Auto Heller Ostrava

1979 - 20..

Moderátor: Olaf87

Odpovědět
Sombre
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 09.01.2010 11:58

Auto Heller Ostrava

Příspěvek od Sombre »

Dobrý den,

Musím se bohužel nebo bohudík podělit o zkušenost se Servisem Auto Heller Ostrava. V 7/2012 jsem u Auto Heller (Frýdek - Místek) Zakoupil vůz Volkswagen Caddy 2.0 TDi 4 Motion. Vše proběhlo naprosto bez problémů. Než nastal první servisní interval, tak Auto Heller (Frýdek - Místek) skončil, tudiž jsem musel jet na první servisní prohlídku do Auto Heller (Ostrava). Již od Po pár kilometrech od koupi nového vozu se projevovaly hluk a vibrace ze zádni části vozu (Asi kardan - Nejsem Mechanik, ale lajk, takže jsem si to vydedukoval). Čili hned při první návštěvě Servisu Auto Heller Ostrava (30 000km - Long Service Interval) jsem na tuto skutečnost upozorňoval, že tam není něco v pořádku. Můj požadavek byl ochotně zaprotokolován a že se na to podívá Garanční technik. Při vyzvednutí auta v odpoledních hodinách jsem byl obeznámen s tím, že hluk od kardanu - zadní části vozu je způsoben špatným ojetím pneumatik :) Už nyní sem věděl, že to je absolutní hloupost, jelikož gumy byly v pořádku. Nevadí. Při dalším servisním intervalu podotýkám již jsem začal jezdit co 10 000km jsem na tuto skutečnost znovu upozornil a že problém přetrvává a stupeň hlučnosti se zvýšil. Zase mi bylo garantováno, že se garanční technik na to podívá. Řekl jsem dobře. Při vyzvednutí vozu mě garanční technik překvapil a zase mi sděli, že problém je způsoben pneumatikami ! Už tehdy mi to začalo být divné a zajel jsem tedy do pneuservisu nechal si auto přezout na nové pneumatiky. K mému zjištění se nic nedělo. Problém přetrvával i přes přezutí pneumatik (40 000km najeto). Při další servisní prohlídce cca něco málo přes 50 000km jsem na tuto zkutečnost opět upozorňoval. Opět mi bylo přislíbeno, že se na to garanční technik podívá (Reklamace již byla třetí na tutéž závadu). Při předání vozu mi bylo sděleno Hádejte? Ano správně. Zase jsou na vině pneumatiky :) No nic. Začal jsem uvažovat nad tím, jestli si ze mě dělají srandu, nebo ne..... Po vyjetí ze servisu asi po 2000km začal být problém s převodovkou. Špatně šlo vyřadit a zařadit a skutečně člověk musel rychlosti doslova vyškubnout. Ihned při zjištění této zkušenosti jsem Vyrazil opět do autorizovaného Servisu Auto Heller Ostrava (cca 59 000km). Bylo mi sděleno, že se na to garanční technik podívá, ale že musí být auto na nějakou dobu odstaveno. Řekl jsem dobře. Už jsem ale věděl, co mi bude sděleno, ale tajně jsem doufal, že se situace změní a postaví se k problému čelem. Nicméně mi volali za 4 pracovní dny, že si mám auto přijít vyzvednout. Říkal jsem si paráda, asi to opravili. Když jsem ale sdělil do telefonu technikovi, ať mi řekne co s autem bylo, tak mi sdělil hádejte co? Ano správně hučení a problém s řazením mají na vině pneumatiky. Po tomto sdělení jsem byl hodně nepříjemný už v telefonu z technikem. Po příjezdu na místo činu, jsem si nechal předvolat garančního technika ať mi vysvětlí co má jeho verdikt znamenat ať mi to vysvětlí. Garanční technik mi sdělil, šak to máte tady napsáno. Máte rozdílně značky pneumatik, máte odlišný vzorek, máte odlišný tlak což je logické gdyž auto stojí nebo jede a tvrdil mi, že tolerance mezi zadní a přední gumou musí být 2mm. Tak v tu chvíli jsem začal vařit a tlak mi stoupl 300/300... Tak jsem se ho zeptal, jestli mi chce tvrdit, že řazení a hluk od kardánu je způsoben odlišnou pneumatikou? A pan Garanční technik mi řekl, že ano, tak jsem chytal ještě větší točky. Podotýkám, že při této poslední reklamaci, jsem měl za zády Právnika, ale Auto Heller o tom nevěděl... Jen jsem chtěl aby si vyslechl jejich argumenty. Tak jsem se zeptal, že za 4 pracovní dny kdy bylo auto odstaveno u Auto Heller Ostrava zkontrolovali pouze pneumatiky? A pan garanční techik řekl, že kontrolovali kardan. Tak jsem se ho znovu zeptal, kde to mají zaprotoklováno a p. Garanční technik, neměl slov, protože to zapsáno samozřejmě nikde nebylo. Tak jsem si řekl fajn. No dobrá, tak jsem tedy sdělil p. Garančnímu technikovi, ať mi tedy jednoznačně dokáže pokud si za svým rozhodnutím stojí, že ten problém s řazením a hluk od kardánu je způsoben pneumatikami, tak mi sdělil, že není placený od toho aby mi tohle dokazoval........ Tak to mě totálně dorazilo a odrovnalo.... V tu chvíli jsem myslel, že mě vynesou na nosítkách :) ....... Předávací protokol jsem nakonec podespal, ale uvedl jsem do něho, že nesouhlasím s vyjádřením garančního technika. S autem jsem samozřejmě odjel a problém přetrvává nadále. Nejde pořádně řadit a kardán vyje jak ... nebudu raději mluvit. V tu chvíli jsem byl rozhodnut o změně servisu. Dnes je 18.11.2013 a auto jsem odstavil u Auto Lukáš Valašské Meziříčí a nahlasil jsem jim problém ten samý co jsem hlásil u Auto Heller Ostrava. Samozřejmě jsem neřekl, že jsem tento problém už řešil. V 15:00h mi volal technik z Auto Lukáš Valašské Meziříčí, že je problém se spojkou, že se nespíná jak má a že je špatný karda (Asi ložisko), ale že to zjistí, jak to rozeberou. V tu chvíli jsem cítil velké vítězství a strašně se mi ulevilo. Najednou všechno jde. A na závěr..... K auto Heller si nepůjdu koupit ani gumičku na stěrač. Nikdy jsem nezažil takovou aroganci a neprofesionální přístup k zákazníkovi. Od dnešního dne budu doporučovat Auto Lukaš. Samozřejmě se nenechám odbýt a píši stížnost na Importera Volkswagen a zvažuji i ČOI, abych možná ochránil i další možná budoucí zákazníky Auto Heller Ostrava.......

Uživatelský avatar
mikue
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 31
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Cham(DE) & Prague(CZ)

Re: Auto Heller Ostrava

Příspěvek od mikue »

Té zkušenosti nezávidím. Každopádně u ČOI nebo i na importu až stížnosti nic nevyřeší. Majitel firmy, starý pan Heller, firmu zavírá (možná jí už zavřel), jelikož mezi potomky není nikdo, kdo by se o to chtěl starat a prodávat někomu jinýmu nechtěl....to jen tak na okraj....
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit barák"

campagnolo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 327
Registrován: 01.10.2007 08:55
Bydliště: Prague

Re: Auto Heller Ostrava

Příspěvek od campagnolo »

Usetri si cas a nikam nepis. Import prevzalo Porsche a pomalu dosazuje svoje lidi. Problemy lidi neresi. Maji to na pisku. Proste kup auto, zaplat a neseer.
Navic Praha je daleko od Ostravy kde prodeje stojej za prd, takze tam nikdo nebude resit reklamaci nekoho, kdo si neumi koupit na auto ani 4 shodny gumy,hlavne pokud se jedna o ctyrkolku. :-)

Odpovědět

Zpět na „Caddy“