čau lidi
prosím vás, už si nevím rady.
mohl by jste někdo poradit?
Jak nastavit motor 1.5JB do základního nastavení ?
Nastavení rozvodu , na kolik stupňů má být nastaven rozdělovač a co se má nebo nemá při nastavení stupňů dodržet, například otáčky motoru nebo odpojený podtlak.
K tomu se přidává základní nastavení karburátoru, čím , kde , o kolik otáček vyšroubovat do základního nastavení karburátoru.
nastavení rozvodu a karurátoru 1.5 JB
Moderátor: lister
-
- Řidič
- Příspěvky: 89
- Registrován: 27.02.2011 16:06
- Peťas
- VWexpert
- Příspěvky: 2867
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OstraVWa
Re: nastavení rozvodu a karurátoru 1.5 JB
Kliku nastavit na 0 (značka na setrvačníku), ryska (nebo tečka) na kole vačky proti rysce na hlavě, a ryska na středu palce rozdělovače proti rysce na obalu rozdělovače. Tohle je základní nastavení motoru a auto pojede celkem normálně, Stroboskopem se potom ještě přesně dolaďuje předstih podle značky na setrvačníku (tam už si ale nepamatuju při jakých otáčkách a jestli s odpojeným, nebo připojeným podtlakem (někde bych to možná ale měl mít poznačené).
Co myslíš základním nastavením karburátoru netuším. Hrubě, od oka se dá karburátor seřídit podle zvuku motoru, jeho otáček na volnoběh a smradu z výfuku Pořádně to jde jenom tam, kde jsou schopni změřit složení výfukových plynů (třeba na měření emisí, tam ale asi nebudou mít čas a chuť se s tím drbat).
Co myslíš základním nastavením karburátoru netuším. Hrubě, od oka se dá karburátor seřídit podle zvuku motoru, jeho otáček na volnoběh a smradu z výfuku Pořádně to jde jenom tam, kde jsou schopni změřit složení výfukových plynů (třeba na měření emisí, tam ale asi nebudou mít čas a chuť se s tím drbat).