ono je tam i pár dalších šroubků, aby se oddělal rámeček kolem budíků, když už zase přispíváte svýmy nesmysly, Pane Etka...shazzer píše:Nejdriv by bylo dobre si ujasnit terminy - palubni deska a pristrojova deska je docela podstatny rozdil, pro demontaz desky palubni je nutne demontovat desku pristrojovou (mj.), pro demontaz desky pristrojove vsak staci odpojit konektor (konektory) a nahon tachometru.
Pokud jde o to vlazne topeni - zkontroloval bych si nejprve tyto dva uzly:
1) je v poradku termosticky ventil chlazeni motoru? (neni zkratka jen porad otevren velky okruh chlazeni)
2) neni znecisten (ucpan) pylovy filtr (je-li montovan) pripadne cela cesta nasavani cerstveho vzduchu k ventilatoru?
Takže nemusím odpojovat náhon tacho, když chci měnit topení, jo? a co třeba otáčkoměr, musím taky odpojovat?