Ahoj, setkali jste se někdy s tím, že by ve VW používali díly, co jim zbyli? Dám příklad, použití 8v bloku (RD) na motor s DIGIFANTEM (PF)? R.v. Golfa je 10/91. Řeším, jestli je ten motor skládačka, nebo to takhle občas kombinovali. Vypadá to celé v origo stavu. Je to bez papírů, tak se do nich nemohu podívat na číslo motoru. Sem z toho trošku zmaten. Hlavně proto, že se RD vyrábělo do roku 87 a na KE-Jetronicu...
Díky Honza
Blok RD a DIGIFANT??
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 26.07.2011 21:16
- Bydliště: Praha-západ
Blok RD a DIGIFANT??
VW Golf II 1.8 RP
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: Blok RD a DIGIFANT??
Určitě by si nikdy nedovolili takovouto kombinaci. Je to skládačka některého z předešlých majitelů.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 26.07.2011 21:16
- Bydliště: Praha-západ
Re: Blok RD a DIGIFANT??
Ještě se chci zeptat, rozdíl výkonu u motorů s Digifantama se dělal přes řídící jednotku, resp. palivovou mapu?
VW Golf II 1.8 RP
- BigWolf
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SR Košice
Re: Blok RD a DIGIFANT??
A nebude to nahodou motor s kodom RV?
-
- Nový člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: 26.07.2011 21:16
- Bydliště: Praha-západ
- Drag
- VWagenista
- Příspěvky: 1223
- Registrován: 04.10.2007 13:30
- Bydliště: České Budějovice-Trhové Sviny
- Kontaktovat uživatele:
Re: Blok RD a DIGIFANT??
Ahoj, tak musel někdo měnit blok, jinak RD a PF mají stejný bloky, mám taky spodek RD a na tom vše okolo z PF, je to stejný