Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 27.06.2017 18:45 
Offline
Moderátor
Moderátor

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

958

Bydliště:

Jilemnice

Pantani píše:
Ty bys někomu takovej papír dal? Vsadím se, že ne, stejně jako oni nikomu nikdy takovej papír nenapíšou. Budou tam kličky typu "závada se neprojevila", "závada neprokázána" apod. Pokud se ti to nebude líbit, oznámej ti, že ti nic jinýho nedaj, ty jim oznámíš, že si auto nepřevezmeš.


Nerad ale musel bych.. Pokud je ta závada zjevná, tak je tam pro ně blbý riziko:
- závadu jsi předal a ukázal a na základě ní reklamuješ,
- oni jí neodstranili tzn neudělali reklamaci do 30 dnů,
- z toho ti plynou nároky..

Já tě ale chápu co jsi napsal.. Jich je víc a jsou nad tebou.. Obecně ale bez, že autorizovaný servisy maj rádi reklamace. To je práce. To jsou peníze, který platí velký bratr.. Zaměstnancům se ale né vždy chce makat. Problém je v tom vydržet 30 dnů bez auta.. Když to vydržíš tak se tam přepůlej, aby si ho odvezl bez závady.

_________________
Klubové SRAŽENÍ 2017: viewtopic.php?f=25&t=324723
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): ucp.php


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 28.06.2017 07:27 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

27.10.2009

Příspěvky:

955

Rouballik píše:
- oni jí neodstranili tzn neudělali reklamaci do 30 dnů,
- z toho ti plynou nároky..
Jak je to ale v momentě, kdy ti auto vrátěj řekněme za 20 dnů s tím, že to opravili? Něco rozvrtaj, ono to bude jakoby fungovat (viz moje adaptace DSG kdysi), já to převezmu a pak s tím budu jezdit třeba dalších 14 dnů. Přijedu pak zpátky s tím, že to nefunguje dál, ale závada je částečně skrytá. Běží pak předpokládám znovu kolečko těch max 30 dnů na opravu, nebo je to minimálně nová situace s tím, že už pak pouze reklamuju opravu a na to mám nejspíš 6 měsíců? Jak to je?

Můj případ: adaptace převodovky vyřešila cukání a vrnění tak, že to víceméně skryla. Cukalo to dál, ale musel jsem ujet víc km aby to začlo a bylo o dost těžší to nasimulovat. Je pak prakticky nemožný chybu zreplikovat v servisu před servisákem a je těžký to natočit na video. V tu chvíli je prokazování na mojí straně a já jsem v koncích. Jejich ochota něco rozebrat a vyměnit, podívat se dovnitř, byla mizerná. Po výměně spojky OK. Od tý doby (ťuk, ťuk) funguje.
Přesně tohle jsou důvody, proč říkám, že problémům s novinkama je třeba _vyloženě_ předcházet, přestože moje DSG7 už tou dobou dávno nebyla novinka. Jen jsem netušil, že ji provází tak špatná pověst.

Rouballik píše:
Já tě ale chápu co jsi napsal.. Jich je víc a jsou nad tebou.. Obecně ale bez, že autorizovaný servisy maj rádi reklamace. To je práce. To jsou peníze, který platí velký bratr.. Zaměstnancům se ale né vždy chce makat. Problém je v tom vydržet 30 dnů bez auta.. Když to vydržíš tak se tam přepůlej, aby si ho odvezl bez závady.
Ano, pochopil jsi mě zcela přesně: jsou nademnou. Problém je čistě pro mě ale spíš psychologickej, než pracktickej - já chci svoje auto, který jsem si vysnil, chci aby bylo v pořádku, chci mu dát ještě šanci a nechci problémy s nima ani s nikým jiným. Potřebuju jezdit. Nechci se bavit s právníkem, nechci jít do soudního sporu, kterej potrvá roky a mě - spotřebiteli - přinese jen to, že nebudu jezdit svým autem než se to za několik let vyřeší. To, že jsou často "nad námi" dokazujou zkušenosti mnohých zde. Bohužel. A ano - je jich víc a mají v přesile těžce navrch.

A opakuju, že tu nemluvím o pseudo "závadách", jaký tu jsou občas schopný reklamovat některý lidi, to je taky šílený - na to už tady taky někdo upozorňoval. Mluvím o procesu a ochotě servisů kdysi řešit moji DSG spojku, mluvím o ochotě řešit rozvody u 1.4 TSI řka, že "rozvody se týkají jen 1.2 TSI". A to jsou podstatný problémy a díly.

_________________
Golf VI 1.4 TSI 90 kW DSG Highline. Čekám na R400.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 04.07.2017 14:44 
Offline
Moderátor
Moderátor

Hodnost:

Moderátor

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

958

Bydliště:

Jilemnice

Pantani píše:
Jak je to ale v momentě, kdy ti auto vrátěj řekněme za 20 dnů s tím, že to opravili? Něco rozvrtaj, ono to bude jakoby fungovat (viz moje adaptace DSG kdysi), já to převezmu a pak s tím budu jezdit třeba dalších 14 dnů. Přijedu pak zpátky s tím, že to nefunguje dál, ale závada je částečně skrytá. Běží pak předpokládám znovu kolečko těch max 30 dnů na opravu, nebo je to minimálně nová situace s tím, že už pak pouze reklamuju opravu a na to mám nejspíš 6 měsíců? Jak to je?


Znamená to, že jsi věc převzal jako v pořádku a závada se objevila znovu. Přistupuje se jako k nové reklamaci. Ještě jednou stejná závada a musí ti vrátit peníze za celé auto.

Je to blbý. Nikdo nechce reklamovat auto za půl míče.

_________________
Klubové SRAŽENÍ 2017: viewtopic.php?f=25&t=324723
Sleduj svoji komunikaci na vw-clubu ( dole ): ucp.php


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 12.10.2017 16:38 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2012

Příspěvky:

7

Cavte tiez sa rozhodujem ci zobrat 1,4 110kw alebo pockat do januara na tu 1,5 tsi . Pravdu povediac Prikladanam sa k 1,4 ovela viac aj koli tomu co tu pisete. Chcel by som sa opytat ako je to u golfov vsetky maju multilink vzadu alebo iba tie silnejsie? Viem ze octavia 1,4 tsi ma iba vlecnu napravu vzadu a to je prd podla mna :) Bol so msa pytat v salone ale toto som sa zabudol opytat a zevraj na slovensku budu 1,5tsi az od januara a ze maju byt drahsie tak som zvedavy ale asi nepockam dovtedy :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 13.10.2017 14:56 
Offline
VWjunior
VWjunior

Hodnost:

VWjunior

Registrován:

24.08.2015

Příspěvky:

90

Multilink majú iba golfy s výkonom od 90 kW. Teda aspoň pred FL to takto bolo. Neviem či to stále platí, ale predpokladám že áno.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 14.10.2017 18:52 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

14.10.2017

Příspěvky:

3

Zdravím a pokud je ta otázka v nevhodném tématu omlouvám se. Prosím o radu majitele Golfu VII s motorem 1,4 TSI 92 kW - zatím mám Octavii II FL 2013 1,4 TSI 90 kW a budu ji měnit - vydává motor v Golfu VII po startu někdy zvýšené otáčky a nepravidelný kuckavý chod cca 15 sekund? U mého dosavadního motoru to dělá - prý více paliva kvůli rychlejšímu zahřátí katalyzátoru. Přetrvává tento jev i v Golfu VII r. v. 2016 a později??? Děkuji moc za vaše zkušenosti.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 15.10.2017 07:21 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

75

Bydliště:

Brno

Po studeném startu jsou vždy otáčky vyšší v závislosti na okolní teplotě. Chod motoru po startu mám pravidelný, žádné kuckání nepozoruji.

_________________
Golf VII Variant 1.4 TSI 92kW ME 2016


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 15.10.2017 08:02 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

14.10.2017

Příspěvky:

3

Dík za reakci. Ptam se proto, ze u Octavií III, které mají stejný motor se jev kuckani a nepravidelného chodu stále projevuje.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 15.10.2017 08:06 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

27.07.2017

Příspěvky:

20

Na našom žiadny taký problém nemáme, ale v inom vlákne sa to riešilo: viewtopic.php?f=292&t=328485
a sú tak postihnutí aj majitelia novších áut, takže tento problém bohužiaľ asi pretrváva.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 15.10.2017 12:18 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

14.10.2017

Příspěvky:

3

Celkem blbý pokud to stále trvá. Je nepříjemný slyšet, jak motor v novým autě za 450 tKč nepravidelně běží jako u nějakýho starýho auta, kde zapomeneš vypnout sytič. Zvažuju VW Golf 1,4 TSI nebo Toyota Auris 1,6 nebo Mitsubishi ASX 1,6. U těch vím, že toto se s motorem nestane, ale zase není motor tak pružnej.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 15.10.2017 14:25 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

27.07.2017

Příspěvky:

20

No, asi to záleží na kuse, predpokladám že nebude veľké percento takto postihnutých, ale riziko tu proste je.
Osobne by som vám doporučil ísť do výkonnejšieho motora 110kW. My sme tiež z úsporných dovodov šli do 92 kW a teraz celkom ľutujem, nie že by bol 92 kW špatný, stačí nám ale viac výkonu je vždy lepšia voľba a ten motor je aj odolnejší voči karbonizácii. My sme to kupovali tesne pred FL a vtedy bol motor 110 kW bohužiaľ pevne zviazaný s Highline a to by pre nás znamenalo platiť viac za veci ktoré nepotrebujeme. Myslím že po FL si možete 110 kW priplatiť aj pre Comfortline.
A keď je už toto vlákno o 1.5 TSI pridám názor:
Z recenzií áut v ktorých tento motor je vyplýva, že z hľadiska uživateľa to nie je žiadny zázrak. Pocitove je výkon slabší a reakcie gumovejšie než 1.4 TSI 110 kW a že by bola spotreba menšia sa tiež nedá hovoriť. :roll:


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 16.10.2017 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

22.11.2012

Příspěvky:

7

Tak isiel uz niekto na tej 1,5 TSI ci ani nie, jedno video povie je to lenivejsie ako 1,4 110kw v autozurnale povedal ze ho to tlaci do chrbta co pri 1,4 necitil. Tak ja neviem ci mam cakat na tu 1,5 pise sa tam ze taha viac od spodu dobre by bolo fakt normalny clovek nie tieto videa co skusaju kazdy den ine auto a uz ani nevie podla mna s cim to ma porovnavat :). Este otazka 1,5tsi ma uz ten DPF pre benzinaky ci este nie?


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 17.10.2017 08:55 
Offline
Jezdec
Jezdec

Hodnost:

Jezdec

Registrován:

19.04.2017

Příspěvky:

54

S tím, že je třeba to odzkoušet 100% souhlasím.. u novinářů jeden nikdy neví, kdo je platí.. Přestože si osobně myslím, že jízdní projev nebude asi tak odlišný od 1.5 TSI.
Každopádně DPF tam začnou dávat postupně - myslím, že ty první kusy ho mít nebudou


Sent from my iPhone using Tapatalk


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Ověřená 1.4 TSi nebo tech. novinka 1.5 TSi?
PříspěvekNapsal: 20.10.2017 17:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

1990


_________________
VW Tiguan II 2.0TSI 4Motion Highline/R-line
VW Tiguan Club Slovakia na Facebooku
ex: VW Golf V 1.4 16V Trendline/Slovakia - Rest In Pieces, VW Golf VII Variant 1.4TSI Highline - sold


Nahoru
 ICQ   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group