el.instalace motor pl
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
jeste me napadlo daval jsem pryc odvetrani kliky..u pateho vstriku jsou dva vyvody..co snimi?zaslepit nebo budou sat vzduch...
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: el.instalace motor pl
všechno zaslepit, motor musí sát všechno přes váhu..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
ok vsechno zaslepim...a ktery stitek mam vyfotit?
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
tak ze vse utesneno serizeno....motor na 10 otoceni chytne...bezi celkem na volnobeh...jakmile pridam plyn vytoci se motor a pak zdechne..otazka zni cokdyby nefungoval paty vstrik mohl by nastat takovy problem...jeste zkusim auto ohrat a pote jak se to bude chovat...teplotni snimac na paty vstrik jsem zapojil na civku na 15tku druhy kabel propojil s patym vstrikem a z pateho vstriku zase na patnactku starteru..snad je to dobre..
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
- allard
- Řidič
- Příspěvky: 176
- Registrován: 05.02.2009 21:00
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
a bez zapojeni to pojede nebo nee
- allard
- Řidič
- Příspěvky: 176
- Registrován: 05.02.2009 21:00
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: el.instalace motor pl
pátej vstřik a teplotní časovej spínač mají být pod proudem jen když motorem otáčí startér, takže buď 50 nebo 15a. jinak hrozí to , že se motor uchlastá.
pátej vstřik, pokud je správně zapojenej nemá vliv na nic jinýho , než studenej start.
na měření klidový polohy klapky je lepší podložka nebo mince, přes tu šupleru nevidíš..
potenciometr váhy vzduchu využívá ř.j. k obohacení při akceleraci. pojede to i bez něj, ale čím víc věcí odpojíš, tím víc to bude stát za ho***.
pátej vstřik, pokud je správně zapojenej nemá vliv na nic jinýho , než studenej start.
na měření klidový polohy klapky je lepší podložka nebo mince, přes tu šupleru nevidíš..
potenciometr váhy vzduchu využívá ř.j. k obohacení při akceleraci. pojede to i bez něj, ale čím víc věcí odpojíš, tím víc to bude stát za ho***.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- Danda maximus
- Řidič
- Příspěvky: 72
- Registrován: 17.11.2015 15:09
Re: el.instalace motor pl
předem dekuji za vynalozeny cas a snahu mi pomoct Mr.Lister..ok tak ze teplotni spinac zapojim na starter k napajeni pateho vstriku..a asi to bude ok..dnes to vyresim..a co když bych paty vstrik vyradil uplne..co by se stalo?podotykam ze auto je urceno pouze na zavodni ucely..historických zavodu.:-)Jakou minci preferuješ?ktera ma danny rozmer?dneska to otestuji..co se bude dit..je praavda ze na volnobeh se mi to zdahodne bohate...asi to zapojeni na tu civku není to prave..jasne ze necham vse zapojene..at auto slape jak ma..