Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 07.03.2018 00:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.03.2008

Příspěvky:

495

Bydliště:

České Budějovice

ahoj vsem.mam moznost koupit 3c ale motor bxe bez dpf.cetl jsem tu mrak prispevku a i na jinych forech.kde je tedy pravda.jsou to modely 07 az 08 ? Nebo je to blabol.cetl jsem i primej dotaz ze sveta motoru na toto tema a pisou modely 08.proto me zajma jestli se na koupi vyprdnout nebo ne.auto ktere řeším je 06.vim co tam je za problemy.resim pravdivost těch ročníků výroby.diky vsem a neukamenujte me hned

_________________
VW bora Variant 85Kw TDI - PD EGR off,sport.podvozek,18ky kola.VW PASSAT B3,VAG,KKL,VAG K+CAN COMMANDER k , B6 1.9 77kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 07.03.2018 10:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

953

Problém u BXE a BLS je ve spodním ojničním ložisku/šálkách. Bohužel je o tom napsáno spousty polopravd a vejmyslů, že se v tom ani prase nevyzná. Nejdřív se tvrdilo, že je problém v přetažených šroubech na ojnici. Ale nakonec byla pravda někde jinde, kluzná ložiska od jistého roku/ani výrobce neví přesně/změnila dodavatele. A díky ekologům se změnil i používaná slitina, z které bylo vyndáno jedovaté olovo a nahrazeno eko materiálem.Časem se zjistilo,že materiál se při větší zátěži rozpadá,či vydroluje a dojde k přidírání ložiska a následně ojnice koukne ven z bloku, protože už toho má dost. :laugh: :laugh: A je po motoru. :fool:
Takže je lepší ojniční ložiska i se šrouby preventivně vyměnit za nový typ ložisek a je po problému. :good:
Na "dieselpoweru" je o tom diskuze na 50 stran.

_________________
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 07.03.2018 12:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3606

Bydliště:

Chodsko

Motor je dobry
Jen je treba vymenit ojnicni saly TH a srouby za saly s oznacenim KS. Pak bude mit klid


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
ex Golf IV variant TDI black > Passat 3C variant TDI silver


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 07.03.2018 17:14 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.03.2008

Příspěvky:

495

Bydliště:

České Budějovice

maweric píše:
Motor je dobry
Jen je treba vymenit ojnicni saly TH a srouby za saly s oznacenim KS. Pak bude mit klid


Sent from my iPhone using Tapatalk



To je co 20 navic ?

_________________
VW bora Variant 85Kw TDI - PD EGR off,sport.podvozek,18ky kola.VW PASSAT B3,VAG,KKL,VAG K+CAN COMMANDER k , B6 1.9 77kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 07.03.2018 20:46 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

97

Já to měnil při 150tis km, úplně zbytečně, ložiska byla jako nová, šrouby také nijak poskozeny či natazeny. Motor Made in Poland, rok 2.2008. Motor absolutně bez poruch, jediné co se měnilo byly zadní ramena + jedna levá pružina - na konci se ulomila asi 5 cm... Rozvody... Plus teda ty ojniční ložiska a šrouby, tot vše. Jinak běžný servis typu olej, filtry, čištění klima apod.
Jinak ložiska + šrouby stojí něco málo přes 3000 Kč + práce;-)
Právě proto že jsem někde něco četl, tak jsem to vyměnil pro jistotu, no ono pokud člověk hledá i jiné motory ať už je to 2.0 TDI nebo i TSI, všude něco někde vyletne, a že se to netýká pouze motorů VW, ale i jiných značek. Holt když člověk moc hledá, je to někdy zbytečné, kor když budeš hledat zase něco o jiném motoru, také se ti to nebude líbit, takže to zase tak neřeš :)


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 07.03.2018 22:30 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

752

Bydliště:

Moravák su ze Zlínska

Já si to martirium zažil, mám BLS, vyměnil jsem šrouby a po 2000km se protočily šálky,
shrnu tu diskuzi těch 50 stran z jineho fora+ vlastnízkušenosti. Jedná se o šálky ročníku od 07-do 09, paradoxně se kazí jen KS (kolben-smidt) konkurenční a levnější Glyco se nekazí.
Krom materiálu bez olova je zde ještě jeden aspekt.
1.Bezpopelné oleje, mají sníženou mazivost, odolnost proti otěru , chybí v nich nějaký difosfát něco..... (snad to najdu ve SM)
2. 30.000 km proběh, bez ohledu na stav oleje...
3. trochu ředění oleje naftou s biosložkou která je kyselá (auta s DPF ale i bez DPF provozované na krátké vzdálenosti)
4. autoservisy používaly jen bezpopelný olej pro BLS i pro ostatní motory BXE, které to nepotřebovaly (aby neměly skladem naražené 2 sudy)
5. konstrukce motoru: šálky nemají v ojnici zámky, navíc je rozdílný vrchní a spodní šálek vrchní je tvrzený bronzový, spodní měkčí hliníková slitina(kolbensmith a origo díl značí černou barvou horní, glyco má nápis "sputter" na horním šálku)
Osobně bych se BLS ani BXE nebál, vyměn šálky a šrouby ojnic (cca 2800kč) nahoře pak ložiska vačky a hydroštěly, zkontroluj vačku, bývá taky někdy ojetá. Hlavní ložiska klikovky (klika je 5x uložená) byly vpohodě i u mého rozsypaného motoru.
A poznatky od známých: vždy když jsem dal rozebrat motor 05-06 bývaly tam Glyco a nebyly opotřebené vůbec. 07-09 bývaly kolbensmidt,
jen u 1 auta ze 6 to bylo potřebné. (ale všem v rodině jsem výměnu zajistil)

_________________
STK, EMISE; Golf V Tdi 77kw+DPF;GOLF IV Tdi,96KW, Vento Tdi,Polo 6N2, POLO 86-GT, AUDI 80 1.6td, AUDI A4 B5, 1.8 20V;Bora Tdi 66kw.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 08.03.2018 05:51 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

97

Označení Sputter mají ložiska KOLBENSCHMIDT.
Navíc největší problémy byly s ložisky TH.
KS a Glyco měli problém minimální, i když také se našli lidé, kterým vyletěla.
Jestli to byl motor s nápisem Poland nebo Gemany, také žádný význam nemělo.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 08.03.2018 09:04 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3606

Bydliště:

Chodsko

Vvvenoushek píše:
maweric píše:
Motor je dobry
Jen je treba vymenit ojnicni saly TH a srouby za saly s oznacenim KS. Pak bude mit klid


Sent from my iPhone using Tapatalk



To je co 20 navic ?


Nene matros je cca 5000,- + prace


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
ex Golf IV variant TDI black > Passat 3C variant TDI silver


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 08.03.2018 10:58 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

97

Ale není, díly stojí cca 3000 Kč + práce. Pokud si necháš díly sehnat v servise, už tomu tak bývá že jsou dražší a s přirážkou.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 08.03.2018 18:29 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.03.2008

Příspěvky:

495

Bydliště:

České Budějovice

matasimek píše:
Já si to martirium zažil, mám BLS, vyměnil jsem šrouby a po 2000km se protočily šálky,
shrnu tu diskuzi těch 50 stran z jineho fora+ vlastnízkušenosti. Jedná se o šálky ročníku od 07-do 09, paradoxně se kazí jen KS (kolben-smidt) konkurenční a levnější Glyco se nekazí.
Krom materiálu bez olova je zde ještě jeden aspekt.
1.Bezpopelné oleje, mají sníženou mazivost, odolnost proti otěru , chybí v nich nějaký difosfát něco..... (snad to najdu ve SM)
2. 30.000 km proběh, bez ohledu na stav oleje...
3. trochu ředění oleje naftou s biosložkou která je kyselá (auta s DPF ale i bez DPF provozované na krátké vzdálenosti)
4. autoservisy používaly jen bezpopelný olej pro BLS i pro ostatní motory BXE, které to nepotřebovaly (aby neměly skladem naražené 2 sudy)
5. konstrukce motoru: šálky nemají v ojnici zámky, navíc je rozdílný vrchní a spodní šálek vrchní je tvrzený bronzový, spodní měkčí hliníková slitina(kolbensmith a origo díl značí černou barvou horní, glyco má nápis "sputter" na horním šálku)
Osobně bych se BLS ani BXE nebál, vyměn šálky a šrouby ojnic (cca 2800kč) nahoře pak ložiska vačky a hydroštěly, zkontroluj vačku, bývá taky někdy ojetá. Hlavní ložiska klikovky (klika je 5x uložená) byly vpohodě i u mého rozsypaného motoru.
A poznatky od známých: vždy když jsem dal rozebrat motor 05-06 bývaly tam Glyco a nebyly opotřebené vůbec. 07-09 bývaly kolbensmidt,
jen u 1 auta ze 6 to bylo potřebné. (ale všem v rodině jsem výměnu zajistil)



takze teoreticky 06 rok cajk...... me stve ze muzu koupit b6 06rok.dvoulitry padaj na hlavy cerpadla.bls a bxe ojnice.bkc jedine prej cajk. ta b6 ma 230 a zatim od vyroby nic.tak nevim.uz jsem z toho nasranej.nerad bych koupil a hned resil motor

_________________
VW bora Variant 85Kw TDI - PD EGR off,sport.podvozek,18ky kola.VW PASSAT B3,VAG,KKL,VAG K+CAN COMMANDER k , B6 1.9 77kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 08.03.2018 18:33 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.03.2008

Příspěvky:

495

Bydliště:

České Budějovice

muze to jeste nekdo potvrdit ? 05-06 bývaly tam Glyco a nebyly opotřebené vůbec. 07-09 bývaly kolbensmid

_________________
VW bora Variant 85Kw TDI - PD EGR off,sport.podvozek,18ky kola.VW PASSAT B3,VAG,KKL,VAG K+CAN COMMANDER k , B6 1.9 77kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 08.03.2018 20:02 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

97

Už jsem psal 07-09 neznamená že tam byly pouze KS, mohly tam být jak Glyco, tak TH.
Mezi problémové patří TH, semtam se vyskytl problém i s KS i Glyco, i s Glycem vyskočila ojnice.
Moc to řešíš, kdybys kupovat jiné auto s jiným motorem, najdeš zase hromadu něčeho jiného. Ostatně třeba i to že i u 2.0 praskala projistotu klikova hřídel.
Vše je způsobeno nějakými problémy s motorem, klikovka třeba s již hodně špatným dvouhmotovym setrvačníkem.
Nedavno se mi povedlo prorazit hned dvěma ojnicema motor u nového Fordu Focus RS s najezdem cca 30tis.

Pokud kupujes motor s 220tis tak počítej že zrovna nějaké ojniční ložiska budou to nejmenší.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 08.03.2018 20:24 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.02.2006

Příspěvky:

3606

Bydliště:

Chodsko

matasimek píše:
Já si to martirium zažil, mám BLS, vyměnil jsem šrouby a po 2000km se protočily šálky,
shrnu tu diskuzi těch 50 stran z jineho fora+ vlastnízkušenosti. Jedná se o šálky ročníku od 07-do 09, paradoxně se kazí jen KS (kolben-smidt) konkurenční a levnější Glyco se nekazí.
Krom materiálu bez olova je zde ještě jeden aspekt.
1.Bezpopelné oleje, mají sníženou mazivost, odolnost proti otěru , chybí v nich nějaký difosfát něco..... (snad to najdu ve SM)
2. 30.000 km proběh, bez ohledu na stav oleje...
3. trochu ředění oleje naftou s biosložkou která je kyselá (auta s DPF ale i bez DPF provozované na krátké vzdálenosti)
4. autoservisy používaly jen bezpopelný olej pro BLS i pro ostatní motory BXE, které to nepotřebovaly (aby neměly skladem naražené 2 sudy)
5. konstrukce motoru: šálky nemají v ojnici zámky, navíc je rozdílný vrchní a spodní šálek vrchní je tvrzený bronzový, spodní měkčí hliníková slitina(kolbensmith a origo díl značí černou barvou horní, glyco má nápis "sputter" na horním šálku)
Osobně bych se BLS ani BXE nebál, vyměn šálky a šrouby ojnic (cca 2800kč) nahoře pak ložiska vačky a hydroštěly, zkontroluj vačku, bývá taky někdy ojetá. Hlavní ložiska klikovky (klika je 5x uložená) byly vpohodě i u mého rozsypaného motoru.
A poznatky od známých: vždy když jsem dal rozebrat motor 05-06 bývaly tam Glyco a nebyly opotřebené vůbec. 07-09 bývaly kolbensmidt,
jen u 1 auta ze 6 to bylo potřebné. (ale všem v rodině jsem výměnu zajistil)


Pises blbost! KS jsou prave OK !!!
TH ktery tam davaly jsou sracky !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
ex Golf IV variant TDI black > Passat 3C variant TDI silver


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 08.03.2018 20:35 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

03.03.2008

Příspěvky:

495

Bydliště:

České Budějovice

JirkaVys píše:
Už jsem psal 07-09 neznamená že tam byly pouze KS, mohly tam být jak Glyco, tak TH.
Mezi problémové patří TH, semtam se vyskytl problém i s KS i Glyco, i s Glycem vyskočila ojnice.
Moc to řešíš, kdybys kupovat jiné auto s jiným motorem, najdeš zase hromadu něčeho jiného. Ostatně třeba i to že i u 2.0 praskala projistotu klikova hřídel.
Vše je způsobeno nějakými problémy s motorem, klikovka třeba s již hodně špatným dvouhmotovym setrvačníkem.
Nedavno se mi povedlo prorazit hned dvěma ojnicema motor u nového Fordu Focus RS s najezdem cca 30tis.

Pokud kupujes motor s 220tis tak počítej že zrovna nějaké ojniční ložiska budou to nejmenší.



mladsi nejsou :laugh: cca najezd 20 tis rok od vyroby. :taunt:

_________________
VW bora Variant 85Kw TDI - PD EGR off,sport.podvozek,18ky kola.VW PASSAT B3,VAG,KKL,VAG K+CAN COMMANDER k , B6 1.9 77kw


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Pravda o BXE
PříspěvekNapsal: 08.03.2018 20:55 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

11.09.2016

Příspěvky:

97

Mladší jsou, pokud to bereš po stránce stáří.
Zkrátka kup něco co odpovídá realitě a neřeš nějaké ojniční ložiska, které vyměniš za 3tis + práce + olej.
Myslím že při tomto nájezdu jsou zde mnohem finančně náročnější díly, které se mohou pokazit, navíc kdo ví jestli jsi útok vůbec reálné km, zde v ČR se opravdu na tachometr nevyplatí dívat. Pokud někomu dělá dobře stav tachometru s nižším číslem, tak si jej může nechat stocit sám na nižší číslo :))
Zkrátka nech auto prověřit, prohlídnout, zkouknout přes diagnostiku a nejen výpis závad, ale hodnoty vstriku, turba atd atd. Píšeš že pro 230tis km nebylo na motoru nic, moc nevěřím že takové turbo by tolik vydrželo.
Navíc psát pořád něco ze KS byly špatné je blbost, proč myslíš že se nahrazují právě ložisky od KS? Protože problémové jsou TH, nic víc.


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 31 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group