KR

benzin i diesel

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

KR

Příspěvek od Masinda »

Potrebuji pomoct s dozapojenim elektriky na KR. Předem díky za všechny rady :good:
Přílohy
Tajten konektor mi zbyl v cabriu je u řj u spolujezdcovych nohou, cervenozluty vede do budiku a zelenozluty do pojistkovky.
Tajten konektor mi zbyl v cabriu je u řj u spolujezdcovych nohou, cervenozluty vede do budiku a zelenozluty do pojistkovky.
Modrobíly kabel jde z hlv, ridici jednotky.
Modrobíly kabel jde z hlv, ridici jednotky.
Hnědý konektor zelenobilykabel nepripojen a cerveno cerny jde zapojit do pojistkovky.
Hnědý konektor zelenobilykabel nepripojen a cerveno cerny jde zapojit do pojistkovky.
Zelenobily kabel zase volny, cerny kabel vede od impulsu od starteru.
Zelenobily kabel zase volny, cerny kabel vede od impulsu od starteru.
Nevim kam mam zapojit 5 vstrik.
Nevim kam mam zapojit 5 vstrik.

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Tak jsem omylem zalozil nove tema, snad mi neukamenujete :D dalsi foto ;)
Přílohy
Cidla spodni taky nevim kam zapojit :(
Cidla spodni taky nevim kam zapojit :(
Kabel od rj volnobehu hnedo cerny taky zbyl :)
Kabel od rj volnobehu hnedo cerny taky zbyl :)

Uživatelský avatar
JeTTi
Člen klubu
Příspěvky: 151
Registrován: 09.06.2010 18:23
Bydliště: BernoVW
Kontaktovat uživatele:

Re: KR

Příspěvek od JeTTi »

koukám :taunt: , zítra vyštrachám schéma tý motorový elekriky a šoupnu ti ho sem, alespoň kolem motoru budeš mít jasno :good:

v červenci jsem si taky dovezl KR mám ho v G3 a běží :tongue:
Naposledy upravil(a) JeTTi dne 01.11.2012 19:39, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Jo jo to by bylo super :)

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: KR

Příspěvek od lister »

modro-bílý kabel z hlv řídící jednotky ? to myslíš ř.j. zapalování (15 pinů + podtlak) ? meuměl bys zjistit pomocí zkoušečka na kterej pin ten kabel vede ?

hnědej konektor:
červeno-černej vede do pojistkovky, je na něm 12v při startu
zeleno-bílej se spojí se zeleno-bílým kabelem z modrýho čidla.
hnědej konektor přijde na hnědej konektor teplotního časovýho spínače (pod rozdělovačem)

modrej konektor:
zeleno-bílej už máš spojenej
černej jde na startér, 12v při startu
modrej konektor přijde na modrej konektor pátýho vstřiku

bílý čidlo je KR nevyužitý (funguje jako ucpávka)

hnědo-černej z ř.j. volnoběhu (předpokládám že vede z pinu označenýho SAS, nevím proč to nenapíšeš sám) by měl jít na odpojovací ventil (plastovej ventil u air boxu), druhej drát kterej k němu taky vede by měl být asi černý (12v při zapnutým zapalování)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Zitra zjistím ten modro bily jakej pin, jj z ridici jednotky zapalovani,k tomu ventylu tam prave kabely mam a 2 tam jeste zbyvaji, kdyz tak zitra nafotim a dam jsem :) diky fakt se vyznas :good:

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

a jeste kam s tim konektorem v aute 1 foto.. :)

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

:)
Přílohy
Konektor ktery je na rj volnobehu (koupoval jsem ji od tebe). mam na motoru volnej a je vyvedenej u airboxu. Ted mam original kabely
Konektor ktery je na rj volnobehu (koupoval jsem ji od tebe). mam na motoru volnej a je vyvedenej u airboxu. Ted mam original kabely
kabely co jsou vyvedeny u airboxu
kabely co jsou vyvedeny u airboxu
hnedo cerny jde z ridici jednotky a druhy z pojistkovky cerno zluty
hnedo cerny jde z ridici jednotky a druhy z pojistkovky cerno zluty
modro bilej jde v konektoru viz obrazek
modro bilej jde v konektoru viz obrazek

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: KR

Příspěvek od lister »

odpojovací ventil potřebuje na jednom drátu 12v, jestli je na tom černo-žlutým 12v, tak je to on..

hnědo-černej jde do ř.j. volnoběhu na pin SAS

modro bílej z pinu 1 ř.j. zapalování jde na teplotní čidlo, klasický jednokontaktní 130°C
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Ted to moc nechapu :( odpojovaci ventil jsem mel popsanej, ten mam pripojenej a tajty kabely mi prebejvaji, mam ho zapojenej spatne?? Modrobilej kabel na cidlo jasny, ale vsechny cidla mam taky pripojeny nebo ho muzu dat na kterykoliv cidlo?? Tamty kabely nevis co mi zbyli v kastly vid??

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Tak ze k odpojovaci ventylu musi byt 12v kdyz promerim ty kabely tak jedny to maji byt a ty druhy jsou asi volny co?? :) A to ma jit kam ten kabel SAS??

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: KR

Příspěvek od lister »

čistě teoreticky, nemáš tam náhodou nějaký svazky natažený paralelně, jeden ode mě a druhej tak nějak navíc ?

domluvíme se takhle, od teď nebude psát:"vede od ř.j." nebo "vede do pojistkovky", ale napíšeš "vede do ř.j., pin XY", nebo "vede do pojistkovky na D7", jinak to nemá smysl.

kabel v kastli nevím kam vede..

čidla bys měl mít 3 (130°C) - ř.j. zapalování, ř.j. volnoběh, budíky a pak ještě nad svodama jedno 150-180°C na olej (MFA nebo přídavnej budík)

odpojovací ventil má mít na jednom pinu 12v a druhej pin je ukostřenej v ř.j. přes SAS
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Dobra :) ne ne svazek od tebe nemam vubec na elektrice, mam origo svazek. Mrknu na to az prijdu z prace.

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Plast. ventil u airboxu připojen na konektor s kabelama černý vede od spinaciho od starteru a bilej ze škrtící klapky.

řj. volnoběhu konektor SAS mam tam volny kabel černý na pinu 15 kam zapojit??

Konektor v kastly kabely vedou od rele ktery je u pojistkovky čislo rele 26 kabely zeleno žlutej 8/161 a červenožlutej 501. Zelenožlutej do řj. volnoběhu na pin 8, červeno žlutý do konektoru nepamatuji si kde byl zapojenej viz foto 2. druhy kabel z toho vede zpet do ridici jednotky pin 15.

diky moc :good:
Přílohy
Teplotní čidlo na motoru (pod rozdělovačem právé) Kabel žlutočervenej Jde do relé u pojistkovky (8/161) a z toho jde kabel přímo do pojistkovky konektor motorového svazku (modrožlutej pin 29) je špatně zapojený nebo na co slouží??
Teplotní čidlo na motoru (pod rozdělovačem právé) Kabel žlutočervenej Jde do relé u pojistkovky (8/161) a z toho jde kabel přímo do pojistkovky konektor motorového svazku (modrožlutej pin 29) je špatně zapojený nebo na co slouží??
IMG_20121102_192407.jpg

Uživatelský avatar
Masinda
Řidič
Řidič
Příspěvky: 177
Registrován: 11.07.2010 20:39
Bydliště: Lužná

Re: KR

Příspěvek od Masinda »

Jeste se chci zeptat mam 3 skrtici klapky 1 je uplne bez spinacu, 2 je s 1 spinacem otevrene klapky a 3. se 2.spinacema kterou mam radsi dat:: diky :good:

Odpovědět

Zpět na „Motor“