Problem se startováním
Moderátor: lister
- vapej
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.09.2007 11:12
- Bydliště: Nymburk a okolí
Problem se startováním
Mám problém se startováním měnil jsem startér a od té doby nejde startovat. Zkoušel jsem ho zapojit na přímo a startér točí a motor nastartuje, prostě otočím klíčkem nažhavím otočím ještě jednou a nic. Hledal jsem vadnou pojistku ale taky nic. Tak kdyby někdo věděl co s tím budu vděčny. čau Vapej.
- Tomášek
- VWmaniak
- Příspěvky: 9666
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Lovčovice u Jemnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem se startováním
a co treba spinacka?? nebo draty k ni?
- vapej
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.09.2007 11:12
- Bydliště: Nymburk a okolí
Re: Problem se startováním
Špatně se to hledá, když nemám schéma zapojení. Proměřoval jsem to a proud tam jde, ale málo. Mám Golf I 1,6d r.v. 83. je měněná karoserie i motor tak je tam drátů nějak moc i nějaké navíc.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Problem se startováním
startér točí motorem ,nebo ne ?
když dáš klíček do polohy "start" ,cvakne elektromagnet na startéru ?
když dáš klíček do polohy "start" ,cvakne elektromagnet na startéru ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- vapej
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.09.2007 11:12
- Bydliště: Nymburk a okolí
Re: Problem se startováním
Starter se netočí a elektromagnet necvaká.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Problem se startováním
na tom elektromagnetu u startéru je připojenej kabel takovej silnější červenej s černým pruhem, je při startování pod proudem ?
když ten kabel odpojíš, a na kontakt přivedeš proud z baterky, cvakne a začne točit ?
když ten kabel odpojíš, a na kontakt přivedeš proud z baterky, cvakne a začne točit ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- vapej
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.09.2007 11:12
- Bydliště: Nymburk a okolí
Re: Problem se startováním
Ano točí a nastartuje.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Problem se startováním
a na tom červeno-černým kabelu od spínačky kterej jde na kontakt 50 na startéru logicky proud při startu není....
tak ještě sundej spodní plastovej kryt sloupku volantu, stáhni konektor ze spínačky (zámku volantu) a kusem drátu spoj tlustej červenej drát s tlustým červeno-černým, když začne startovat, vyměň spínačku.
tak ještě sundej spodní plastovej kryt sloupku volantu, stáhni konektor ze spínačky (zámku volantu) a kusem drátu spoj tlustej červenej drát s tlustým červeno-černým, když začne startovat, vyměň spínačku.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- vapej
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 26.09.2007 11:12
- Bydliště: Nymburk a okolí
Re: Problem se startováním
Ok zítra to zkusím. Dík za pomoc.
- chavier
- Jezdec
- Příspěvky: 310
- Registrován: 02.02.2008 22:42
Re: Problem se startováním
presne to znam, elektriku v Golfu bych jeste pochopil, ale nejaky "elektrikar" predemnou to tak dobastlil (napichane draty do pojistek, ohorele konektory, darty vsude) za jsem pripraven natahnout veskereou elektrinu znova, jinak to nevidim. Mozna koupit kompet elektrinu z G2, ale to je z blata do louze.vapej píše:Špatně se to hledá, když nemám schéma zapojení. Proměřoval jsem to a proud tam jde, ale málo. Mám Golf I 1,6d r.v. 83. je měněná karoserie i motor tak je tam drátů nějak moc i nějaké navíc.
- fox19
- Jezdec
- Příspěvky: 326
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: nove hrady (CB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem se startováním
lister píše:a na tom červeno-černým kabelu od spínačky kterej jde na kontakt 50 na startéru logicky proud při startu není....
tak ještě sundej spodní plastovej kryt sloupku volantu, stáhni konektor ze spínačky (zámku volantu) a kusem drátu spoj tlustej červenej drát s tlustým červeno-černým, když začne startovat, vyměň spínačku.
jo, jo Lister ví a nebojí se poradit. Jinak doporučuju eletriku zkouknout celou. Na mojem G1 to taky někdo dobastlil a už se tak rok chystám udělat komplet novou jak to udělal právě Lister.
to chavier : Jakou máš spínačku (novou x starou) ?
- chavier
- Jezdec
- Příspěvky: 310
- Registrován: 02.02.2008 22:42
Re: Problem se startováním
takovouhle, procpak?fox19 píše: to chavier : Jakou máš spínačku (novou x starou) ?
- fox19
- Jezdec
- Příspěvky: 326
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: nove hrady (CB)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problem se startováním
měl sem v autě celkem novou,pozice pěkně držela, cvakala ale moc nemakala ( když sem jí rozebral, tak byla na..., známí mi pak přivez jednu starší ( opotřebení bylo zjevné jen od pohledu, klíč skoro bez zubů ale funguje bez problému ). Asi dřív dělaly ty plasty kvalitnější nebo ten plast čase vytvrdnul toť vše.chavier píše:takovouhle, procpak?fox19 píše: to chavier : Jakou máš spínačku (novou x starou) ?
- Polar
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Re: Problem se startováním
da sa vymenit spinacka aj samostatná alebo musi isť s tyčou riadenia?nejako nemožem dojsť na to ako ju vybrať
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Problem se startováním
sundáš volant, odšroubuješ kryt ze spodní strany sloupku, odpojíš všechny konektory, vyšroubuješ jeden inbus, otočíš klíček do polohy zapnutýho zapalování a pak malým kladívkem klepeš do toho hliníkovýho bazmeku tak dlouho až nakonec povolí
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..