1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

2005 - 20..

Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec

Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Juracomaradvw
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 17.07.2017 16:51

1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od Juracomaradvw »

Ahoj. Budu si kupovat auto. Přesněji Vw passat b6. Který motor vybrat? který je nejspolehlivější? Ročně najedu max 20000 km.
Naposledy upravil(a) Juracomaradvw dne 18.07.2017 08:57, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od napster »

Tady se nekdo kus hodne nudit.....
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od sharik4x4 »

Ty vole nepiš že chceš koupit nové suto , když chceš vojetinu. :fool: jinak všechny motory co jsi napsal tak stojej za h***o. Takže ani jeden :negative:

Juracomaradvw
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 2
Registrován: 17.07.2017 16:51

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od Juracomaradvw »

no jo
Naposledy upravil(a) Juracomaradvw dne 18.07.2017 20:20, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od sharik4x4 »

Tak 1,8tsi a vyměnit hned rozvody,pokud už nebyli dělaný. To ostatní nebrat.Jinak u všech těchto motorů, problém s pístními kroužky-pak to žere olej.Jenže to zjistíš,až když s tím najedešcca. 1000km,takže při koupi nezjistitelný problém. Já osobně bych do B6 benzín jedině 3,6. :laugh:

Uživatelský avatar
Matt83
Řidič
Řidič
Příspěvky: 153
Registrován: 29.06.2016 19:27
Bydliště: Milevsko

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od Matt83 »

Já jsem s 1.8 TSI spokojený. Problémy zatím žádné, rozvody jsem ještě neměnil, ale auto má ještě málo najeto. Jede slušně a dlouhodobá průměrná 7.1

Odesláno z mého MI 3W pomocí Tapatalk
VW Passat B6 2010 1.8 TSI EXECUTIVE

Lukas CC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 10.07.2017 09:36

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od Lukas CC »

sharik4x4 píše:Tak 1,8tsi a vyměnit hned rozvody,pokud už nebyli dělaný. To ostatní nebrat.Jinak u všech těchto motorů, problém s pístními kroužky-pak to žere olej.Jenže to zjistíš,až když s tím najedešcca. 1000km,takže při koupi nezjistitelný problém. Já osobně bych do B6 benzín jedině 3,6. :laugh:

hm, to je novinka, uz jsem to cetl vselicos, ale ze tomu netesni pistni krouzky ne. To ma byt problem jen na benzinech? Proc na 2.0 TSI a na 3,6 FSi ne? Jako ta 3,6 pojede pekne, ale sezere te zaziva, co stoji vymenit krouzky, 12?

Uživatelský avatar
Jirka.
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6214
Registrován: 12.05.2010 00:53
Bydliště: Praha

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od Jirka. »

Jak novinka? Pokud vím tak si mi už volal a já ti říkal, že než to inovovali, tak to žere olej. Kolik stojí kroužky nevím, ale řeší se to polomotorem asi za 130 :laugh: Neříkám že to jsou špatný motory, ale když porovnám kolik má problémů TSI a kolik TDI CR... Ale samozřejmě vysrat se může cokoliv.

Pro zajímavost pohled do sání na ventily CCZA najeto poctivých 80.000
Přílohy
20170317_191651.jpg
ŠKODA 1000MB DE LUXE
ŠKODA 136GL Tuzex
Pásovec 3C 2.0TDI BKP Highline DSG
ŠKODA Octavia RS CEGA

Uživatelský avatar
sharik4x4
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1348
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od sharik4x4 »

Žádná novinka to není. Soudruzi udělali chybičku. Pístní kroužky jsou slabí a drážka v pístu s malou vůlí,takže po 100tkm je pístní kroužek nepohyblivý-zapečený .Takže následuje papání oleje. Pak to sice inovovali,ale aby to nešlo jednoduše vyměnit,tak zvětšili pístní čep,tudíž jiný písty,ojnice,....Takže nejde předělat starý typ na nový.Tak jak psal Jirka řešení je celý nový polomotor a to se vyplatí. :good:
Ale zase podpoříte ekologii a ekonomiku nákupem TSIčka. :laugh:
TY DÍZLY STRAŠNĚ SMRDĚJ A HULEJ: :laugh: :smoke:
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od hkr »

Nejakej borec na skodaforu to opravuje, prevrtava to cely a dava novy jiny silnejsi krouzky + cisteni a kdyz je potreba, tak i nove ventily atd. Mno vychazi to na 20-50t podle toho, jak moc dlouho si to ten olej papalo. Jak rikate, zlatej smradlavej dyzl (kterej s funkcnim dpf vydava mene pevnych castic jak benzin, mene co2, jen holt trochu tech noxu no, coz ale novy adblue diesely taky nevydavaj...)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Uživatelský avatar
napster
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 6483
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kolem MB a nebo PHA
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od napster »

Kdyz porovnam ex OII RS 125kw PD s DPF,tak vyfuk jsem mel cistej. Mlada mela OII RS 2.0tfsi 147kw a vyfuk cernej obe auta mela jeste chip. Ja bych benzinovou verzi bral jen v 3.6 ackoliv v SII je ten motor jiny,nez v passatu,tak s tou se da jezdit za stejnou spotrebu jako s 2.0fsi a tfsi. Dlouhodoba kolem 9-10l neni problem udrzet a bez nejakeho omeuovani.
Lepší mrtvej,nez druhej!!!
Skoda Superb II TDI elegance 2010 125kw
čištění interieru,exterieru, pece o kozene interiéry, lesteni,korekce laku. Ochrana laku. Detailing Mlada Boleslav a okolí

Lukas CC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 10.07.2017 09:36

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od Lukas CC »

Je to kriz s tim zranim, ale nic nenormalniho, BMW to ma taky jako standartni vlastnost, mne 325ci bere 1L na 2tkm, takze za rok doleju tak za 1500 korun, nicmene vetsi spotreba oleje jinak nema negativni vliv na auto a vykon a nejak to zlepsit moc nelze, respektive cena generalky motoru se nikdy nevrati a lepsi to bude chvili...

chapu to tedy spravne ze problem s olejem na 2.0TSI je tedy na te prvni verzi 147kw co se davala 04/2008–10/2010 (EA888 CAWB nebo ccta/cbfa...nevim kterej z tech je spravne)

a nasledna verze se 155kW (EA888 CCZB) co se delala 10/2010 - 04/2015 uz ten problem nema?

Lukas CC
Řidič
Řidič
Příspěvky: 51
Registrován: 10.07.2017 09:36

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od Lukas CC »

Tak jsem po dlouhem patrani zjistil jak to s tim zranim oleje ve skutecnosti je:

Problem maji 2.0 Tsi (takze asi i 1,8) a to vsechny motory 2008-2013. Motor CCZB od 10/2010 porad nic neresil a pozdejsi verze od 6/2011 jen napul.

Spatne jsou vsechny pisty a to asi do roku 6/2011. Konkretne jak psali kluci vyse se pistni krouzek pripekl a prestal tesnit. Velky prusak oleje v motoru pak zpusobil napeceniny vsude, cimz se nasobi dalsi treni a poskozovani pistu a bloku motoru. Dlouho nereseny problem muze oddelat neopravitelne motor. VW a Audi po hromade zalob v USA a UK zacalo zdarma menit pisty, krouzky, ojnici (castku 75tis hradil servis). Pokud byl motor zhuntovanej vic, tak polomotorem (120tis). To ze k nutnosti menit pisty dojde je temer 100% jistota, obecne se odhaduje ze do 150tis je to tam, obvykle 130+-20tis.

JENZE problem jde ale jeste dal, coz jsem zjistil teprve ted z dobreho zdroje. Do roku 2013 byl jeste jeden problem. Vodni pumpa dochlazujici turbo nema dobeh (modely 2008-2013), takze po vypnuti motoru prestane chladit. Pokud byl motor rozpalenej z dalnice, potom dochazi k tomu, ze kdesi uvnitr napraskne turbo a zacne poustet olej do sani. Ten se hromadi a napeka vsude kolem, pricemz si jej motor pomalu odsava. Co si odsaje, to tam zas dotece z turba. Takze neustaly prisun oleje tvori napeceniny na valcich a sani, cimz se vule v motoru zvetsuje a zere to pak uz i 2L na 1000. Takze duvod zrani oleje neni a nikdy nebyl ciste jen o pistech, ale jeste z duvodu praskleho turba. Takze tam kde VW vymenilo jen pisty, je oprava jen docasna a k nicemu, protoze motor odejde.

Reseni je totiz jedine (delaji to v Praze), vymenit nejdrive pumpu na typ 2014- ktera ma dobeh a dochladi turbo i po vypnuti motoru. Potom repas praskleho turba, pak vycistit spaleniny ze sani a valcu motoru, potom vymenit pisty vc. ojnic a krouzky, pak rozvody (kdyz uz je to otevreny a vsichni vi ze stary chrastitka stoji za h***o) a pak slozit. Oprava se zarukou a novym motorem skoro za 85tis... Podle vseho je tohle jediny neprustrelny zpusob opravy, cokoli jine je docasne siditko neresici pricinu. A udajne jeste nedelali motor co zral olej, aby tam nebylo to praskle turbo.
Naposledy upravil(a) Lukas CC dne 27.08.2017 10:01, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
GOLFÁK
Profík
Profík
Příspěvky: 1009
Registrován: 19.02.2008 16:42

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od GOLFÁK »

Jen dodám k tomu druhému problému. Tady je to spíš o tom že lidi nevědí jak zacházet s přeplňovanýmy motory.

Uživatelský avatar
hkr
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3268
Registrován: 08.08.2013 21:38
Bydliště: Praha

Re: 1.8 tsi nebo 2.0 tfsi nebo 2.0 tsi nebo 2.0 fsi

Příspěvek od hkr »

Tak zase buďme soudní, kdo valí plnej kotel dálnici, aby na benzínce dupnul na brzdu div mu to nezšišatí kola a hned vypne motor? Normální člověk do benzínky na dálnici dojede z dálky bez plynu a chvilku se po benzínce ještě plouží krokem. Těchto pár desítek sekund bohatě stačí na to, abych pak nemusel jak vocas minutu sedět v autě a rachtat naprázdno.
Audi A6 C7 Limo 3.0TDI 180kW Quattro
Volkswagen Golf VI 1.6TDI 77kW DSG

Odpovědět

Zpět na „Passat 3C / CC“