ostrá vačka

Rady, problémy a různé vychytávky

Moderátor: Danek 16V

Uživatelský avatar
Polar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od Polar »

vsak prave vyber si nejaku ked nevies aka co naozaj urobi

Uživatelský avatar
G-power
Řidič
Řidič
Příspěvky: 59
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Partizánske , SK

vačka

Příspěvek od G-power »

Mám len taku otázočku.. pri vymene seriovej vačky za ostru treba vymenit aj zdvihatky ventilou, pružiny atd... alebo to bude šlapa aj na seriovych????

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Re: vačka

Příspěvek od Willdaa »

G-power píše:Mám len taku otázočku.. pri vymene seriovej vačky za ostru treba vymenit aj zdvihatky ventilou, pružiny atd... alebo to bude šlapať aj na seriovych????
zalezi jaka je charakteristika ty vacky a jestli je to doporuceno vyrobcem.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

Uživatelský avatar
Hati
Řidič
Řidič
Příspěvky: 66
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Kufr vwotuzidla :) KV-Pilsen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Hati »

Tomuhle moc nerozumim, ale jedno bych si troufal napsat, co znám z el. motorů. Pokud chcete velkej výkon, musíte mít velký otáčky :arrow: a hodně ostrou vačku, páč výkon je danej (W) P = M * omega ... M (kroutící moment Nm) ... omega (úhlová rychlost ... což je 2 * 3,14 * n(otáčky/sec. :!: né za min. jak ukazuje tacho.) ... z toho plyne, že čím větší otáčky při zhruba stejným kroutícím momentu, tak tím větší výkon. Pokud by jste chtěli 75% max.výkonu v nízkých otáčkách, museli by jste o hoooooooodně zvětšit moment.
:kap: :lol:

Uživatelský avatar
Leggatstreetcars
Řidič
Řidič
Příspěvky: 77
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Trutnov
Kontaktovat uživatele:

Re: ostrá vačka

Příspěvek od Leggatstreetcars »

mohu toto vlákno oživit?
děkuji předem ;)

Odpovědět

Zpět na „Technika“