Chod motoru 2.0TDI
Moderátoři: KJirka, ejne, pásovec
Pravidla fóra
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
Moji milí příznivci nových Passatů, předtím než založíte nové téma důkladně projděte FAQ a ostatní témata, případnì použijte VYHLEDÁVÁNÍ.
Fotky svých Passatů vkládejte do podsekce (ne)Jen můj Passat 3C / CC a nezapomeňte u fotek mazat RZ.
Poptávky a nabídky do této sekce nepatří. Neslušná, hrubá, výhružná slova a jinak zákonem nepřijatelné texty budou smazána.
S problémy týkající se chodu sekce se na mě obracejte v SZ.
pásovec
- Fil.CZ
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.11.2016 16:05
- Bydliště: Praha
Chod motoru 2.0TDI
Po cca 70tis kterych jsem s autem najel a pri celkovem najezdu 212tis se mi auto zda radikalne mene kultivovane, predevsim chod motoru (2.0tdi 125kw)
Potom co jsem trochu hledal tak jsem nasel nasledujici:
Volne ulozeni motoru a prevodovky pusobi vibrace/kraval
Dvouhmota
Zakarbonovany motor
A protoze me ceka servis premyslim zda ma smysl zainvestovat trochu vice a nechat auto dekarbonizovat, pripadne vymenit ulozeni(ktere bylo kolem 200tis pry jeste docela ok), dalsi co me napadlo nalit do oleje nejake zazracne aditivum.
Auto zacalo jezdit na naftu bez biosracky od Euroilu + vif ale zadne zlepseni nepozoruju.
Pripadne nejake dalsi rady, cisteni vstrikovacu, chiptuning?...
Jinak jsem s autem defakto spokojeny jen se mi proste zda ze po tech trech letech a 70k km chrci vic nez drive netahne tolik.
Potom co jsem trochu hledal tak jsem nasel nasledujici:
Volne ulozeni motoru a prevodovky pusobi vibrace/kraval
Dvouhmota
Zakarbonovany motor
A protoze me ceka servis premyslim zda ma smysl zainvestovat trochu vice a nechat auto dekarbonizovat, pripadne vymenit ulozeni(ktere bylo kolem 200tis pry jeste docela ok), dalsi co me napadlo nalit do oleje nejake zazracne aditivum.
Auto zacalo jezdit na naftu bez biosracky od Euroilu + vif ale zadne zlepseni nepozoruju.
Pripadne nejake dalsi rady, cisteni vstrikovacu, chiptuning?...
Jinak jsem s autem defakto spokojeny jen se mi proste zda ze po tech trech letech a 70k km chrci vic nez drive netahne tolik.
VW CC R-line 2011, 2.0 TDI 125kW, 4 Motion, DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chod motoru 2.0TDI
začni tímhle
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Fil.CZ
- Řidič
- Příspěvky: 159
- Registrován: 09.11.2016 16:05
- Bydliště: Praha
Re: Chod motoru 2.0TDI
Ma to smysl, zkousel jsi to, jake vysledky?KJirka píše:začni tímhle
VW CC R-line 2011, 2.0 TDI 125kW, 4 Motion, DSG
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chod motoru 2.0TDI
má to smysl, zkoušel jsem to na CC, na T4 a na T5. Rozpouští to karbonovej bordel. Ten výsledek byl skutečně překvapivej. Najdi si katalog výrobků od této německé firmy. Myslím, že neexistuje nic lepšího. Je to taková dekarbonizace za pár korun. Plnou nádrž a flaštičku do toho zvrhnout.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Chod motoru 2.0TDI
a dodej Jirko, ze posléze měníš i DPF
Btw: nikdy jsi neměl motor rozebraný před ani po....takže vydávat tak silná prohlášení je dosti přes čáru....neříkám, tím, ze to nic neudělá, ale představa, ze mas zakarbonizovanej motor tak, ze to už defakto nejede jak má a ze to vyřeší a vyčistí bez mechanického zásahu 250ml čupr vodicky v nádrži je úsměvná ty přípravky na dekarbom jsou a funguji, ale chce to rozebrat a poradne vyčistit, zbytek si troufnu tvrdit je těžké placebo pro virtuální odborníky. Pročpak asi na tyto vodicky nejsou ukazovany útroby před a po, ale jen “spokojeni” zákazníci, kterým to poaplikaci jede jak raketa a zere o několik litru méně?
Btw: nikdy jsi neměl motor rozebraný před ani po....takže vydávat tak silná prohlášení je dosti přes čáru....neříkám, tím, ze to nic neudělá, ale představa, ze mas zakarbonizovanej motor tak, ze to už defakto nejede jak má a ze to vyřeší a vyčistí bez mechanického zásahu 250ml čupr vodicky v nádrži je úsměvná ty přípravky na dekarbom jsou a funguji, ale chce to rozebrat a poradne vyčistit, zbytek si troufnu tvrdit je těžké placebo pro virtuální odborníky. Pročpak asi na tyto vodicky nejsou ukazovany útroby před a po, ale jen “spokojeni” zákazníci, kterým to poaplikaci jede jak raketa a zere o několik litru méně?
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chod motoru 2.0TDI
Prochyho neposlouchej to je bankovní teoretik Tyhle přípravky jsem poprve viděl v servisu u jednoho známého, tak jsem se s ním o tom dost detailně bavil. A vzhledem k tomu, že ho považuju ve svém okolí za jednoho z mála mechaniků, kteří opravdu umí a vědí, o čem mluví, minimálně důvěřuju jemu. On ty motory rozebírá, on vidí ten stav např. vířivých klapek, který jsou častou příčinou poruch a následných drahých oprav, protože jsou zakarbonovaný jako prase. Totéž egr, totéž turbo, oxydační katalizátor. A víš, čím mě přesvědčil asi nejvíc ? Říká, hele, my se v těch sračkách neradi hrabem, tak radši doporučuju na pročištění tenhle přípravek, protože vím, že to funguje. Asi bych neměl, ale prodávám to téměř za vlastní nákup, aby mi sem lidi s těma zakarbonovanýma věcma nelezli. A je fakt, že to má levnější, než kdekoliv jinde. Já to vyzkoušel na třech autech a rozhodně na T5 byl ten efekt jasně citelnej. V jednu chvíli začalo to auto na volnoběh kuckat, div, že nechcíplo. Tak mu volám, co se to děje a prej, co by se dělo, rozpouští se ten bordel. Hele, prostě to zkus sám a uvidíš. Jestli došlo k nějakým nevratným změnám, už tomu nepomůže stejně ani svěcená voda, ale to ti od stolu nikdo neřekne, to musíš vyzkoušet.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
-
- Jezdec
- Příspěvky: 492
- Registrován: 29.01.2016 14:37
- Bydliště: Brno,Zurich
Re: Chod motoru 2.0TDI
Co to udělá s dpf ?
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
Odesláno z mého HTC One pomocí Tapatalk
- sharik4x4
- VWagenista
- Příspěvky: 1348
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Chod motoru 2.0TDI
Kdyby se měnil pořádně oleje v motoru,žádný medikamenty by nebyli potřeba.Tyhle zázračný tekutiny už mi lezou krkem.Samý nano,micro,ultra.... prostě TOP,TOP,TOP. Já to házím do popelnice, a můžete si kecat co chcete. Věřím pouze tomu,co jsem si sám vymyslel. Samozřejmě, že pokud se v motoru uvolní bordel, vyletí to komínem přes DPF.
Oprava vyvažovacích modulů na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group.www.vyvazovaky.cz,tel. 604543482
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Chod motoru 2.0TDI
Na dekarbonizaci je dnes bezpochyby nejlepší řešení "mašina" na vstřikování vodíku do sání vzduchu, která karbon přemění na páru a vše jde pryč.
Nehledě na to, že takové vstřiky a turbo rozhodně karbonu nezbavíš něčím co se přidá do paliva.
Nehledě na to, že takové vstřiky a turbo rozhodně karbonu nezbavíš něčím co se přidá do paliva.
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chod motoru 2.0TDI
To by ses musel takhle dívat třeba i na to aditivum, co jsme koupili. Přitom víš, že to funguje a jako prevence nemá chybu. A o týhle značce a dekarbonizaci jsme se bavili na praseti s Kimikem, tys to asi neposlouchal. On to taky používá a dokonce tomu matějovi Prochymu dělal před pár lety dekarbonizaci přímým proplachem. V katalogu produktů jsem někde tu sadu na proplach viděl : https://www.pro-tec-cz.eu/katalog-produktu" onclick="window.open(this.href);return false;sharik4x4 píše:Kdyby se měnil pořádně oleje v motoru,žádný medikamenty by nebyli potřeba.Tyhle zázračný tekutiny už mi lezou krkem.Samý nano,micro,ultra.... prostě TOP,TOP,TOP. Já to házím do popelnice, a můžete si kecat co chcete. Věřím pouze tomu,co jsem si sám vymyslel. Samozřejmě, že pokud se v motoru uvolní bordel, vyletí to komínem přes DPF.
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- ppfox
- VWmaniak
- Příspěvky: 7833
- Registrován: 02.04.2012 00:02
- Bydliště: east bohemia
Re: Chod motoru 2.0TDI
tohle mě baví - dám si ho do sledování
Passat B6 Variant 2008
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
Passat B6 r-Line 2010 148 kW/404 Nm
Passat B8 Alltrack 2016 140kW DSG 4M
Passat B8 Alltrack 2017 140kW DSG 4M
Passat B7 Variant 2013 2.0TDi 4M DSG rLine 153 kW/430 Nm
- KJirka
- Moderátor
- Příspěvky: 14864
- Registrován: 09.04.2009 09:33
- Bydliště: Chomutov
Re: Chod motoru 2.0TDI
správně Pepo.
To je další, kterýmu to Kimik dělal
To je další, kterýmu to Kimik dělal
Nejlepší servis je ten, kterej nebudeš nikdy potřebovat.
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
VELKÁ RADOST JE, KDYŽ SE AUTO KUPUJE, ALE JEŠTĚ VĚTŠÍ, KDYŽ SE PRODÁVÁ !
- Prochy01
- VWexpert
- Příspěvky: 4178
- Registrován: 12.05.2012 18:28
- Bydliště: Praha
Re: Chod motoru 2.0TDI
KJirko, ty jsi fakt slušně zaplacenej, nebo já už nevím....
Když už tady něco hlasis, tak nemotej lidem hlavu nesmyslama...já žádnou dekarbonizaci nikdy nedělal! Kimik mi vymontoval z auta ven EGR a klapku a tyhle díly vyčistil přímou aplikaci nějaké adekvatni chemie (což jsem už psal). To je ale úplně jinej postup než pixla vodicky v nádrži....asi kazdej to chápe, ale nevadí, třeba pochopíš ten rozdíl teď. Ty přípravky na dekarbon jsou, ale aby to mělo smysl, musíš to rozebrat, vylakovat v chemii, nebo vyčistit ultrazvukem, nebo něčím jiným, nevím co se vše k tomu používá.
JirkaVys: co tys měl na základce za známky? Z chemie určitě kouli, ze? nebo nám prosim vysvětli, jak se muže stát z usazenin v motoru plynné skupenství vody - pára. ta tebou popisovana metoda bude asi slusnej lapač na vejry
Když už tady něco hlasis, tak nemotej lidem hlavu nesmyslama...já žádnou dekarbonizaci nikdy nedělal! Kimik mi vymontoval z auta ven EGR a klapku a tyhle díly vyčistil přímou aplikaci nějaké adekvatni chemie (což jsem už psal). To je ale úplně jinej postup než pixla vodicky v nádrži....asi kazdej to chápe, ale nevadí, třeba pochopíš ten rozdíl teď. Ty přípravky na dekarbon jsou, ale aby to mělo smysl, musíš to rozebrat, vylakovat v chemii, nebo vyčistit ultrazvukem, nebo něčím jiným, nevím co se vše k tomu používá.
JirkaVys: co tys měl na základce za známky? Z chemie určitě kouli, ze? nebo nám prosim vysvětli, jak se muže stát z usazenin v motoru plynné skupenství vody - pára. ta tebou popisovana metoda bude asi slusnej lapač na vejry
VW Passat 3C Variant HL Executive, 2.0 TDi CBBB
-
- Profík
- Příspěvky: 1110
- Registrován: 11.09.2016 14:37
Re: Chod motoru 2.0TDI
Prochy01: To že tomu nerozumíš nevadí, ale psát takové nesmysly a urážky je velice vtipné. Dělám v chemickém průmyslu, tudíž mě rozhodně nepoučíš o tom, jak se z něčeho takového může stát plyn.
Věř tomu nebo ne v kombinaci s vodíkem se tato reakce dostaví, rozhodně to není chemie ze základky.
Řeknu to jednoduše, s tou "správnou" chemií "rozpustíš" i železo, hliník a další kovy z původně pevného stavu do úplně jiného skupenství, ale o tom se ti může jen zdát.
Tak si to pro příště uvědom, než začneš psát úplné kraviny.
Jediné lapače peněz je většina vodiček, které nemají ani jak vyčistit vstřiky, natož turbo pokud se něco nalije do paliva...
Význam mají určitá aditiva, pokud se ale používají od začátku, později už to zázraky neudělá, kor když už je pozdě.
Ale celá tahle diskuse jde zase úplně jiným směrem, jako všude, takže se dál vyjadřovat fakt nebudu. Dával jsem typ na funkční řešení, které se v moderní době používá a funguje, no ale což...
Věř tomu nebo ne v kombinaci s vodíkem se tato reakce dostaví, rozhodně to není chemie ze základky.
Řeknu to jednoduše, s tou "správnou" chemií "rozpustíš" i železo, hliník a další kovy z původně pevného stavu do úplně jiného skupenství, ale o tom se ti může jen zdát.
Tak si to pro příště uvědom, než začneš psát úplné kraviny.
Jediné lapače peněz je většina vodiček, které nemají ani jak vyčistit vstřiky, natož turbo pokud se něco nalije do paliva...
Význam mají určitá aditiva, pokud se ale používají od začátku, později už to zázraky neudělá, kor když už je pozdě.
Ale celá tahle diskuse jde zase úplně jiným směrem, jako všude, takže se dál vyjadřovat fakt nebudu. Dával jsem typ na funkční řešení, které se v moderní době používá a funguje, no ale což...
- Archie
- VWsenior
- Příspěvky: 2047
- Registrován: 17.08.2009 01:01
- Bydliště: kousek od Kladna
Re: Chod motoru 2.0TDI
"...reakce se dostaví..."
Vtip je jen v tom, že ten vodík který je hodně exotermní a při jeho smíchání s kyslíkem a palivem vzniká vysoká teplota. A při tom teplíčku usazeniny karbonu začnou hořet a pak ty spaliny putují z motoru výfukovým potrubím. Na cestě čmoudu ven je taky DPF - co to udělá, když se toho tam nahulí "tuna" je otázka. Spustí to regeneraci... a v ideálním případě to jen zvýší stupeň zaplnění DPF popílkem. Neideální případ si odhadněte sami.
Nicméně ten vodík tak nějak asi funguje jen pro ta místa, která jsou v prostoru kde dochází k hoření, nebo za ním, kudy fičí teplejší spaliny, takže klapky apod. to rozhodně nijak zázračně nevyčistí.
Vtip je jen v tom, že ten vodík který je hodně exotermní a při jeho smíchání s kyslíkem a palivem vzniká vysoká teplota. A při tom teplíčku usazeniny karbonu začnou hořet a pak ty spaliny putují z motoru výfukovým potrubím. Na cestě čmoudu ven je taky DPF - co to udělá, když se toho tam nahulí "tuna" je otázka. Spustí to regeneraci... a v ideálním případě to jen zvýší stupeň zaplnění DPF popílkem. Neideální případ si odhadněte sami.
Nicméně ten vodík tak nějak asi funguje jen pro ta místa, která jsou v prostoru kde dochází k hoření, nebo za ním, kudy fičí teplejší spaliny, takže klapky apod. to rozhodně nijak zázračně nevyčistí.
Bye A.
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion
___________________________________________________
VW Passat 3C Variant 2.0 TDI CBAB 2010 BlueMotion