Kryt katalyzátoru 1.8 benzín
Moderátor: lister
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Kryt katalyzátoru 1.8 benzín
Čaj, vyskytl se mi drobný problém - uhnil mi jeden úchyt od krytu katíku na Mk1 1.8 EX a trošku to rezonuje. Je to dodělaný katík pár let po výrobě ještě v DE, tak předpokládám, že je to katík z JH a tím pádem kryt 533253243A. Nevíte, jak jsou tam řešený úchyty? Etka na mě vyhodila nějakou výztuhu 810253453.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Kryt katalyzátoru 1.8 benzín
Podle etky bych to tipnul na ty výztuhy 171253729 a 810253453. Ta první ještě jde koupit přes Classic parts. Osobně bych asi si nějaké držáky vyrobil.
- Shorty
- VWexpert
- Příspěvky: 3135
- Registrován: 24.05.2010 16:33
- Bydliště: Praha
Re: Kryt katalyzátoru 1.8 benzín
No a to se vkládá mezi spoj trubky a katíku? Se totiž bojím, že když to rozdělám (asi násilím), tak už to nedám dohromady nebo to nebude případně dost těsný. Spíš si říkám, jestli třeba ten dekl nepřivařit přímo na výfuk a případnou demontáž pak řešit upilováním.
Jinak tu první je vepředu a to mám ještě v pohodě.
Jinak tu první je vepředu a to mám ještě v pohodě.
VW Golf Variant VII 1.4 TSI Maraton Edition
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
VW Golf Cabriolet I 1.8 GL
VW Tiguan II 1.5 TSI Life
ex: VW Golf VI 1.4 TSI
ex: VW Golf IV 1.6 16V
ex: VW Golf Variant IV 1.6 16V
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2873
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: Kryt katalyzátoru 1.8 benzín
Mezi spoj asi ne. Spíš to bude přichycené jenom pod šrouby před, nebo za spojem (z vnější strany příruby). Takže rozšroubovat, nebo odříznout šrouby a dát nové, bez rozpojení potrubí (pokud to teda není nějak extra přirezlé). To přivaření by ev. asi taky bylo řešení.