elektrické spotřebiče a uveďte klíček zapalování nebo startovací tlačítko do polohy 0 (předpoloha).
PoznámkaKlíček zapalování rádiového dálkového ovládání položte během demontáže a montáže do interiéru vozidla, aby se zabránilo zamknutí dveří a příp. aktivaci funkcí „Coming Home / Leaving Home “.

– Odjistěte vícepólové konektorové spojení -šipka- a odpojte vícepólový konektor.
– Demontujte mřížku chladiče → Montážní práce na karoserii vně; opr. sk.66.
– Demontujte kryt předního nárazníku → Montážní práce na karoserii vně; opr. sk.63.

– Vyšroubujte připevňovací šrouby -šipky- a sejměte vodicí profil -1-.

– Vyšroubujte připevňovací šrouby -šipky- ze světlometu nahoře.

– Vyšroubujte připevňovací šrouby -šipky- ze světlometu dole.
– Vyjměte světlomet z výřezu v karoserii.
Přílohy
8.JPG
9.JPG

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Montážní přehled: hlavní světlomet s výbojkou a zatáčkovým světlem
1 - krytka
2 - žárovka zatáčkového světla vlevo -L148-, resp. žárovka zatáčkového světla vpravo -L149-
žárovka H7 12 V, 55 W
výměna → Kapitola
kontrola → Kapitola
3 - žárovka obrysového světla vlevo -M1-, resp. žárovka obrysového světla vpravo -M3-
žárovka 12 V, BLUE W 5 W
výměna → Kapitola
kontrola → Kapitola
4 - připevňovací šrouby
2 Nm
5 - světlomet
demontáž a montáž → Kapitola
korekce montážní polohy světlometu → Kapitola
úprava světlometů pro levostranný / pravostranný provoz → Kapitola
provedení základního nastavení světlometů → Sešit21.1
6 - připevňovací šrouby
8 Nm
7 - nastavovací zdířky
korekce montážní polohy světlometu → Kapitola
8 - svěrný kroužek
9 - připevňovací šrouby
10 - řídicí jednotka výbojky vlevo -J343-, resp. řídicí jednotka výbojky vpravo -J344-
demontáž a montáž → Kapitola
11 - vedení výbojky
12 - výbojka vlevo -L13-, resp. výbojka vpravo -L14- („bixenon“)
typ D1S, 35 W
výměna → Kapitola
kontrola → Kapitola
13 - servomotor regulace sklonu světel vlevo -V48-, resp. servomotor regulace sklonu světel vpravo -V49-
demontáž a montáž → Kapitola
kontrola → Kapitola
14 - krytka
15 - těsnění
16 - výkonový modul světlometu vlevo -J667-, resp. výkonový modul světlometu vpravo -J668-
demontáž a montáž → Kapitola

Poznámka
Po montáži nového výkonového modulu světlometu je třeba nakódovat řídicí jednotku zatáčkových světel a regulace sklonu světel -J745- → Kapitola a následně provést základní nastavení světlometů → Sešit21.1.
17 - připevňovací šrouby
18 - výřez v karoserii
19 - řídicí jednotka zatáčkových světel a regulace sklonu světel -J745-
demontáž a montáž → Kapitola
kódování → Kapitola
diagnostika akčních členů → Kapitola
přizpůsobení → Kapitola

Poznámka
Pokud se kóduje řídicí jednotka zatáčkových světel a regulace sklonu světel -J745-, je třeba následně provést základní nastavení světlometů → Sešit21.1
Přílohy
10.JPG

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Výměna výbojky:
Poznámkat Výbojku vlevo -L13- a výbojku vpravo -L14- lze zkontrolovat diagnostikou akčních členů řídicí jednotky palubní sítě -J519- → Kapitola.
Na obrázcích je znázorněna výměna výbojky v pravém světlometu.
Výměna výbojky vlevo -L13- a výbojky vpravo -L14- probíhá obdobně.
Demontáž
– Vypněte zapalování i všechny elektrické spotřebiče a uveďte klíček zapalování nebo startovací tlačítko do polohy 0 (předpoloha).
– Demontujte světlomet → Kapitola.

– Zatlačte drátěné očko -1- ve -směru šipky- ke straně.

– Krytku -1- s výkonovým modulem světlometu -2- vytáhněte ve -směru šipky- tak jak to dovolí délky vodičů ze světlometu.
PoznámkaVýkonový modul světlometu -2- není třeba odšroubovat od krytky -1-.

– Odjistěte konektory -šipky- a odpojte je.
POZOR!
Ve skleněné baňce výbojky jsou tlaky od 7 bar (studená) do 100 bar (horká). Horká skleněná baňka dosahuje teploty až 700 stupňů Celsia.
Skleněná baňka může explodovat a vzniká nebezpečí popálení.
Při demontáži a montáži výbojky bezpodmínečně používejte ochranné brýle a rukavice.


– Odpojte konektor -1- od výbojky -2-.

– Odjistěte pružný drátěný třmen -1- a sklopte jej na stranu.
– Opatrně vytáhněte výbojku -2- z objímky.
Montáž
Montáž se provádí v opačném pořadí, přičemž je třeba dbát na následující:
Poznámkat Při montáži výbojky se nedotýkejte skleněné baňky. Vaše prsty na skleněné baňce zanechají tukové stopy, které se při zapnutí výbojky vypaří a skleněnou baňku zakalí.
Skleněnou baňku výbojky nevystavujte žádnému mechanickému namáhání. Skleněná baňka je nesmírně choulostivá a kromě toho je pod vysokým tlakem.
Vyvarujte se přímého pohledu do zaostřeného světelného paprsku, neboť intenzita UV záření výbojky je asi 2,5-krát vyšší než u běžného halogenového světla.
Při montáži držáku s výkonovým modulem světlometu dbejte na správné usazení těsnění. Vniknutím vody do světlometu dojde k jeho zničení.
Pokud je demontován světlomet s automatickou regulací sklonu světel, je třeba po montáži vždy provést jeho základní nastavení → Sešit21.1.
– Novou výbojku nasaďte tak, aby zarážky ležely ve vybráních reflektoru.
– Zkontrolujte funkce světlometu.
– Zkontrolujte nastavení světlometů a příp. je seřiďte → Sešit21.1.
Přílohy
11.JPG
12.JPG
13.JPG
13.JPG (39.61 KiB) Zobrazeno 161823 x

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Montážní přehled: kryt předního nárazníku
Přílohy
14.JPG

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Demontáž a montáž krytu předního nárazníku:
– Demontujte ochranné vložky blatníku vpředu vlevo a vpravo → Kapitola.
– Shora vyšroubujte šrouby -2- z nosníku zámku.
– Zespodu vyšroubujte šrouby -1-.
– Vyšroubujte šrouby -3- (orientovány vzhůru) vlevo i vpravo.
– Odšroubujte šestihranné matice -4- na blatníku uvnitř vlevo i vpravo.
Další demontáž je možná jen ve spolupráci s druhým mechanikem.
– Ve spolupráci s druhým mechanikem stáhněte kryt nárazníku souběžně z uchycení blatníků.
– Rozpojte konektorová spojení instalovaných elektrických součástí a hadice.
Přílohy
15.JPG

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Montážní přehled: kryt zadního nárazníku
Kryt zadního nárazníku
1 - kryt zadního nárazníku
materiál PP/EPDM
demontáž a montáž → Kapitola
2 - šroub
6 ks
dotahovací moment: 2 Nm
3 - rozpěrný nýt
vlevo a vpravo
4 - šroub
4 ks na každé straně
dotahovací moment: 2 Nm
5 - šroub
2 ks na každé straně
dotahovací moment: 4 Nm
Přílohy
16.JPG

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Demontáž a montáž krytu zadního nárazníku:
– Demontujte koncová světla v bočním dílu → Elektrické zařízení; opr. sk.94.
– Vyšroubujte šrouby -3- v oblasti ochranné vložky levého a pravého blatníku.
– Šroubovákem vypačte rozpěrný nýt -4- v oblasti ochranné vložky blatníku vlevo i vpravo.
– Zespodu vyšroubujte šrouby -2- a uvolněte zajištění -šipky- vlevo a vpravo.
Podle provedení výfukového systému jsou na bocích vpravo a vlevo dole na krytu zabudovány nýty.
– Vyšroubujte šrouby -5- vlevo i vpravo pod koncovými světly.
Další demontáž je možná jen ve spolupráci s druhým mechanikem.
– Vytáhněte kryt zadního nárazníku souběžně z vodicích profilů na bočním dílu.
– Rozpojte konektorová spojení instalovaných elektrických součástí.
Přílohy
17.JPG

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Kryt zadního nárazníku, Variant:
1 - kryt zadního nárazníku
materiál PP/EPDM
demontáž a montáž → Kapitola
2 - rychloupínací šroub
pro kryt tažného zařízení
3 - kryt tažného zařízení
pro tažné zařízení se snímatelnou kulovou hlavou
4 - šroub
6 ks
dotahovací moment: 2 Nm
5 - západky
vlevo a vpravo
6 - rozpěrný nýt
vlevo a vpravo
7 - šroub
4 ks na každé straně
dotahovací moment: 2 Nm
8 - šroub
2 ks na každé straně
dotahovací moment: 4 Nm
9 - nýt
pro tepelný ochranný plech, podle provedení výfukového systému je vlevo a vpravo různý počet.
Přílohy
18.JPG

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Demontáž a montáž krytu zadního nárazníku Variant:
– Demontujte koncová světla v bočním dílu → Elektrické zařízení; opr. sk.94.
– Vyšroubujte šrouby -5- v oblasti ochranné vložky levého a pravého blatníku.
– Šroubovákem vypačte rozpěrný nýt -6- v oblasti ochranné vložky blatníku vlevo i vpravo.
– Zespodu vyšroubujte šrouby -3 a 8- a uvolněte západky -2- vlevo a vpravo.
– Podle provedení výfukového systému odstraňte nýty -4- vlevo a vpravo.
– Vyšroubujte šrouby -7- vlevo i vpravo pod koncovými světly.
Další demontáž je možná jen ve spolupráci s druhým mechanikem.
– Vytáhněte kryt zadního nárazníku -1- souběžně -šipky a- z vodicích profilů na bočním dílu.
– Rozpojte konektorová spojení instalovaných elektrických součástí.
Přílohy
19.JPG

Uživatelský avatar
Paskal
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 7640
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: FAQ: Návody, postupy, časté dotazy

Příspěvek od Paskal »

Demontáž - Brzdové destičky
které budou opětovně použity, při demontáži označte. Namontujte je zpět na stejné místo, jinak bude brzdný účinek nerovnoměrný!
– Odmontujte kola.

– Příchytnou pružinu brzdových destiček vypačte šroubovákem z brzdového třmenu -šipka- a sejměte.

– Rozpojte konektorové spojení -1- ukazatele opotřebení brzdového obložení.

– Sejměte krytky -šipky-.

– Oba vodicí čepy -šipky- povolte a vyjměte z brzdového třmenu.
– Sejměte brzdový třmen a připevněte ho drátem tak, aby nezatěžoval, resp. nepoškodil brzdovou hadičku.
– Brzdové destičky vyjměte z tělesa brzdového třmenu, příp. sejměte z nosiče brzdy.
Čištění
POZOR!
Brzdový systém neprofukujte tlakovým vzduchem, protože přitom vzniklý prach je zdravotně závadný!

– Důkladně vyčistěte dosedací plochy pro brzdové destičky na nosiči brzdy a odstraňte korozi.
– Vyčistěte brzdový třmen.
K čištění brzdového třmenu je třeba používat výhradně líh.


Montáž:
Před zatlačením pístu vratným přípravkem pístu do válce je třeba odsát brzdovou kapalinu z nádržky brzdové kapaliny. Jinak může brzdová kapalina, pokud byla mezitím doplněna, vytéci a způsobit škody.

– Zatlačte píst zpět.

– Do brzdového třmenu (píst) nasaďte vnitřní brzdovou destičku s příchytnou pružinou.

– Do brzdového třmenu nasaďte vnější brzdovou destičku -2- s příchytnou pružinou.
– Nasaďte brzdový třmen s brzdovými destičkami na nosič brzdy.

– Přišroubujte brzdový třmen oběma vodicími čepy k nosiči brzdy.
– Nasaďte obě krytky.
– Nasaďte příchytnou pružinu brzdového třmenu do příchytné pružiny brzdové destičky a zatlačte ji pod nosič brzdy.
– Spojte konektorové spojení ukazatele opotřebení brzdového obložení.
– Namontujte kola.
Dotahovací moment šroubů kol → Podvozek, nápravy, řízení; opr. sk.44
Poznámkat Po každé výměně brzdových destiček několikrát silně sešlápněte brzdový pedál až k podlaze, aby se brzdové destičky usadily v odpovídající provozní poloze.
t Po výměně brzdových destiček zkontrolujte hladinu brzdové kapaliny.

Dotahovací moment
vodicí čep k nosiči brzdy 30 Nm
Přílohy
Demontáž
Demontáž
13.JPG
Montáž
Montáž
15.JPG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“