Zdravim a chtěl bych poprosit o radu.Mám na Kr vše okolo vysokotlakého čerpadla schnilé.
Když to vše dám pryč i s podávacím čerpadlem a koupím klasické 6bar.čerpadlo(nebo kolika nevím jak to poznat ted je tam
čerpadlo v pruměru 52mm) a napojím ho s filtrem
do soustavy bude to funkční?Nebo co tam musí vše být?Díky Michal.
Benzínové čerpadlo
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Benzínové čerpadlo
čerpadlo 6 barů, filtr, zásobník tlaku a musí to fachat. Aź to budeš porcovat, dej velký pozor aby se nedostaly nečistoty do trubek až ke vstřikování. Bývá dost usazenin v potrubí a ty se mohou uvolnit také. Doporučuji po montáži před startováním motoru odpojit v motoráku hadici a nechat systém propláchnout někam do nádoby a až poté připojit ke vstřikování.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14.04.2011 21:46
Re: Benzínové čerpadlo
Díky to jsem potřeboval slyšet.a zasobník tlaku to je to na proti filtru v té sestavě?
Bude tam muset být,nebo dá se to něčím z něčeho nahradit?
Bude tam muset být,nebo dá se to něčím z něčeho nahradit?
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Benzínové čerpadlo
Čerpadlo, filtr, zásobník. Pro samotný chod motoru není potřeba, ale slouží k tomu, aby tlak benzínu byl v systému stabilní bez pulzů a také udržuje po vypnutí čerpadla v systému přetlak po určitou dobu (hodiny, dny, týdny), podle těsnosti v systému. Přetlak slouží k tomu, aby se při vysoké teplotě benzín jednak tzv. "nevařil" (nevytořily se bubliny - typicky u Škody 1203), druhý důvod je hladký, rychlý start.
Existují lidé, kteří jezdili bez tlakového zásobníku a tvrdí, že nebyl rozdíl. Já mám naopak letité zkušenosti s opravami aut, které neměly tlakový zásobník funkční a byl proto problém. Zásobník bych dal, výrobce věděl proč jej montuje. Stejně tak čerpadlo, musí mít nejen schopnost dostatečného tlaku, ale i objemu.
Na trhu jsou laciná čerpadla jako náhrada za originál, dával jsem jej teprve párkrát, ale fungují (zatím).
Myslím, že není problém sehnat origo (druhovýrobní) čerpadlo, filtr. Samotný zásobník může být použitý, stejně tak držák. Trubky jdou vyrobit například elegantně z mědi.
V zásobníku je membrána, pružina, nic víc. Většinou je bezporuchový léta. Nebál bych se použitého.
Existují lidé, kteří jezdili bez tlakového zásobníku a tvrdí, že nebyl rozdíl. Já mám naopak letité zkušenosti s opravami aut, které neměly tlakový zásobník funkční a byl proto problém. Zásobník bych dal, výrobce věděl proč jej montuje. Stejně tak čerpadlo, musí mít nejen schopnost dostatečného tlaku, ale i objemu.
Na trhu jsou laciná čerpadla jako náhrada za originál, dával jsem jej teprve párkrát, ale fungují (zatím).
Myslím, že není problém sehnat origo (druhovýrobní) čerpadlo, filtr. Samotný zásobník může být použitý, stejně tak držák. Trubky jdou vyrobit například elegantně z mědi.
V zásobníku je membrána, pružina, nic víc. Většinou je bezporuchový léta. Nebál bych se použitého.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 3
- Registrován: 14.04.2011 21:46
Re: Benzínové čerpadlo
Prosím vas 1,8 16V kr poradíte mi ktera hadice kam příjde zapojit u tohoto vysoko tlakého čerpadla.
Jasný je mi vývod,ale co kam dál nevím jsou tam dva konce u sebe na hoře(šipka dovnitř a šipka ven)
a dole ten se zpětným ventilkem.Díky Michal.
Jasný je mi vývod,ale co kam dál nevím jsou tam dva konce u sebe na hoře(šipka dovnitř a šipka ven)
a dole ten se zpětným ventilkem.Díky Michal.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Benzínové čerpadlo
od podávacího čerpadla v nádrži jde hadice do zásobníku s hl. čerpadlem (šipka dovnitř)
z hl. čerpadla jde hadice k tlakovýmu zásobníku a přes filtr do rozdělovače paliva
od rozdělovače jde vratka zpět do zásobníku s hl. čerpadlem (šipka dovnitř)
a když je zásobník plnej, vrací se benzín zpět do nádrže (šipka ven)
z hl. čerpadla jde hadice k tlakovýmu zásobníku a přes filtr do rozdělovače paliva
od rozdělovače jde vratka zpět do zásobníku s hl. čerpadlem (šipka dovnitř)
a když je zásobník plnej, vrací se benzín zpět do nádrže (šipka ven)
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..