help - Golf IV TDI

Co se nedá zařadit...

Moderátoři: VWMysak, vtuni, HANZ500, MartinZ22

Uživatelský avatar
Nalim
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1653
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Nalim »

Snímač jsem zkoušel :cry:
Máš postup jak to ve Vagu nastavit ten EGR ventil?

Uživatelský avatar
Tomm
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 5556
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno, Jihlava

Příspěvek od Tomm »

Nalim píše:Snímač jsem zkoušel :cry:
Máš postup jak to ve Vagu nastavit ten EGR ventil?
Speciální nastavení: Login 12233:
- abyste mohli nastavit následující věci (kromě volnoběhu), potřebujete použít funkci Login
- vložte 12233 jako Login code
- varování: špatné použití těchto funkcí může vést k poruše na motoru

[Vyberte]
[01 - Motor]
[Login - 11]
vložte 12233 abyste aktivovali speciální nastavení,
[Udělat]

[Úprava - 10]
Vložte „číslo kanálu“
Vložte „návrh“ nové hodnoty do pole „nová hodnota“
[Test]
Pozorujte „testovací hodnotu“, abyste se přesvědčili, zda je akceptovatelná
[Uložit]

Kanál 1: vstřikované množství paliva:
- zkontrolujte vstřikované množství při volnoběhu, motor zahřátý a všechna zařízení spotřebovávající výkon vypnutá
- norma je 2.5 až 9 mg/h
- jestliže máte s rozjezdy problémy, můžete zvýšit množství na 3-4 mg/h
- pro jemné zvýšení odezvy plynu můžete vyzkoušet snížení hodnoty

Kanál 2: rychlost motoru na volnoběh
- sériové nastavení by mělo být 32768 (asi 903 ot./min)

Kanál 3: EGR
- pro snížení doby EGR, zvyšte číslo na nejvyšší možnou hodnotu (typicky 33768)
- toto sníží zanášení sacího potrubí a zredukuje kouř

Kanál 4:
- ?? … nepoužívat

Kanál 5: startovací podmínky
- nezdokumentováno
- tento kanál ovlivní vstřikované množství paliva při startu motoru
- můžete s tím zkusit experimentovat a zkusit tím opravit špatné startování
Jinde jsem zase cetl, ze se nedoporucuje to uplne uzavrit, nejlepsi je neco uprostred.

Uživatelský avatar
Nalim
VWjunior
VWjunior
Příspěvky: 1653
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: OstraVWa

Příspěvek od Nalim »

ok,vyzkouším :wink:

Uživatelský avatar
charlie
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolín, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od charlie »

Nalim píše:Tak s tím třepaním máš smůlu.
Jaký máš r.v.?
uz koukám na to forum Dieselpower a moc moudrej z toho nejsem, zítra jedu k jednomu šikovnýmu automechanikovi tak uvidíme co zjistí.....

jinak je to r.v.98, najeto 68tis - podle servisky a toho co jsem vše ověřoval tak poctivejch
Přílohy
Obraz002_g.jpg
Obraz002_g.jpg (33.52 KiB) Zobrazeno 587 x

Uživatelský avatar
Filip
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

nechci tě znervózňovat,ale servisek ti udělám klidně 10...jinak z 98 je 68 tis trochu míň reálný,pokud jde o TDi...to je asi 8,5 tis za rok což pro člověka kterej si kupuje auto na naftu je celkem divný...ale třeba jsi kápl na super kousek :wink:

Uživatelský avatar
charlie
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolín, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od charlie »

Filip píše:nechci tě znervózňovat,ale servisek ti udělám klidně 10...jinak z 98 je 68 tis trochu míň reálný,pokud jde o TDi...to je asi 8,5 tis za rok což pro člověka kterej si kupuje auto na naftu je celkem divný...ale třeba jsi kápl na super kousek :wink:
kámoš mi to napíchnul na počítač a mrknul na to zespoda a říkal že na ty najeté kilometry to skutečně vypadá a ani to nebylo bouraný...bohužel s tím cukáním jsme zatím nic nevymysleli.....

Uživatelský avatar
Filip
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2864
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Filip »

charlie píše:
Filip píše:nechci tě znervózňovat,ale servisek ti udělám klidně 10...jinak z 98 je 68 tis trochu míň reálný,pokud jde o TDi...to je asi 8,5 tis za rok což pro člověka kterej si kupuje auto na naftu je celkem divný...ale třeba jsi kápl na super kousek :wink:
kámoš mi to napíchnul na počítač a mrknul na to zespoda a říkal že na ty najeté kilometry to skutečně vypadá a ani to nebylo bouraný...bohužel s tím cukáním jsme zatím nic nevymysleli.....
Hele říkám,že jsi možná kápl na super kousek...pokud jo,tak gratuluju...jsi asi jeden z milionu... :wink:

Uživatelský avatar
charlie
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolín, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od charlie »

takže po pročtení diskuze
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... lep%E1n%ED" target="_blank

jsem se rozhodl že zkusím sehnat ten setrvák a vyměnit.....

Uživatelský avatar
crossic
Člen klubu
Příspěvky: 3494
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Dubí

Příspěvek od crossic »

charlie píše:
Filip píše:nechci tě znervózňovat,ale servisek ti udělám klidně 10...jinak z 98 je 68 tis trochu míň reálný,pokud jde o TDi...to je asi 8,5 tis za rok což pro člověka kterej si kupuje auto na naftu je celkem divný...ale třeba jsi kápl na super kousek :wink:
kámoš mi to napíchnul na počítač a mrknul na to zespoda a říkal že na ty najeté kilometry to skutečně vypadá a ani to nebylo bouraný...bohužel s tím cukáním jsme zatím nic nevymysleli.....
To že to píchneš na počítač nedokazuje to, že stav tachometru je tolik kolik je :wink:
VW CC snowflake TDi 176HP 389Nm DSG

Uživatelský avatar
charlie
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolín, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od charlie »

crossic píše:
charlie píše: kámoš mi to napíchnul na počítač a mrknul na to zespoda a říkal že na ty najeté kilometry to skutečně vypadá a ani to nebylo bouraný...bohužel s tím cukáním jsme zatím nic nevymysleli.....
To že to píchneš na počítač nedokazuje to, že stav tachometru je tolik kolik je :wink:
vždyť já vím :wink:

Uživatelský avatar
cosby
Profík
Profík
Příspěvky: 1098
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od cosby »

Kdyby někdo chtěl mám kompletní nový set-dvouhmotu,lamelu,přítlak,ložisko,228mm,Sachs,cena 12500

Uživatelský avatar
charlie
Řidič
Řidič
Příspěvky: 178
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolín, Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od charlie »

tak jsem byl včera u Exnera a zjistil jsem že ta hadička od posilovače do tý tlakový pumpy (nebo jak se tomu říká) není origo a vyspravená a je nějak divně ohnutá, takže jsem objednal komplet novou (900,- :( ) a nechám vyměnit.....

Odpovědět

Zpět na „Ostatní“