Motor 1.8 20V
Moderátoři: standokan, rapid.direct
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.10.2008 20:46
Motor 1.8 20V
Ahoj všichni. Naskytla se mi teď možnost dobré koupě Passata, ale je s motorem 1.8 20V. Nemám zkušenosti s tímto motorem a zajímalo by mě jakou má ten motor výdrž, spotřebu paliva a oleje, jak to jede ... Je to sedan, rok výroby 1999, má najeto 119 000 km a je z německa. Jo a líbí se mi Předem děkuji za vaše názory a zkušenosti.
- Hnilak
- Řidič
- Příspěvky: 193
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8 20V
Já ho mám 5 let , celkem jsem spokojenej, můj má nalítáno podle tacháče 230tisíc ,spotřeba město 11 ,mimo 7,5 kombinace 9 litrů. spotřeba oleje od výměny do výměny 0 litrů , až se mi to nechtělo věřit, ale je to fakt.když m šlápneš na krk tak dovede pěkně uhánět, ale na turbíčko nemá...... maximálka je cca 200km/hod pak už to je o setrvačnosti atakpodob.závěrem -příště jdu do TDI
PASSATos B5 1,8 20V
-
- Nový člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: 10.03.2008 20:09
- Bydliště: Rožňava, Slovensko
Re: Motor 1.8 20V
No ja mám taký istý v garáži. Pri kľudnej jazde spotreba 7 litrov. Motor má 20 ventilov, tak treba dávať bacha na ich tesnosť/ vodítka,tesnenia driekov a tak/inak ti bude ubúdajúci olej nahárať na lambde a tú nakoniec odpáli. / vlastná skúsenosť/. Keď mu budeš pravidelne dávať plnú syntetiku spolu s filtrom, tak s tým autíčkom zostarneš. Nie je to raketa to turbo tam chýba, ale okolo 4.000 otáčok už žije celkom slušne. Ja by som za diesel nemenil a keď ,tak za benzínovú turbínku. Prajem ti veľa kilákov bez poruchy.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.10.2008 20:46
Re: Motor 1.8 20V
Ještě bych se chtěl zeptat jak je to s rozvodama a jak dlouho vydrží? A jaký je nejlepší motorový olej a jak často ho měnit. A dá se tankovat víceoktanový benzín? Např. Nat.98,carera 98 ... Děkuji za odpovědi a předem děkuji za další.
Naposledy upravil(a) Tomajzlák dne 24.10.2008 22:25, celkem upraveno 1 x.
- JaSk
- Moderátor
- Příspěvky: 1598
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8 20V
Lepší je když je tam to písmonko "T" noo
A spotřebu mám stejnou co tady píše kolega junáčik.
Ale pokud máš možnost pěknýho bezturbovýho, klidně bych do toho šel
A spotřebu mám stejnou co tady píše kolega junáčik.
Ale pokud máš možnost pěknýho bezturbovýho, klidně bych do toho šel
Potřebuješ radu s počítačem nebo mobilem? Zeptej se!
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 27.10.2007 21:31
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1.8 20V
Nema zadne problemy az na casto odchazejici zapalovaci civky. Doporucuju jednu vzdycky vozit sebou. Spotreba oleje tak kolem 1l/5000Km, kdyz ma vic najeto tak se to postupne zvysuje. Nic tragickeho, ale je treba to hlidat. Tech 92Kw neni pro zadneho zavodnika, ale zase neresis turbo a taky to oproti 1.8T muze mit i nissi spotrebu. Rikam muze, protoze kdyz tomu budes slapat, stejne to moc nepojede, ale bude to zrat i travu kolem cesty. Narozdil od 1.8T to lze provozovat na LPG (nee zeby 1.8T nesla prestavet, ale turbo+LPG=problem) a pak mas i provozni naklady radove nissi nez vsechny diesely dohromady. Jezdil jsem s A4 1.8 quatro s LPG coz je v podstate to same jak passat a spotrebu jsem mel 11l po meste plynu. Benzin tak o 1l mene. Uplne ale nejlepsi bylo hrobove ticho v kabine! Tedka mam naftoveho passata a jeste jsem si na hluk a vibrace nezvykl a obavam se, ze si ani uz nezvyknu. Hned bych ho vymenil za nejaky benzin.Tomajzlák píše:Ahoj všichni. Naskytla se mi teď možnost dobré koupě Passata, ale je s motorem 1.8 20V. Nemám zkušenosti s tímto motorem a zajímalo by mě jakou má ten motor výdrž, spotřebu paliva a oleje, jak to jede ... Je to sedan, rok výroby 1999, má najeto 119 000 km a je z německa. Jo a líbí se mi Předem děkuji za vaše názory a zkušenosti.
Pokud si myslis, ze s V6 2.8 by jses utopil v nakladech klidne si ho kup, je to super auto a neni to spatny motor, docela vydrzi. Jen si ohlidej jestli 1999 rok ma fakt takhle malo najeto.
-
- Řidič
- Příspěvky: 62
- Registrován: 20.04.2008 08:37
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.8 20V
Vim ze je to OT, ale proc je turbo+LPG problem? Docela me to zajima pac jsem planoval prestavbuzedd.x píše: Narozdil od 1.8T to lze provozovat na LPG (nee zeby 1.8T nesla prestavet, ale turbo+LPG=problem)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 13
- Registrován: 12.10.2007 17:09
Re: Motor 1.8 20V
spotreba oleje litr na 5000km ? tos mel asi po smrti ne ?
me to nezere teda lautr nic (1.8 APT)... ale pravda mam najetych poctivych 84tkm...
Rozvody jsou po 180tkm.. ale ja je delal kvuli stari uz po cca 80tkm.
Spotreba 10l pri kombinovane jizde.. jizdou myslim normalni jizdu bez podtaceni motoru kvuli spotrebe a bez zdrzovani v levem pruhu na dalnici...
Sam jsem uvazoval nad LPG, ale to plastove saci potrubi me teda odradilo...
me to nezere teda lautr nic (1.8 APT)... ale pravda mam najetych poctivych 84tkm...
Rozvody jsou po 180tkm.. ale ja je delal kvuli stari uz po cca 80tkm.
Spotreba 10l pri kombinovane jizde.. jizdou myslim normalni jizdu bez podtaceni motoru kvuli spotrebe a bez zdrzovani v levem pruhu na dalnici...
Sam jsem uvazoval nad LPG, ale to plastove saci potrubi me teda odradilo...
-
- Pilot
- Příspěvky: 817
- Registrován: 10.07.2008 21:52
Re: Motor 1.8 20V
Já mám 1,8 20v Turbo a maxi spokojenost,má najeto 150tkm a spotřeba oleje vůbec nic.Je to paráda ještě vydrž a pořid si pašíka s Turbem,měním olej po 15tkm a bez problému.
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 27.10.2007 21:31
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1.8 20V
No jo, to mas zanovni, dobre zajete... Ta audi mela najeto neco kolem 250tis. (mozna i vic). On to tu zminoval junacik, je tam hodne ventilu a casem se vydrou gufera a zacne to brat olej. V6 2.8 to dela taky, je to stejna konstrukce, ale hlavne z toho nedelat tragedii, je to normalni. Teda az pak na tu lambdu, ale toho bych se nebal pokud to auto bude jezdit vetsi dalky a ne kratke jizdy se studenym motorem.jbVW píše:spotreba oleje litr na 5000km ? tos mel asi po smrti ne ?
me to nezere teda lautr nic (1.8 APT)... ale pravda mam najetych poctivych 84tkm...
Bych plastove potrubi neresil, dneska do takoveho auta se stejne dava sekvencni vstrikovani a potrubi neresis.jbVW píše:Sam jsem uvazoval nad LPG, ale to plastove saci potrubi me teda odradilo...
-
- Řidič
- Příspěvky: 145
- Registrován: 27.10.2007 21:31
- Bydliště: Ostrava
Re: Motor 1.8 20V
Zalezi jak kdo trefi firmu co to prestavuje. Kamos resil oktavu 1.8T a bylo s tim docela dost potizi. Figl je v tom, ze turbo pri prudke akceleraci ma obrovskou skokovou spotrebu a kdyz vstrikujes plyn, tak se ti muze stat ze kratkodobe dojde systemu palivo (nebo alespon bude mitt pocit ze doslo). Z toho pak vyplyvaly docela neprijemne stavy za provozu a cim dele to mel tim to bylo horsi. Treba kdyz podradil a prislapl na podlahu, tak se mu to preplo na benzin a na plyn to slo prepnout az po vypnuti motoru. Nebo hur, preplose se mu to do nouzaku. Casem to vyresil, sehnal jinou RJ pro plyn (s lepsim software), ktera umela zaroven vstrikovat plyn i benzin, montazi vyrovnavaciho reznatoru (mozna ?) pred vstrikovanim a hlavne tlustsi trubkou od nadrze . Docela s tim bylo hodne starosti a taky to docela hodne stalo. Po tech zkusenostech bych plyn do turba uz asi nedodelaval. V6 2.8 udela taky hodne radosti a temihle problemy netrpi.Muhehe píše:Vim ze je to OT, ale proc je turbo+LPG problem? Docela me to zajima pac jsem planoval prestavbuzedd.x píše: Narozdil od 1.8T to lze provozovat na LPG (nee zeby 1.8T nesla prestavet, ale turbo+LPG=problem)
- Lukasv
- Nový člen
- Příspěvky: 17
- Registrován: 24.08.2008 01:39
- Bydliště: Praha
Re: Motor 1.8 20V
junáčik píše:No ja mám taký istý v garáži. Pri kľudnej jazde spotreba 7 litrov. Motor má 20 ventilov, tak treba dávať bacha na ich tesnosť/ vodítka,tesnenia driekov a tak/inak ti bude ubúdajúci olej nahárať na lambde a tú nakoniec odpáli. / vlastná skúsenosť/. Keď mu budeš pravidelne dávať plnú syntetiku spolu s filtrom, tak s tým autíčkom zostarneš. Nie je to raketa to turbo tam chýba, ale okolo 4.000 otáčok už žije celkom slušne. Ja by som za diesel nemenil a keď ,tak za benzínovú turbínku. Prajem ti veľa kilákov bez poruchy.
Mam 1,8 20V (ADR) a tohle podepisu. Ackoliv, muj motor ma 150tkm o ventilech tedy nevim, ale rozvody jsou preventivne udelane tesne po stovce. Interval oleje drzim 15tkm, davam syntetiku a dobre filtry. Je taky otazka, s cim chces tuto motorizaci srovnavat. Chapes-li pasika jako rodinne auticko, event. na cesty do a z prace, je i tato motorizace celkem uspokojiva (ja mam od tech cca 4500ot./min) pocit, jako bych si nastartoval za behu jeste jeden motor ) a jezdit se s tim da aniz bys byl nejaka brzda. Pokud ovsem snis o tom, ze si auto "primracis", zdrchnes o 60mm dolu, das na osmnactky, ospojlerujes a pak to budes honit na kazdych svetlech, tak si vyber asi neco dravejsiho, protoze tohle by mohlo pusobit usmevne. Na vsecno ostatni je ale i tohle OK.
- JencekSF
- Řidič
- Příspěvky: 83
- Registrován: 01.11.2007 18:25
Re: Motor 1.8 20V
8,5/100km. kod motoru ADR najeto czert vi, treba 250tkm. nevezme ani kapku oleje.
na prepravovani tam a zpatky v pohode motor, na zavodeni k nicemu... treba si uvedomit, co od passata chces. ono na zavodeni uz dneska ani moc neni V6 2,8. 142kW ma dnes kde jakej novej pekac
na prepravovani tam a zpatky v pohode motor, na zavodeni k nicemu... treba si uvedomit, co od passata chces. ono na zavodeni uz dneska ani moc neni V6 2,8. 142kW ma dnes kde jakej novej pekac
-
- Nový člen
- Příspěvky: 6
- Registrován: 04.02.2009 15:01
Re: Motor 1.8 20V
cao chlapi ja mam kamosa co montuje plyn do aut a jak jsem se tu docet tak si myslim ze dnes tou jednotkou ridici by to u tech turbycek mohlo byt vychytany ne? co myslite? taky planuju turbycko na plyn. preem diky za odpoved
- Nesquik
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 06.04.2008 12:19
- Bydliště: Český Brod
Re: Motor 1.8 20V
Cus chlapi mam 1.8 TURBO r.98 a jak jsem spokojeny spotreba paliva je 8.5l/100km spotreba oleje temer nulova,ma najeto 175.000km a kdyz se na to slapne tak to uplne zarazi do sedacek fakt bomba bez Turba uz ani nahodou i kdyz mam plne auto lidi. Rozvody po 80tkm olej po 10tkm mam ten motor moooooc rad a hlavne turbinku ktera tak pomaha delat radost tak proto ma nejvetsi starost.