16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
Danda maximus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 17.11.2015 15:09

16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od Danda maximus »

Zdravim,tak ze cim zacit..1.8 16v Pl start probehne v poradku motor bezi bez problemu..po jakemkoli pridani plynu at mirnem ci velkem motor zhasne.A pri opetovnem startovani motor toci jakoby bez komprese uplne nalehko.necham odstat 3minuty a brnk auto chytne a bezi bez problemu..do prvniho pridani plynu..pak se to opakuje.Ale pokud motor necham ohrat behem na volnobeh tak muzu pote normalne pridat a auto bezi bez problemu startuke jede vse v poradku.dokud nevychladne.hlava po rrpasy.nove hydra a retez mezi vackami..nastavene rozvody.nevite nekdo vcem muze byt problem?
:pleasantry:

Uživatelský avatar
Danda maximus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 17.11.2015 15:09

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od Danda maximus »

Doplnim ze je ro v tu chvili opravdu bez komprese,ted jsem to meril..
:pleasantry:

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od vintera »

Úplná ztráta komprese může být obecně dvojí, buď na pístech, nebo na ventilech.
Po GO motoru embéčka nebyla komprese, na vině byla neseřízená vůle vahadel, kdy ventily neuzavíraly. Tady jsou hydra a je něco špatně.

Uživatelský avatar
Danda maximus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 17.11.2015 15:09

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od Danda maximus »

no neco spatne asi je...ale kdyz to necham jet na volnobeh treba 15min tak jsem odzavodil cely zavodni den a vse slapalo normalne..necham to schladnout do rana a udelato ten jev ze auto jde na brnk nastartovat ale nesmim slapnout na plyn jakmile se to lehce vytoci..jakoby to nekdo utnul zdechne to a je to uplne bez komprese vsechny 4valce..pockam chvili a sup a start perfektni auto bezi paradne..dokud neslapnu na plyn opet
:pleasantry:

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od vintera »

Šlápnutím na plyn se zvednou otáčky i tlak oleje. Hydra jsou pod tlakem a nevymezují vůli. Po zdechnutí tlak klesne, hydra se uvolní, ventily dosednou a těsní. Po nastartování a zvednutí tlaku oleje opět nevymezí vůli a ztvrdnou a tím ventily netěsní.
Bylo to hned po opravě hlavy, nebo časem?

Uživatelský avatar
Danda maximus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 17.11.2015 15:09

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od Danda maximus »

Da se rict ze postupne se to zhorsovalo...po oprave se mi to stalo jednou asi pred rojem ale to jsem si rikal ze starter jakoby protocil na prazdno..pak auto rok stalo..komplet lak atd a ted jsem ho nastartoval a ok.a sruhy den prijedu na zavody a chci ho sundat z voziku a jev se zacal projevovat.olej tam mam 10w60
:pleasantry:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od lister »

tak asi začni kontrolou tlaku oleje a přepouštěcího ventilu v čerpadle..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Danda maximus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 17.11.2015 15:09

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od Danda maximus »

Tak ze po dnesnim mereni jsou vysledky takove to:na volnobeh 6 baru a pri pridani plynu 10baru .pri vypnuti a opetovnem startu nula.ten redukcni ventil se nachazi primo nekde na cerpadle?
:pleasantry:

Uživatelský avatar
11mAjA11
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 9064
Registrován: 13.09.2008 15:42
Bydliště: Small Town in North Moravia

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od 11mAjA11 »

Někde jak je ten červený kroužek bude redukční ventil.
Přílohy
.
.
Moje přibližovadla :Golf Mk II TDi AHF, Golf Mk IV 1.6 16V, T3 1.6D Alpinweiss - Das ReiseWagen, Sup1AMX, GSX-R 750, Jawa 23 Mustang, Alhambra I AFN,P206
Příběh Australanky --> Obrázek

R.I.P. areka

Uživatelský avatar
Danda maximus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 17.11.2015 15:09

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od Danda maximus »

Jj dekuji noc uz to mam venku a zkusim dat druhe cerpadlo..ikdyz na aute mam 049115153b a druhe mam 026115153a tak vypadaji stejne.mam to z druheho motoru tak uvidime..nemam etku na mk2 mate nekdo?
:pleasantry:

Uživatelský avatar
Danda maximus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 17.11.2015 15:09

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od Danda maximus »

Tak ze cerpadlo vymeneno...a problem je stale...akorat ten druhy start uz neni uplne bez kpmprese ale chytne to jakoby na tri a chce to jet
:pleasantry:

Uživatelský avatar
Danda maximus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 17.11.2015 15:09

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od Danda maximus »

Tak ze volnobeh neboli 1000 otacek 4.5 bar..pri pridani plynu to leti na 10 az 12...
:pleasantry:

Uživatelský avatar
Danda maximus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 17.11.2015 15:09

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od Danda maximus »

Ted jsem odzkousel svoje druhe pl a tlak je 4-5 bar i pri pridani plynu..tak je otazka zdali druhe cerpadlo co jsem tam dava by vykazovalo stejne symptomy...a nebo ze by regulace byla jeste jinde...at nekoupim nove a ne i to to same...
:pleasantry:

Uživatelský avatar
Danda maximus
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 17.11.2015 15:09

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od Danda maximus »

Merim to na filtru primo..otazka je jestli to neni nekde ucpane..nebo..
:pleasantry:

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: 16 V PL JAKOBY BEZ KOMPRESE

Příspěvek od vintera »

olej nějak špatně obíhá, něco ho brzdí, nevrací se ho dost na to, aby tlak byl v normě.
Nedávno jsem měl opačný problém, tlak žádný. Koš úplně zabitý. Ale co jsem si všimnul, hned po profouknutí kanálů tlak oleje bez problémů stoupal hodně přes 10 lehce nad volnoběhem. Po proplachování olejem se tlak nějak ustálil v normě. Takže ventil tlak snížit nedokázal. Někde musel být kanál ucpaný.
Něco máš ucpaný.

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“