1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
čepičky na konci vstřiku který drží spodní o-kroužek a usměrňují přisávanej vzduch kolem špičky vstřiku pro lepší rozprášení..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- George_Bekrs
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.09.2018 10:40
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
Super, takze je důležité aby ta čepička nešla přes tu dirku ve vstřiku? Da se ta čepička sundat v pohodě? Jde mi o to co můžu udělat proto abych tem vstřikům nějak pomohl. Samozřejmě je zkusím profouknout. Mělo by to asi jít v pohodě ne?
Golf MK1 1.8 16v GTi
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
já myslel, že jsi je měl dole kvůli výměně o-kroužku, ale když ne, tak jsi asi silnej
vstřik do svěráku a pomocí klíče 8 a malého kladívka čepičku sklepni.
vstřik do svěráku a pomocí klíče 8 a malého kladívka čepičku sklepni.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- George_Bekrs
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.09.2018 10:40
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
No co ti budu povídat, dost jsem se nadřel ale dal jsem je tam přes to
Zkusim se na to zítra podivat, zkusim je dat ven a zase dát zpět k tem dírám.
Zkusim se na to zítra podivat, zkusim je dat ven a zase dát zpět k tem dírám.
Golf MK1 1.8 16v GTi
- George_Bekrs
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.09.2018 10:40
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
No vstřiky jsem vyndal, profouknout nejdou, čepička je tam podle mě přirostlá. Ty dírky u hlavičky by měli být čisté a průchozí ne?
Golf MK1 1.8 16v GTi
- George_Bekrs
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.09.2018 10:40
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
Nepoznám to z toho úplně..
Golf MK1 1.8 16v GTi
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
takty čepičky sundej, vyčisti (vstřik taky) a vrať zpátky.
profouknutím jsem myslel to že když foukneš do čepičky nasazený na vstřiku, musí projít vzduch mezi vstřikem a čepičkou, tzn jednak nesmí být čepička naražená na doraz a taky tam nesmí být bordel.
vstřik samotnej neprofoukneš, ve směru od závitu ke špičce bys musel natlačit 3,5baru v opačným směru to nejde vůbec.
profouknutím jsem myslel to že když foukneš do čepičky nasazený na vstřiku, musí projít vzduch mezi vstřikem a čepičkou, tzn jednak nesmí být čepička naražená na doraz a taky tam nesmí být bordel.
vstřik samotnej neprofoukneš, ve směru od závitu ke špičce bys musel natlačit 3,5baru v opačným směru to nejde vůbec.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- George_Bekrs
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.09.2018 10:40
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
Díky, přesně tohle zítra udělám!
Golf MK1 1.8 16v GTi
- George_Bekrs
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.09.2018 10:40
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
Čepičky šli dolů pěkně blbě, každopádně, byly pěkně a zanesený a nedivim se ze nesli profouknout.
Ted jsem je nasadil kam šli a necpal jsem je tam na doraz. Teď jsou profouknout dobře.
Jen z té strany kde se čepička sklepa, to není úplně rovné. Snad to tomu pomohlo.
Ted jsem je nasadil kam šli a necpal jsem je tam na doraz. Teď jsou profouknout dobře.
Jen z té strany kde se čepička sklepa, to není úplně rovné. Snad to tomu pomohlo.
Golf MK1 1.8 16v GTi
- George_Bekrs
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.09.2018 10:40
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
Vstřiky vyčištěný, namontovány, nasazený, auto ale jenom točí a nechytne se
Golf MK1 1.8 16v GTi
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
elektrika okolo pátýho vstřiku je udělaná ? stříká při startu ?
systémový tlak ?
řídící tlak ?
klidová poloha klapky je ok ?
systémový tlak ?
řídící tlak ?
klidová poloha klapky je ok ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- George_Bekrs
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.09.2018 10:40
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
Když jsem zkoušel 5 vstřik venku tak se při nechytil. Nereagoval, takže jsme ho proměnili a i když jsem startovat tak jakoby byl bez proudu.
V momentě kdy se připojil na baterku tak dával krásně a auto se chytlo okamžitě.
Kdyz jsem jen odpojil hadičky abych vyloučil podávací cerpadlo tak natlakované palivo bylo.
Jinak mi přislo ze ty vyčištěné vstřiky jsou pořád úplně suché, když jsem je po startu vyndal. Ale palivo v hadickach v kostce je, stačilo jen trochu povolit a benzín z kostky šel.
V momentě kdy se připojil na baterku tak dával krásně a auto se chytlo okamžitě.
Kdyz jsem jen odpojil hadičky abych vyloučil podávací cerpadlo tak natlakované palivo bylo.
Jinak mi přislo ze ty vyčištěné vstřiky jsou pořád úplně suché, když jsem je po startu vyndal. Ale palivo v hadickach v kostce je, stačilo jen trochu povolit a benzín z kostky šel.
Golf MK1 1.8 16v GTi
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
tlak se měří v barech, nebo kPa, to že při povolení spoje benzín stříká neznamená nic.
systémovej tlak u K-jetroniku je 4,8-5,2 baru ,stabilní bez oscilací, měří se na vstupu do rozdělovače od filtru, nebo na výstupu pro pátej vstřik.
řídící tlak se pohybuje od cca 1 baru u studenýho motoru po 3,7 baru u teplýho motoru. měří se na prostředním výstupu nahoře na rozdělovači pomocí T-kusu vloženého mezi rozdělovač a hadici k regulátoru, případně na druhým konci hadice u regulátoru k tomu je potřeba prodloužený průtočný šroub M10x1 s tím, že na jeden výstup regulátoru pomocí jednoho šroubu připojí 2 hadice naráz.
systémovej tlak u K-jetroniku je 4,8-5,2 baru ,stabilní bez oscilací, měří se na vstupu do rozdělovače od filtru, nebo na výstupu pro pátej vstřik.
řídící tlak se pohybuje od cca 1 baru u studenýho motoru po 3,7 baru u teplýho motoru. měří se na prostředním výstupu nahoře na rozdělovači pomocí T-kusu vloženého mezi rozdělovač a hadici k regulátoru, případně na druhým konci hadice u regulátoru k tomu je potřeba prodloužený průtočný šroub M10x1 s tím, že na jeden výstup regulátoru pomocí jednoho šroubu připojí 2 hadice naráz.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- George_Bekrs
- Řidič
- Příspěvky: 51
- Registrován: 20.09.2018 10:40
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
Dneska jsem zkusil povolit hadičku na 5 vstřiku, v momentě startování stříká benzín všude kolem, to samé jsem udělal na kostce když jsem vyšrouboval jednu hadičku co vede z kostky do vstřiku. Točím ale z kostky nejde žádné palivo pod tlakem. Benzín v kostce je ale nejde ven. Žádný tlak.
Golf MK1 1.8 16v GTi
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: 1.8 16v KR - studené nestartuje, po zahřátí se hádá
když při startování nasávaný vzduch nezvedá klapku, nemůže klapka zvedat pístek v rozdělovači a proto nejde benzín ke vstřikům, to není závada, tak to prostě funguje.
není možný že by motor přisával vzduch někde bokem ? špatný těsnění, nenasazená hadice..
klidová poloha klapky je správná tj v nejužším místě kuželu ? když je níž nebo výš, je mezi klapkou a kuželem mezera kterou projde vzduch aniž by klapku zvedl..
zásadní vliv na schopnost klapky zvednout pístek a pustit benzín ke vstřikům, má řídící tlak kterej působí proti zdvihu pístku tím i klapky. u studenýho motoru je řídící tlak mnohem nižší než u teplýho, tím je zajištěno obohacení směsi, prostě když je nižší protitlak, jde klapka s pístkem snáz nahoru. ten řídící tlak je potřeba změřit.
není možný že by motor přisával vzduch někde bokem ? špatný těsnění, nenasazená hadice..
klidová poloha klapky je správná tj v nejužším místě kuželu ? když je níž nebo výš, je mezi klapkou a kuželem mezera kterou projde vzduch aniž by klapku zvedl..
zásadní vliv na schopnost klapky zvednout pístek a pustit benzín ke vstřikům, má řídící tlak kterej působí proti zdvihu pístku tím i klapky. u studenýho motoru je řídící tlak mnohem nižší než u teplýho, tím je zajištěno obohacení směsi, prostě když je nižší protitlak, jde klapka s pístkem snáz nahoru. ten řídící tlak je potřeba změřit.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..