dam na 2.0 8v 16v hlavu?-VYRESENO

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
Svaly
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

dam na 2.0 8v 16v hlavu?-VYRESENO

Příspěvek od Svaly »

mam 8v hlavu a chci dat 16v de mi o to jestli musim menit olej.cerpadlo kuli tlaku mazani a jestli mi sedne hlava na mazaci kanalky z bloku do hlavy a jake mam dat tesneni pod hlavu jestli z 2.0 nebo z 1.8 16v dik za rady
Naposledy upravil(a) Svaly dne 26.02.2007 08:09, celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
mara7518
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1263
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od mara7518 »

ja si nejsem jistej,fakt nechci kecat ale myslim ze sem slisel ze 8v ma jinak kanalky nez 16v a ze to jde sr*t,takze to nma cenu davat..ale snad kecam-bylo by to v tvuj prospech.. :lol:

Uživatelský avatar
Svaly
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaly »

je to ale 2.0 8v ne 1.8 u ni je to podle me jinak ale nevim jak u dvoulitra

Uživatelský avatar
mara7518
VWagenista
VWagenista
Příspěvky: 1263
Registrován: 24.02.2006 21:02

Příspěvek od mara7518 »

aha

Uživatelský avatar
hugo
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 282
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hodoninsko

Příspěvek od hugo »

A nemaji nahodou 1.8 16V pisty nahore jiny tvar oproti 2.0 16V :idea: :?:

Uživatelský avatar
Svaly
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaly »

hugo píše:A nemaji nahodou 1.8 16V pisty nahore jiny tvar oproti 2.0 16V :idea: :?:

na to se ja ptam ja nevim

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

u 1,8cky (coz podle me je uplne stejne)

1)budes muset odfrezovat pisty bo ti budou pri 16v hlave narazet saci ventily do pistu,
2)olejovy cerpadlo je lepsi vymenit. s tim je ale spojeno jeste vymena hridele pro jeho pohon protoze na stavajici hridel nedas rozvodove 16v kolo.. (zapomel sem dodat ze rotvody by meli byt z 16V jsou sirsi)
tim padem musis dat rozdelovac do hlavy (16V) bo 16V olejove cerpadlo nejni delany na to aby hnalo jeste rozdelovac jako u 8V..misto rozdelovace je tam takovej spunt.
3) tim ze das silnejsi rozvody se ti vsechny kolecka (na remeny) posunou o onu sirku ven takze dalsi uprava

nejni to zadna sranda jestli chces aby to neco sneslo..

Uživatelský avatar
jolik
Pilot
Pilot
Příspěvky: 861
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostravwa
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jolik »

blok 8v 2e, tak 16v abf je stejný.Na ocelové těsnění hl.válcu musíš dát šrouby z abf.
K:tapecírunk GTI-EDITION 5dv.

Uživatelský avatar
Svaly
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaly »

LeeBa píše:u 1,8cky (coz podle me je uplne stejne)

1)budes muset odfrezovat pisty bo ti budou pri 16v hlave narazet saci ventily do pistu,
2)olejovy cerpadlo je lepsi vymenit. s tim je ale spojeno jeste vymena hridele pro jeho pohon protoze na stavajici hridel nedas rozvodove 16v kolo.. (zapomel sem dodat ze rotvody by meli byt z 16V jsou sirsi)
tim padem musis dat rozdelovac do hlavy (16V) bo 16V olejove cerpadlo nejni delany na to aby hnalo jeste rozdelovac jako u 8V..misto rozdelovace je tam takovej spunt.
3) tim ze das silnejsi rozvody se ti vsechny kolecka (na remeny) posunou o onu sirku ven takze dalsi uprava

nejni to zadna sranda jestli chces aby to neco sneslo..

tohlenstu upravu nejak nechapu 3) tim ze das silnejsi rozvody se ti vsechny kolecka (na remeny) posunou o onu sirku ven takze dalsi uprava

Uživatelský avatar
Svaly
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaly »

jolik píše:blok 8v 2e, tak 16v abf je stejný.Na ocelové těsnění hl.válcu musíš dát šrouby z abf.


ja mam ale hlavu z 1.8 16v KR tak nevim jestli to je stejny jako abf ale kdyby jo tak by to bylo super

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

Svaly píše:
LeeBa píše:u 1,8cky (coz podle me je uplne stejne)

1)budes muset odfrezovat pisty bo ti budou pri 16v hlave narazet saci ventily do pistu,
2)olejovy cerpadlo je lepsi vymenit. s tim je ale spojeno jeste vymena hridele pro jeho pohon protoze na stavajici hridel nedas rozvodove 16v kolo.. (zapomel sem dodat ze rotvody by meli byt z 16V jsou sirsi)
tim padem musis dat rozdelovac do hlavy (16V) bo 16V olejove cerpadlo nejni delany na to aby hnalo jeste rozdelovac jako u 8V..misto rozdelovace je tam takovej spunt.
3) tim ze das silnejsi rozvody se ti vsechny kolecka (na remeny) posunou o onu sirku ven takze dalsi uprava

nejni to zadna sranda jestli chces aby to neco sneslo..

tohlenstu upravu nejak nechapu 3) tim ze das silnejsi rozvody se ti vsechny kolecka (na remeny) posunou o onu sirku ven takze dalsi uprava

8V ma sirku rozvodovyvh remenic rekneme 2cm.. 16V rekneme 3cm
t oznamena ze kdyz predelas rozvody na ony 16V tak vsechny ostatni remenice (altik,servo,vodni pumpa) budou uz o 1cm vedle protoze hnaci remenice na klice bude o ten 1 cm posunuta..kapi :wink:

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

Svaly píše:
jolik píše:blok 8v 2e, tak 16v abf je stejný.Na ocelové těsnění hl.válcu musíš dát šrouby z abf.


ja mam ale hlavu z 1.8 16v KR tak nevim jestli to je stejny jako abf ale kdyby jo tak by to bylo super
nejde o tesneni.. jde o to ze 16V hlava ma delsi srouby.. o hodne ..

Uživatelský avatar
Svaly
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Karlovy Vary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Svaly »

jo tak too je v poho to zvladnu jde mi jen o mazani jestli sedi mazaci kanalky hlavy na blok a jestli mi nebudou mlatit pisty do ventilu mam kovany pisty T a to se mi upravovat fakt nechce pokud to vubed de

Uživatelský avatar
LeeBa
Závodník
Závodník
Příspěvky: 585
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od LeeBa »

do pistu ti mlatit budou ...
ad 1

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“