KR
Moderátor: lister
- JeTTi
- Člen klubu
- Příspěvky: 151
- Registrován: 09.06.2010 18:23
- Bydliště: BernoVW
- Kontaktovat uživatele:
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: KR
modro-bílý kabel z hlv řídící jednotky ? to myslíš ř.j. zapalování (15 pinů + podtlak) ? meuměl bys zjistit pomocí zkoušečka na kterej pin ten kabel vede ?
hnědej konektor:
červeno-černej vede do pojistkovky, je na něm 12v při startu
zeleno-bílej se spojí se zeleno-bílým kabelem z modrýho čidla.
hnědej konektor přijde na hnědej konektor teplotního časovýho spínače (pod rozdělovačem)
modrej konektor:
zeleno-bílej už máš spojenej
černej jde na startér, 12v při startu
modrej konektor přijde na modrej konektor pátýho vstřiku
bílý čidlo je KR nevyužitý (funguje jako ucpávka)
hnědo-černej z ř.j. volnoběhu (předpokládám že vede z pinu označenýho SAS, nevím proč to nenapíšeš sám) by měl jít na odpojovací ventil (plastovej ventil u air boxu), druhej drát kterej k němu taky vede by měl být asi černý (12v při zapnutým zapalování)
hnědej konektor:
červeno-černej vede do pojistkovky, je na něm 12v při startu
zeleno-bílej se spojí se zeleno-bílým kabelem z modrýho čidla.
hnědej konektor přijde na hnědej konektor teplotního časovýho spínače (pod rozdělovačem)
modrej konektor:
zeleno-bílej už máš spojenej
černej jde na startér, 12v při startu
modrej konektor přijde na modrej konektor pátýho vstřiku
bílý čidlo je KR nevyužitý (funguje jako ucpávka)
hnědo-černej z ř.j. volnoběhu (předpokládám že vede z pinu označenýho SAS, nevím proč to nenapíšeš sám) by měl jít na odpojovací ventil (plastovej ventil u air boxu), druhej drát kterej k němu taky vede by měl být asi černý (12v při zapnutým zapalování)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: KR
odpojovací ventil potřebuje na jednom drátu 12v, jestli je na tom černo-žlutým 12v, tak je to on..
hnědo-černej jde do ř.j. volnoběhu na pin SAS
modro bílej z pinu 1 ř.j. zapalování jde na teplotní čidlo, klasický jednokontaktní 130°C
hnědo-černej jde do ř.j. volnoběhu na pin SAS
modro bílej z pinu 1 ř.j. zapalování jde na teplotní čidlo, klasický jednokontaktní 130°C
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Masinda
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11.07.2010 20:39
- Bydliště: Lužná
Re: KR
Ted to moc nechapu odpojovaci ventil jsem mel popsanej, ten mam pripojenej a tajty kabely mi prebejvaji, mam ho zapojenej spatne?? Modrobilej kabel na cidlo jasny, ale vsechny cidla mam taky pripojeny nebo ho muzu dat na kterykoliv cidlo?? Tamty kabely nevis co mi zbyli v kastly vid??
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: KR
čistě teoreticky, nemáš tam náhodou nějaký svazky natažený paralelně, jeden ode mě a druhej tak nějak navíc ?
domluvíme se takhle, od teď nebude psát:"vede od ř.j." nebo "vede do pojistkovky", ale napíšeš "vede do ř.j., pin XY", nebo "vede do pojistkovky na D7", jinak to nemá smysl.
kabel v kastli nevím kam vede..
čidla bys měl mít 3 (130°C) - ř.j. zapalování, ř.j. volnoběh, budíky a pak ještě nad svodama jedno 150-180°C na olej (MFA nebo přídavnej budík)
odpojovací ventil má mít na jednom pinu 12v a druhej pin je ukostřenej v ř.j. přes SAS
domluvíme se takhle, od teď nebude psát:"vede od ř.j." nebo "vede do pojistkovky", ale napíšeš "vede do ř.j., pin XY", nebo "vede do pojistkovky na D7", jinak to nemá smysl.
kabel v kastli nevím kam vede..
čidla bys měl mít 3 (130°C) - ř.j. zapalování, ř.j. volnoběh, budíky a pak ještě nad svodama jedno 150-180°C na olej (MFA nebo přídavnej budík)
odpojovací ventil má mít na jednom pinu 12v a druhej pin je ukostřenej v ř.j. přes SAS
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Masinda
- Řidič
- Příspěvky: 177
- Registrován: 11.07.2010 20:39
- Bydliště: Lužná
Re: KR
Plast. ventil u airboxu připojen na konektor s kabelama černý vede od spinaciho od starteru a bilej ze škrtící klapky.
řj. volnoběhu konektor SAS mam tam volny kabel černý na pinu 15 kam zapojit??
Konektor v kastly kabely vedou od rele ktery je u pojistkovky čislo rele 26 kabely zeleno žlutej 8/161 a červenožlutej 501. Zelenožlutej do řj. volnoběhu na pin 8, červeno žlutý do konektoru nepamatuji si kde byl zapojenej viz foto 2. druhy kabel z toho vede zpet do ridici jednotky pin 15.
diky moc
řj. volnoběhu konektor SAS mam tam volny kabel černý na pinu 15 kam zapojit??
Konektor v kastly kabely vedou od rele ktery je u pojistkovky čislo rele 26 kabely zeleno žlutej 8/161 a červenožlutej 501. Zelenožlutej do řj. volnoběhu na pin 8, červeno žlutý do konektoru nepamatuji si kde byl zapojenej viz foto 2. druhy kabel z toho vede zpet do ridici jednotky pin 15.
diky moc