Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 06.08.2018 19:58 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

17.07.2018

Příspěvky:

14

Ahoj, mám Passat 96kw AVF a chip od TDi Fun 127kw před 8lety. Prostě už to nejede hlavně odspodu jak to jelo dříve... Vyměnil jsem intercooler, byl lehce prasklý, všechny těsnění tlakových hadic, váha vzduchu Bosch, rozvody SKF nastaveny na přípravky a podařilo se na poprvé stabilizace volnoběh 0.0KW. Vyměněné také všechny podtlakové hadičky. Nalogoval jsem kanály, ale neumím v tom vagscope to nastavit abych viděl celý graf... můžete prosím podívat zda není něco poznat? Moc děkuji, už nevím co.... Má to najeto 307tkm a původní vstřiky i turbo

Log na rovince na 4ku od volnoběhu

https://uloz.to/!hcXfwPXANAfa/30608


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 06.08.2018 21:34 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8487

Bydliště:

Svitavsko

ve vzduchu nevypadá, že je problém - v 1638 ot to má nafoukaný požadavek

koukni jaky mají hodnoty vstřikovače jestli není problém spíš tam

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 06.08.2018 21:46 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

17.07.2018

Příspěvky:

14

majrek001 píše:
ve vzduchu nevypadá, že je problém - v 1638 ot to má nafoukaný požadavek

koukni jaky mají hodnoty vstřikovače jestli není problém spíš tam


No hodnoty v kanále 13 dost mizerné...nevyfotil jsem to, ale jeden nějak 1,2 další -1,2 0,7 -0,8... Jen orientačně teď hlavy střílím.... Chystám se zítra pro bg229 a nastartuji na něho...mělo by pomoct snad něco... Takže váha i regulace turba chodí jak má dle požadavků? Tchán má to samé a reaguje na plyn jako blesk už od spodu...ten můj je úplně lenivý


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 07.08.2018 07:37 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

17.07.2018

Příspěvky:

14

TripleBlack píše:
majrek001 píše:
ve vzduchu nevypadá, že je problém - v 1638 ot to má nafoukaný požadavek

koukni jaky mají hodnoty vstřikovače jestli není problém spíš tam


No hodnoty v kanále 13 dost mizerné...nevyfotil jsem to, ale jeden nějak 1,2 další -1,2 0,7 -0,8... Jen orientačně teď hlavy střílím.... Chystám se zítra pro bg229 a nastartuji na něho...mělo by pomoct snad něco... Takže váha i regulace turba chodí jak má dle požadavků? Tchán má to samé a reaguje na plyn jako blesk už od spodu...ten můj je úplně lenivý


Hodnoty vstřikovačů viz foto...dnes zkusím čištění vstřiků tím BG 229


Přílohy:
IMG_20180807_073219.jpg
IMG_20180807_073219.jpg (211.7 KiB) Zobrazeno 5975 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 07.08.2018 08:11 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8487

Bydliště:

Svitavsko

dej sem hlavně 015 a 023 + teda 013 přitom na teplém motoru

vzuch jde víc než parádně odspodu


kouří to bíle a jde smrad z nafty?



ps. a nepouživej citování - je zde dobrým zvykem ho nepoužívat pak mají vlákna x stranek a nic se nedá najít.. stačí např použít "majrek001:"

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 07.08.2018 08:53 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

17.07.2018

Příspěvky:

14

No za sebou žádný dým nepozoruji v zrcátku a smrad někdy je. Foto 13 15 a 23 na teplém motoru


Přílohy:
IMG_20180807_084928.jpg
IMG_20180807_084928.jpg (409.79 KiB) Zobrazeno 5963 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 07.08.2018 14:21 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

17.07.2018

Příspěvky:

14

Po vyčištění cca hodinu na čistič BG229 vstřiky v kanálu 13 ještě horší....viz foto. Kanál 23 se hodnoty různě mění, nevím co je to za kanál vůbec. Co teď? Nové vstřiky? Repase? Ultrazvuk? S čím máte zkušenosti? Jsou to vstřiky AL. Auto startuje dobře, nějak nekouří , ale volnoběh docela vibruje a spotřeba 7-8l/100km. Děkuji


Přílohy:
IMG_20180807_141057.jpg
IMG_20180807_141057.jpg (231.19 KiB) Zobrazeno 5951 krát

Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 07.08.2018 14:37 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8487

Bydliště:

Svitavsko

měl jsi spíš zkusit dát letní VIF plechovku na nádrž to je taková osvětčená klasika..

docela dost paliva to vstřikuje na volnoběh 7,4mg to může pak být ten důvod proč to nejde tak odspodu - nový mají kolem 4 - 5mg, ale může něco taky dělat vymačkaná hlava

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 07.08.2018 15:31 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

17.07.2018

Příspěvky:

14

Před 5lety se dělalo těsnění pod hlavou, ventily, gufera...lehce vymačkané otvory byly, ale nic zásadního asi...přes vymačkané otvory by akorát šel olej do nafty nebo naopak ne? Těsnění měděné na konci těsní prostor a neměl by mít vliv na kvalitu vstřiku ne? Prostě špička vstřiku je utěsněná a prostor nad měděným těsněním i kdyby byl vymačkaný, tak by nemělo ovlivňovat takové hodnoty... Jen teorie moje


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 07.08.2018 20:41 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

08.10.2008

Příspěvky:

8487

Bydliště:

Svitavsko

nechat hold otestovat vstřikovače - ještě bych zkoukl vačku a vůle na vstřikovačích než je začneš vytahovat

buď to padá dolu do hlavy to by hůře startovalo nebo mezi vstupem a výstupem a pak když už je to extrém tak nafta do oleje..

těsnění měděné nemá vliv na kvalitu vstřiku max kdyby přes něj klesal kompresní tlak, ale to by haprovalo asi dost.. zbytek těsnění už samozřejmě ovlivňuje když tam není takový tlak nafty jak by měl být

_________________
kódování a diagnostika vw koncernu

_________________
stříbrná VW GOLFinka IV 1.6 16v 77kW ATN + škrtící klapka 1.8T & paštika B5.5 variant


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 07.08.2018 20:47 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

17.07.2018

Příspěvky:

14

Je možné že by byla opravdu ojetá vačka a kvůli tomu takové hodnoty? Udělal jsem chybu že jsem nezkontroloval před rozvody, tak bych musel vše znovu...teď už nemám čas kontrolovat, ve čtvrtek na dovolenou...startuje krásně... akorát tupější spodek a je to takové těžkopádné..jakobych jezdil plně naložený


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 08.08.2018 10:00 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

10.11.2016

Příspěvky:

97

Podle me ty vstriky na to nemaji vliv. Ja mam na kazdem 3.0mg a tahne paradne a neminim to menit az odejde tak koupim novy motor.. Zarazilo me ze si menil tesneni tlakovych hadic, tam prece zadne neni nebo se mylim? Tam je jenom spojka na zacvaknuti. Co treba ten chip nemuze byt nrjaky problem v tom? Zkus i mrknout na tu vacku sundej jenom horni dekl je to otazka 10 minut


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 08.08.2018 11:06 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

17.07.2018

Příspěvky:

14

Každá tlaková hadice má o-kroužek, většinou to z těch spojů chčije...chip mám cca 8let od TdiFun... takže tam problém určitě není...kouknu na tu váčku


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 08.08.2018 12:44 
Offline
VWagenista
VWagenista

Hodnost:

VWagenista

Registrován:

10.11.2016

Příspěvky:

97

Jo vlastne, ale to ani netusim ze to jde vymenit. Mrkni na ni a uvidis, i kdyz kdyz byva vacka uz k.o stava se ze auto vibruje


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: Nová váha, těsnění hadic, rozvody, podtlaky a pořád to samé...
PříspěvekNapsal: 08.08.2018 12:53 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

17.07.2018

Příspěvky:

14

Docela vibruje....


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group