Wiki: Sport Coupé Concept GTE - pohonné ústrojí

Moderátor: Moderátoři

Sport Coupé Concept GTE - pohonné ústrojí

Příspěvek od admin »

Sport Coupé Concept GTE - pohonné ústrojí

Sport Coupe Concept je hybridní automobilem s možností externího nabíjení. Studie je poháněna spalovacím přeplňovaný šestiválecem TSI o objemu 3,0 litru s přímým vstřikováním benzinu. Benzínová jednotka je vyladěná na nejvyšší výkon 220 kW/299 k a maximální točivý moment 500 N.m.

Elektrickou část hybridního ústrojí tvoří dva elektromotory, které jsou rozděleny na přední a zadní část vozidla. Přední elektromotor je integrován do skříně převodovky a poskytuje nejvyšší výkon 40 kW. Zadní elektromotor nabízí 85 kW. Lithium-iontové akumulátory s kapacitou 10,7 kWh jsou uloženy ve středovém tunelu.

Souhrnný výkon celého systému je 279 kW/380 k. Díky umístění zadního elektromotoru může být hnací síla distribována současně na všechna 4 kola.

Sportovní kupé dosahuje nejvyšší rychlosti 250 km/h. Ve sportovním režimu „GTE-Mode“ zrychlí z nuly na 100 km/h za pouhých 5,0 sec. Průměrná spotřeba paliva v kombinovaném režimu činí 2,0 l/100 km ( za předpokladu plných baterií ). Na čistě elektrický pohon je možné ujet vzdálenost minimálně 50 km. Celkový dojezd konceptu je více než 1200 km.

Nechybí ani systém rekuperace kinetické energie, který při zpomalování nabíjí akumulátor. Jakmile řidič uvolní pedál plynu a akumulátor je dostatečně nabitý, jsou všechny motory deaktivovány a odpojeny od hnacího řetězce. Pokud chcete šetřit zvolíte řezim „E-Mode“, který zajišťuje pohon vozidla výhradně elektromotorem o výkonu 85 kW na zadní nápravě. Při čistě elektrické jízdě je V6 TSI odpojen spojkou od hnacího řetězce a deaktivován.

Doplnit informaci

Zpět na „Koncepty“