Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VW Passat B6 BMR DSG - Líné a bez výkonu!!
PříspěvekNapsal: 10.10.2018 11:47 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

18.02.2014

Příspěvky:

1

Dobrý den, chci se zeptat jestli někdo nevíte čím by to mohlo být, jsem z toho už docela zoufalej :D Jedná se o vozidlo Passat B6, r.v. 4/2006, Dovoz z DE v r. 2009, 125Kw PPD DPF (BMR), najeto 270tis (ve 240tis vinou servisu a přeskočených rozvodů dělána komplet hlava + výbrus na bloku) a DSG převodovka (Kód převodovky HYC), předokolka. Auto vlastním od roku 2015, kupováno se špatnou převodovkou DSG, převodovka cukala při rozjezdech, přerazování nahoru - dolů bylo výrazně pomalejší než u ostatních DSG (Superb II 2.0Tdi Cr 103Kw DSG a Octavia 2009 2.0Tdi PD 100kw DSG). Sem tam v kabině při zapnuté ventilaci šli cítit výfukové zplodiny při popojíždění na parkovišti. Výfuk kontrolován 3x a nikde nic. V 7/2018 byl na autě proveden servis tj. vyměněny komplet přední i zadní brzdy (ATE), dána druhá převodovka která má najeto 80tis km + nové poloosy obě (zn. SKF), uložení nápravy vpředu, vzadu stabiky. V převodovce vyměněny lamely a vnitřní filtr, dvouhmota zkontrolována a vůle v normě (novou dvouhmotu jsem dával 2015, od té doby najeto asi 35tis. km)

Rozjezdy jsou bez cukání, ale hrozně líné, při D a puštěné brzdě se auto sune rychlostí šneka, to stejné na R ale když na R šlápnu na plyn tak auto vystřelí dozadu jak koule z děla, dopředu je líný rozjezd. Auto je celkově hrozně líné a netváří se že bych měl pod kapotou 125kw ale spíš tak 80 - 90kw.. Při sprintu jsem neujel jak autu Octavia I 1.9Tdi 81kw tak ani Octavia II Fl 2.0Tdi 100kw DSG. Obě auta se mě bez problémů drželi. Při 1800ot/min - cca 2300ot/min jdou cítit v celém autě vibrace zepředu a nějaký zvuk (toto se začlo projevovat až po servise brzd, poloos a druhé převodovky). Řazení je i nadále s druhou převodovkou a novým olejem jakési hodně líné (pomalé), sem tam pozoruji chvilkové velké propady výkonu když jedu 140+ (pocitově mi to příjde, jakoby mi někdo třeba na 10s přidělal tažný a dal na něj tak 2t), závada na ruční brzdě ale při připojení na VAG žádná chyba (nefunguje ESP a autohold), udělána komplet diag ale žádné závady nikde, zkoušel jsem i tlak turba za jízdy kontrolovat přes diag ale turbo tlačí tak jak má. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Zkoušel jsem napsat i panu Sixtovi jestli by nevěděl, ale bohužel mi jen napsal ať mi to opraví ten, kdo to opravoval. Tak to zkouším tady, jestli neměl někdo někdy podobnou závadu s línou převodovkou a nedostatečným výkonem i vibracemi. Za každou radu budu velmi vděčný, děkuji :)


Nahoru
  Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvek: 1 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group