Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zkusenosti s motorem 1.6TDi 88kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2019 01:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.03.2012

Příspěvky:

34

Zdravim,

zejmena kvuli spotrebe a cene auta uvazuji o koupi jeteho pasika B8 1.6TDi 88kW. Jake jsou prosim s timto motorem zkusenosti? Nyni mam 3C s 1.9TDi 77kW a jsem velmi spokojeny, prumerna spotreba 5.2, vykonove mi to staci.
Zejmena me zajima spolehlivost, je poruchovejsi nez 2.0? Dekuji za jakekoli napady.

Ohledne spotreby, dvoulitr podle mnoha lidi jezdi za 6-6.5, pod to je tezke se dostat, s 1.6 se udajne da jezdit kolem peti, pri delsich trasach pod pet, je to pravda? Ja jsem jel s 2.0 DSG kratsi trasu (15km) velmi poklidnym tempem a spotreba byla 8.5, coz me sokovalo, sice se studenym motorem, ale stejne. To by moje 1.9 sezrala kdybych to jel na plny plyn a to neprehanim.

_________________
Passat 3C Variant 1.9TDi Bluemotion Mocca


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zkusenosti s motorem 1.6TDi 88kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2019 09:31 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

2038

Bydliště:

Česká Lípa

Jako 88kW s 1,6 s takovým autem nejede. Tečka.

Co se týče spotřeby, mám 2,0 110kW s DSG a mám 6,5 dlouhodobě, ale mám tam hodně města.
Zrovna v pátek jsem jel Česká Lípa- Štěchovice. v Praze jedeš furt 80, dálnici na Boleslav tempomat 150, na normální silnici 105. Spotřeba na této trase asi 270km byla 5,3 a to jsem se vůbec nesnažil. Protože když má.clovek takové auto tak se chce svézt. Ušetřený půl litru na 100km u auta za 400k opravdu neřeším.

Jinak motor co máš ty 1,9 77kW jsem měl v Octavii 2 a horší motor jsem nikdy neměl.
Na co je mi nízká spotřeba když za to nejede a když za to dám vlek, tak to je úplnej konec.

_________________
http://www.rkkirch.webnode.cz

VW Passat B8 Comfortline 2015 2,0TDi 110KW DSG - topic
Škoda Fabia II facelift, 2011, 1,2 TSi 77kW, elegance -topic

VW Passat-PRODÁNO- topic
VW Touran-PRODÁNO - topic


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zkusenosti s motorem 1.6TDi 88kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2019 18:51 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

20.03.2012

Příspěvky:

34

Dekuji za nazory. Zda auto jede nebo nejede je silne subjektivni zalezitost (auto nema pro zabavu ani nahoneni ega, ale pro premisteni z bodu a do bodu b). Krome toho jsem ridil model s P90D a mohu zodpoovedne rici, ze zadny passat nejede, to je proste fakt.

Ohledne spotreby: pokud by to byl 0.5l, tak to neresim, ale podle ohlasu lidi to bude spise litr, mozna litr a pul. Dalsi vec je cena, 1.6 se prodava minimalne o 50tis levneji, casto jeste o vic.

Co me opravdu zajima je spolehlivost toho motoru.

_________________
Passat 3C Variant 1.9TDi Bluemotion Mocca


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zkusenosti s motorem 1.6TDi 88kW
PříspěvekNapsal: 10.02.2019 19:48 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

24.03.2013

Příspěvky:

2038

Bydliště:

Česká Lípa

Ještě sorry mimo, ale s tou cenou je to dvousečné. Protože levně koupíš a pak budeš blbě prodávat.
A druhá věc je že výběr 88kW bude mizerný...

Spolehlivost asi bude normální jako byla u 77kW 1,6TDi, alebi v Německu je těchto motorů málo, takže výběr bude mizerný...

_________________
http://www.rkkirch.webnode.cz

VW Passat B8 Comfortline 2015 2,0TDi 110KW DSG - topic
Škoda Fabia II facelift, 2011, 1,2 TSi 77kW, elegance -topic

VW Passat-PRODÁNO- topic
VW Touran-PRODÁNO - topic


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zkusenosti s motorem 1.6TDi 88kW
PříspěvekNapsal: 11.02.2019 11:35 
Offline
Nový člen
Nový člen

Hodnost:

Nový člen

Registrován:

27.11.2018

Příspěvky:

8

Zdravím, ještě jedna věc.: Velký těžký auto a prostě samotný jeho rozjezd si žádá o něco víc plynu, víc otáček a to má vliv na opotřebení a častější řazení i na převodovku. Tedy pokud to auto bude jezdit po táhlých rovinkách, tak určitě bude mít nižší spotřebu. Pokud bude stát s běžícím motorem na křižovatkách (start-stop off jako většina ostatních), také bude mít menší spotřebu. Ale jakmile bude jezdit naložené, kopcovitý terén, rozjíždětse, zrychlovat tak bude mít spotřebu víceméně stejnou, ale opotřebení větší. Dokonce pojišťovny hodnotí amortizaci vozu podle obsahu motoru - stejné auto s menším motorem se rychleji spotřebovává a myslím, že v tom kW ani roli nehrajou.


Nahoru
  Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zkusenosti s motorem 1.6TDi 88kW
PříspěvekNapsal: 11.02.2019 11:56 
Offline
VWmaniak
VWmaniak
Uživatelský avatar

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.09.2014

Příspěvky:

1181

Bydliště:

Opavsko

Jednou větou, jestli chceš TDI, asi víš proč, a jestli chceš 1.6, asi z důvodu pořizovačky, pokud nemáš dálniční známku, běž do toho.

Podrobněji.Nehodí se čistě do města, tam TSI. TDI potřebuje delší trasy, ideálně garáž pro omezení studených startů a nebo nezávislý bufík.
Nehodí se na dálnice, tam silnější motor. Dálnice jen výjmečně, s malou zátěží, pomalu, jinak spotřeba bude vyšší než u 2.0 TDI bohužel, logicky.
Totéž kopcovitý terén, zátěž více osob, tažné atd, tam všude spotřeba nebude dobrá.
Mimo město a město, né krátké popojížďky, na jízdu 50/90 dle předpisů, poloprázdné auto, rovinatý terén, tam bude ten motor ideální volba a dosáhne nejnižší spotřeby i životnosti při malé zátěži a dokonalém servisu. PS, díky reálné situaci, v CZ je kopcovitý terén a nelze jezdit plynule, stále brzdíš a zrychluješ, je reálně často s podivem 2.0TDI reálně úspornější a nemusíš se o to snažit, jen jedeš dle podmínek. 1.6TDI může být ještě úspornější, ale reálně se o to budeš muset snažit.
Není kam spěchat, všude kolony, stavby, omezení, hustý provoz, pro klidné řidiče proč ne, přesně toto je cílová skupina.
Počet ventilů 16
Točivý moment 250 Nm
Točivý moment 3500 ot/min
Výkon 88 kW
Výkon 120 koní
Výkon 4000 otáčky/min
Maximální rychlost 206 km/h
Zrychlení z 0 na 100 km/h 10,8 s

Rok 14-16 je bez adBlue, rok 17 a novější má AdBlue.
Modely s AdBlue mají udávanou nepatrně nižší papírovou spotřebu, je potřeba méně energie na čištění DPF a část jí zajistí samotné AdBlue, tudíž by spotřeba měla být nepatně nižší, papírově o 0.3L, reálně záleží na provozu.

_________________
Auto1 - Import a prodej aut http://www.eauto1.cz
Obrázek


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
 Předmět příspěvku: Re: zkusenosti s motorem 1.6TDi 88kW
PříspěvekNapsal: 11.02.2019 14:00 
Offline
VWmaniak
VWmaniak

Hodnost:

VWmaniak

Registrován:

29.01.2012

Příspěvky:

1666

Bydliště:

Zlín

Kopcovity teren s motorem 1,6TDI v B8:

- predjizdeni s prazdnym autem = ruska ruleta
- predjizdeni s nalozenym autem = sci-fi

Celkovy pozitek z jizdy - utrpeni, clovek ani nevi, jestli ma zaradit 2,3,4,5 stupen, aby to vudec nejak jelo...)

Spotreba +- jako 2.0TDI.

Tento motor uz jen diky nutnosti neustaleho vytaceni zdaleka nevydrzi to co dvoulitr.

Jedina vyhoda je nizka porizovaci cena (ale pote nasledna temer neprodejnost).

_________________
VW T6 Multivan 2.0BiTDI 150kw DSG
VW Golf VII R 2.0TSI 221kw 4x4 DSG
-------------------------------
http://provereneauta.cz/
-------------------------------


Nahoru
 Zobrazit autorovy stránky   Profil
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  





Originál a repas turbo Volkswagen
Sháníte levné povinné ručení? - povinné ručení kalkulačka Vám pomůže.
Skvělé ceny a přístup najdete v autopůjčovně Automoc v centru Prahy.
E-regaly.cz - Dodáváme profesionální regály a regálové systémy, zajišťujeme dopravu a montáž. Policové regály skladem.

Powered by phpBB © 2007 phpBB Group