Chcípá po zahřátí

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
Mastermind
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno a Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Chcípá po zahřátí

Příspěvek od Mastermind »

Nazdárek lidičky, měl bych dva problémy:

1) 1,3 karbec mi na volnoběh chcípá. Dělá to jenom když je zima, přijde mi jako by chcípání následovalo po otevření chladicího okruhu do chladiče. Dokud je motor studený (cca 5-10 min, podle jízdy) tak jede v poho. Čím to může být? Řekl bych že třeba i automatickým sytičem, že by se vypnul dřív? Help please!

2) Něco hučí, řekl bych ložisko spojky/převodovky... při rozjezdu na 1 ticho ticho a cca při 1500 ot to začne tak nějak "hrčet" a to už na všechny rychlosti. Když stojím a vyšlápnu spojku tak to přestane. Pustím spojku a ...chrrrrr.... Co přesně může být v tahu, resp. jestli mám prohodit celou převodovku (mám náhradní ale málo času a nechce se mi :)). Případně bych uvítal popis její výměny u 1.3ky i se záludnostma.

Díky za všechny rady.

Uživatelský avatar
fido-dido
VWsenior
VWsenior
Příspěvky: 2000
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Fiji
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fido-dido »

1. skusil bych cidla ale je to pouze typ

2. souhlasyl bych s loziskem spojky.

Uživatelský avatar
Mastermind
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno a Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mastermind »

fido-dido píše:1. skusil bych cidla ale je to pouze typ

2. souhlasyl bych s loziskem spojky.

hm. které čidla na to můžou mít vliv? telotní čidlo v uzlu termostatu je nové.

Uživatelský avatar
sekos
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1336
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od sekos »

Mě to dělalo něco podobnýho při zahřátí na provozní teplotu při volnoběhu to sciplo. Dal jsem to na zeštelování bohatosti směsi a od té doby je to v pohodě

nebo by to mohl být sytič podívej se na něj a skus ho dát na značky měly by bít vydět a smšřovat proti sobě.
Nebo bimetal v sytiči je vadný.
Naposledy upravil(a) sekos dne 16.12.2006 09:29, celkem upraveno 1 x.

anacixem
Profík
Profík
Příspěvky: 1194
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: KV

Příspěvek od anacixem »

1.mrknul bych na sytič a podtlaky

2. Můžee to být spojkový ložisko anebo hlavní hřídel převodovky.Mě osobně to dělá hlavní hřídel převodovky a je to řev jak sviňa,kvuli tomu ani nejde slyšet motor.

Uživatelský avatar
Mastermind
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 49
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno a Valašské Meziříčí
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Mastermind »

Díky za rady, na štědrý den na to mrknu :)

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“