Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.06.2012 15:05
Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
Zdravím,témata jem prohlížel,tak doufám,že jsem podobné téma nepřehlídnul. Chci se zeptat,na obě palivový čerpadla by mělo jít 12V ne? Na podávacím jsem totiž naměřil kolem 8V
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
jasně že by tam mělo být bateriový napětí..
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.06.2012 15:05
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
Já si myslim,díky. Měl bych prosbu,jestli někdo máte GTi 8V digifant,zkuste prosím odpojit konektor od krokového motorku volnoběhu a zkusit auto projet jestli klesne výkon nebo ne.Vim,že by motorek volnoběhu neměl mít vliv na celkový výkon,ale už se docela bezradnej,řeším úbytek výkonu a už skoro nevim,čím by to mohlo být. Rozvody ok,předstih ok,tlaky kolem 14,benzín natural 98 KM Prona,nový svíčky,kabely,víčko a palec rozdělovače,všechny konektory očištěny,zkoušel jsem měnit čerpadla,nový pal.filtr,nové čidlo klepání(dotažené na moment,tak jak má být),nové čidlo na vodu pro řj...ještě chci zkusit změřit tlak paliva na liště...Auto necuká,jede plynule od volnoběhu až do 6000,ale kamarádovu 1.8 RP jen malinko ujíždím.Jako kdyby chybělo cca 20 koní...
- pojik
- Nový člen
- Příspěvky: 25
- Registrován: 25.07.2011 18:27
- Bydliště: Brno
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
pokud ti nevadí angličtina tak si zkus přečíst tohle: http://www.golfgtiforum.co.uk/index.php?topic=33253.0" onclick="window.open(this.href);return false;
Zkusil bych stroboskopickou lampou změřit předstih a zkontrolovat jestli jednotka nejede v nouzovém režimu. Můžeš si ještě projít podtlaky jestli není chyba tam.
Zkusil bych stroboskopickou lampou změřit předstih a zkontrolovat jestli jednotka nejede v nouzovém režimu. Můžeš si ještě projít podtlaky jestli není chyba tam.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.06.2012 15:05
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
Díky,zkusim se s tim poprat..
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.06.2012 15:05
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
Ještě se zeptám,čidlo teploty oleje potřebuje ŘJ nebo jsou jeho hodnoty jen pro MFA?
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
Neklesne.
Nemáš jinou převodovku??
Vyměnit článek mezi sedačkou a pedálama.
Nemáš jinou převodovku??
Vyměnit článek mezi sedačkou a pedálama.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.06.2012 15:05
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
Jo díky za rady.... Je tam AEN.
- BigWolf
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SR Košice
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
A aku tam mas RJ motora? (odfot alebo napis cisla)
Mas lambdu alebo nie? (boli totiz PBcka aj s lambdou)
Startuje dobre?
Kostry v motorovom priestore mas ocistene?
Spinac obohatenia (plneho otvorenia) na skrtiacej klapke funguje?
Bolo by dobre aby si odmeral prudy ake odoberaju cerpadla. (hlavne to pod autom)
Mas lambdu alebo nie? (boli totiz PBcka aj s lambdou)
Startuje dobre?
Kostry v motorovom priestore mas ocistene?
Spinac obohatenia (plneho otvorenia) na skrtiacej klapke funguje?
Bolo by dobre aby si odmeral prudy ake odoberaju cerpadla. (hlavne to pod autom)
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.06.2012 15:05
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
Na čísla chci kouknout zítra.
Je to bez lambdy a katu,ale nevim jestli tam byla,našel sem jeden zaslepený konektor,kdyžtak zítra nafotím,celý je to bohužel bastl.
Starty ok.
Všechny kostry jsem čistil.
Když ručně pootevřu klapku a prstem zmáčknu spínač plného zatížení,změní se chod motoru,takže počítám že funguje.
Na obě čerpadla jde kolem 13.5V
Auto není žádná leštěnka,jen na občasný blbnutí a odreagování,nechci ho stavět do topu,jen mi jde o to,když mu u sebe držím místo na stání,tak aby to aspon fungovalo... Jinak všem díky za odpovědi,ocením každý nápad
Je to bez lambdy a katu,ale nevim jestli tam byla,našel sem jeden zaslepený konektor,kdyžtak zítra nafotím,celý je to bohužel bastl.
Starty ok.
Všechny kostry jsem čistil.
Když ručně pootevřu klapku a prstem zmáčknu spínač plného zatížení,změní se chod motoru,takže počítám že funguje.
Na obě čerpadla jde kolem 13.5V
Auto není žádná leštěnka,jen na občasný blbnutí a odreagování,nechci ho stavět do topu,jen mi jde o to,když mu u sebe držím místo na stání,tak aby to aspon fungovalo... Jinak všem díky za odpovědi,ocením každý nápad
- BigWolf
- Řidič
- Příspěvky: 141
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: SR Košice
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
K tym cerpadlam som hovoril o merani prudu nie napatia.
Ked je to bastl tak bude asi dobre ako si pisal zmerat tlak na palivovej liste ci tam nemas cerpadlo z RPcka alebo co.
Zapalovanie bolo nastavene tak ako je napisane v linku od pojika?
Z fotiek si mozno vsimne niekto nieco podozrive pripadne.
Ked je to bastl tak bude asi dobre ako si pisal zmerat tlak na palivovej liste ci tam nemas cerpadlo z RPcka alebo co.
Zapalovanie bolo nastavene tak ako je napisane v linku od pojika?
Z fotiek si mozno vsimne niekto nieco podozrive pripadne.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.06.2012 15:05
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
Tady je číslo ŘJ a modulu zapalování,podle googlu by to mělo sedět,ale nevim jestli je to na verzi s lambdou nebo ne.
Stihnul jsem změřit tlak na liště,ale každou chvíli to skákalo od 1.5 do 2 barů na volnoběh,když odpojím hadičku od podtlaku 2.2 až 2.5 baru,každou chvíli to bylo jinak Podle návodu na Digifant by to mělo být 2.5 volnoběh a 3 v zátěži,tak asi bude něco špatně
Jak jsem se výše ptal na ten motorek volnoběhu,tak ten na autě právě vůbec není,kluk co to měl přede mnou tvrdil,že když ho připojil tak otáčky vyletěli na 4000,zatim sem ten motorek nesehnal abych to vyzkoušel,tak volnoběh musím nastavovat dorazem škrtící klapky a nádobka s aktivním uhlím taky nikde A zapalování je seřízený znovu ale beze změny...
Jinak podtlaky...mám zapojenej jen jeden na regulátor tlaku paliva,ostatní zaslepeny pač není kam je zapojit,místo filtrboxu je tam konus
Stihnul jsem změřit tlak na liště,ale každou chvíli to skákalo od 1.5 do 2 barů na volnoběh,když odpojím hadičku od podtlaku 2.2 až 2.5 baru,každou chvíli to bylo jinak Podle návodu na Digifant by to mělo být 2.5 volnoběh a 3 v zátěži,tak asi bude něco špatně
Jak jsem se výše ptal na ten motorek volnoběhu,tak ten na autě právě vůbec není,kluk co to měl přede mnou tvrdil,že když ho připojil tak otáčky vyletěli na 4000,zatim sem ten motorek nesehnal abych to vyzkoušel,tak volnoběh musím nastavovat dorazem škrtící klapky a nádobka s aktivním uhlím taky nikde A zapalování je seřízený znovu ale beze změny...
Jinak podtlaky...mám zapojenej jen jeden na regulátor tlaku paliva,ostatní zaslepeny pač není kam je zapojit,místo filtrboxu je tam konus
Naposledy upravil(a) keyvi dne 20.09.2015 22:29, celkem upraveno 1 x.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.06.2012 15:05
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
A tady ještě dvě fotky toho volnýho konektoru,délkou by dosáhl tak na převodovku.
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.06.2012 15:05
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
A další dvě fotky konektoru co by měl být na ten krokový motůrek volnoběhu.
Zítra kdyžtak ten motorák nafotím a hodím to sem...
Zítra kdyžtak ten motorák nafotím a hodím to sem...
-
- Nový člen
- Příspěvky: 45
- Registrován: 11.06.2012 15:05
Re: Golf 1.8 GTi PB 82kw Digifant problém
Pár dalších fotek,jestli to k něčemu bude...