1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 12.03.2016 15:10
1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
Zdravim, mam Jettu mk2 r.v. 89, 1.8 16V 95kw. Mam problem s motorom. Ked sa motor zahreje na prevadzkovu teplotu a nasledne vypnem motor, tak hned ho neviem nastartovat. Musim pockat cca 3 az 5 minut a potom naskoci bez problemov. Ak otocim klucom okamzite po vypnuti tak sa auto tvari ako keby bola vybita - slaba bateria, ale pritom je baterka ok, nova a nabita. Prosim o radu co s tym. Ma niekto taky problem s tymto motorom tiez ? Stav ked akoze nefunguje bateria, respektive je ako keby slaba sa prejavuje tak ze motor ledva toci ale nenaskoci. Az po 3 az 5 minutach naskoci.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
napadají mě 3 věci :
netěsný vstřiky přes který prokape benzín do sání a při následným startu uchlastá motor.
nefunkční tlakovej zásobník, tím pádem žádnej tlak v soustavě po vypnutí motoru, takže benzín může vařit a zaplnit hadice a vstřiky bublinama.
velkej základní předstih, kterej způsobí to , že tlak ve spalovacím prostoru je už před HÚ a tlačí proti klice.
ale popravdě nedovedu si představit, že by cokoliv z toho dělalo problémy jen 3-5 minut po zastavení motoru..
netěsný vstřiky přes který prokape benzín do sání a při následným startu uchlastá motor.
nefunkční tlakovej zásobník, tím pádem žádnej tlak v soustavě po vypnutí motoru, takže benzín může vařit a zaplnit hadice a vstřiky bublinama.
velkej základní předstih, kterej způsobí to , že tlak ve spalovacím prostoru je už před HÚ a tlačí proti klice.
ale popravdě nedovedu si představit, že by cokoliv z toho dělalo problémy jen 3-5 minut po zastavení motoru..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 12.03.2016 15:10
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
Ráno sadnem do auta, idem do práce, motor sa cetou zahreje na optimalnu prevádzkovu teplotu a ked zastanem na semafore a rýchlo vysliapnem spojku, motor zdochne. Idem naštartovať a motor sa pootočí otrochu, ako keby bola slabučká batéria. Počkám 3 až 5 minút, otočím klučom a motor naskočí hned. Je to zvlášte. Ako keby niečo schladlo alebobenzín stiekol prec a potom to ide vsetko ako za studena.
1) To prechlastanie motora ma napadlo. Stačí vymeniť tesnenie pod vstrekmi ? alebo celé vstreky ?
2) tlakový zásobník ? treba ho vymeniť ?
3) čo sa týka toho základného predstihu, čo znamená HÚ ? Som laik, nie profík a skratky minič nehovoria.
Veľmi pekne dakujem za tvoju reakcii, každá rada je cenná. Skúsam CZ forum, lebo u nasje tona prd..
1) To prechlastanie motora ma napadlo. Stačí vymeniť tesnenie pod vstrekmi ? alebo celé vstreky ?
2) tlakový zásobník ? treba ho vymeniť ?
3) čo sa týka toho základného predstihu, čo znamená HÚ ? Som laik, nie profík a skratky minič nehovoria.
Veľmi pekne dakujem za tvoju reakcii, každá rada je cenná. Skúsam CZ forum, lebo u nasje tona prd..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
těsnění na vstřikách bych vyměnil preventině hned, když budou vstřiky venku, zapneš zapalování , tím se natlakuje soustava a hned vidíš jestli vstřiky těsní.
před výměnou tlakovýho zásobníku bych změřil tlak pak se uvidí jestli je důvod ho měnit..
HÚ je horní úvrať
co třeba zvednout volnoběh aby to nechcípalo ?
před výměnou tlakovýho zásobníku bych změřil tlak pak se uvidí jestli je důvod ho měnit..
HÚ je horní úvrať
co třeba zvednout volnoběh aby to nechcípalo ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 12.03.2016 15:10
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
Motor drzi otacky bez problemov, sam nechcipne.. problem je ten po zastaveni a vypnuti motora. Hned nechce startovat pokial je teply, musim chvilu pockat a skoci na prvu supu. Nieco som este pocul a cital o nejakom klznom lozisku pri napojeni starteru na prevodovku. Nepocul si o tom nieco ? Ale velmi pekne dakujem za info.
-
- Závodník
- Příspěvky: 630
- Registrován: 07.11.2007 10:27
- Bydliště: ŠUMAVWA
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
jo bronzove lozisko je nalisovane v prevodovce mas volne i loziska ve starteru udelej komplet starter plus to lozisko v prevodovce a dej vedet
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 12.03.2016 15:10
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
Tak ja sa do toho pustim, bola by skoda, nechat to tak. Je to super motor. Viete mi odporucit nejaku dobru www stranku na nahradne diely na vw jattu mk2 1.8 16V ? Ked to spravim, hned dam vediet ako som dopadol. Ste super !
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
Měl jsem stejny problem kdyz jsem delal motor, delal mi to strasne velky predstih
Jinak kdyz pri ohratym motoru povolis sroub na rozdelovaci a mirne s nim budes pootacet po smeru hod. rucicek, tim zmensis predstih. Poslouchej chod motoru, pri rozjezdu nesmi byt slyset ventily.
Samozrejme si rozdelovac prvne oznac, at vis jak byl
Dělal jsem to na motoru PF 79kw 8V.. snad to pomůže
Odesláno z mého LG-D320 pomocí Tapatalk
Jinak kdyz pri ohratym motoru povolis sroub na rozdelovaci a mirne s nim budes pootacet po smeru hod. rucicek, tim zmensis predstih. Poslouchej chod motoru, pri rozjezdu nesmi byt slyset ventily.
Samozrejme si rozdelovac prvne oznac, at vis jak byl
Dělal jsem to na motoru PF 79kw 8V.. snad to pomůže
Odesláno z mého LG-D320 pomocí Tapatalk
MK2 1.8 PF 107PS http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=314401
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 12.03.2016 15:10
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
maresi velmi pekne ti dakujem za info. Skusim to, vsetky rady prijimam. Dik, dam vediet ci to pomohlo.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
no a nebo si raději zajeď do servisu ať ti nastaví předstih podle stroboskopu.
protože když budeš nastavovat předstih podle ucha, skončíš s velkým předstihem, on samozřejmě motor běží na volnoběh a líp reaguje na přidání plynu daleko veseleji s 20° než s 6°, problém je v tom, že řídící jednotka počítá s tím, že základní předstih je 6° a k tomu přidává podle otáček a zatížení..
protože když budeš nastavovat předstih podle ucha, skončíš s velkým předstihem, on samozřejmě motor běží na volnoběh a líp reaguje na přidání plynu daleko veseleji s 20° než s 6°, problém je v tom, že řídící jednotka počítá s tím, že základní předstih je 6° a k tomu přidává podle otáček a zatížení..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- maresl
- Řidič
- Příspěvky: 169
- Registrován: 06.10.2015 08:54
- Bydliště: JH
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
Nebo tak, já jen přidal svojí zkušenost, že mi to pomohlo.. samozřejmě seřízení podle stroboskopu je lepší..
MK2 1.8 PF 107PS http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=314401
-
- Nový člen
- Příspěvky: 23
- Registrován: 12.03.2016 15:10
Re: 1.8 16V 95kw nestartuje za tepla
Dakujem Vam vsetkym za vsetky napady ako by som to mohol opravit..