Problem se startováním

benzin i diesel

Moderátor: lister

Uživatelský avatar
vapej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.09.2007 11:12
Bydliště: Nymburk a okolí

Problem se startováním

Příspěvek od vapej »

Mám problém se startováním měnil jsem startér a od té doby nejde startovat. Zkoušel jsem ho zapojit na přímo a startér točí a motor nastartuje, prostě otočím klíčkem nažhavím otočím ještě jednou a nic. Hledal jsem vadnou pojistku ale taky nic. Tak kdyby někdo věděl co s tím budu vděčny. čau Vapej.

Uživatelský avatar
Tomášek
VWmaniak
VWmaniak
Příspěvky: 9666
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Lovčovice u Jemnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startováním

Příspěvek od Tomášek »

a co treba spinacka?? nebo draty k ni?

Uživatelský avatar
vapej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.09.2007 11:12
Bydliště: Nymburk a okolí

Re: Problem se startováním

Příspěvek od vapej »

Špatně se to hledá, když nemám schéma zapojení. Proměřoval jsem to a proud tam jde, ale málo. Mám Golf I 1,6d r.v. 83. je měněná karoserie i motor tak je tam drátů nějak moc i nějaké navíc.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Problem se startováním

Příspěvek od lister »

startér točí motorem ,nebo ne ?
když dáš klíček do polohy "start" ,cvakne elektromagnet na startéru ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
vapej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.09.2007 11:12
Bydliště: Nymburk a okolí

Re: Problem se startováním

Příspěvek od vapej »

Starter se netočí a elektromagnet necvaká.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Problem se startováním

Příspěvek od lister »

na tom elektromagnetu u startéru je připojenej kabel takovej silnější červenej s černým pruhem, je při startování pod proudem ?

když ten kabel odpojíš, a na kontakt přivedeš proud z baterky, cvakne a začne točit ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
vapej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.09.2007 11:12
Bydliště: Nymburk a okolí

Re: Problem se startováním

Příspěvek od vapej »

Ano točí a nastartuje.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Problem se startováním

Příspěvek od lister »

a na tom červeno-černým kabelu od spínačky kterej jde na kontakt 50 na startéru logicky proud při startu není....

tak ještě sundej spodní plastovej kryt sloupku volantu, stáhni konektor ze spínačky (zámku volantu) a kusem drátu spoj tlustej červenej drát s tlustým červeno-černým, když začne startovat, vyměň spínačku.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
vapej
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 11
Registrován: 26.09.2007 11:12
Bydliště: Nymburk a okolí

Re: Problem se startováním

Příspěvek od vapej »

Ok zítra to zkusím. Dík za pomoc.

Uživatelský avatar
chavier
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 310
Registrován: 02.02.2008 22:42

Re: Problem se startováním

Příspěvek od chavier »

vapej píše:Špatně se to hledá, když nemám schéma zapojení. Proměřoval jsem to a proud tam jde, ale málo. Mám Golf I 1,6d r.v. 83. je měněná karoserie i motor tak je tam drátů nějak moc i nějaké navíc.
presne to znam, elektriku v Golfu bych jeste pochopil, ale nejaky "elektrikar" predemnou to tak dobastlil (napichane draty do pojistek, ohorele konektory, darty vsude) za jsem pripraven natahnout veskereou elektrinu znova, jinak to nevidim. :( Mozna koupit kompet elektrinu z G2, ale to je z blata do louze.
Obrázek

Uživatelský avatar
fox19
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 326
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: nove hrady (CB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startováním

Příspěvek od fox19 »

lister píše:a na tom červeno-černým kabelu od spínačky kterej jde na kontakt 50 na startéru logicky proud při startu není....

tak ještě sundej spodní plastovej kryt sloupku volantu, stáhni konektor ze spínačky (zámku volantu) a kusem drátu spoj tlustej červenej drát s tlustým červeno-černým, když začne startovat, vyměň spínačku.

jo, jo Lister ví 8) a nebojí se poradit. Jinak doporučuju eletriku zkouknout celou. Na mojem G1 to taky někdo dobastlil a už se tak rok chystám udělat komplet novou jak to udělal právě Lister.
to chavier : Jakou máš spínačku (novou x starou) ?

Uživatelský avatar
chavier
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 310
Registrován: 02.02.2008 22:42

Re: Problem se startováním

Příspěvek od chavier »

fox19 píše: to chavier : Jakou máš spínačku (novou x starou) ?
takovouhle, procpak?
Přílohy
511010090.jpg
Obrázek

Uživatelský avatar
fox19
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 326
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: nove hrady (CB)
Kontaktovat uživatele:

Re: Problem se startováním

Příspěvek od fox19 »

chavier píše:
fox19 píše: to chavier : Jakou máš spínačku (novou x starou) ?
takovouhle, procpak?
měl sem v autě celkem novou,pozice pěkně držela, cvakala ale moc nemakala ( když sem jí rozebral, tak byla na..., známí mi pak přivez jednu starší ( opotřebení bylo zjevné jen od pohledu, klíč skoro bez zubů ale funguje bez problému ). Asi dřív dělaly ty plasty kvalitnější nebo ten plast čase vytvrdnul :? toť vše.

Uživatelský avatar
Polar
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 23
Registrován: 24.02.2006 21:02

Re: Problem se startováním

Příspěvek od Polar »

da sa vymenit spinacka aj samostatná alebo musi isť s tyčou riadenia?nejako nemožem dojsť na to ako ju vybrať

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Problem se startováním

Příspěvek od lister »

sundáš volant, odšroubuješ kryt ze spodní strany sloupku, odpojíš všechny konektory, vyšroubuješ jeden inbus, otočíš klíček do polohy zapnutýho zapalování a pak malým kladívkem klepeš do toho hliníkovýho bazmeku tak dlouho až nakonec povolí :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motor“