Karburátor 2EE-potíže
- B-17
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Já jsem to s kámošem předělával na toho Favorita a vyšlo mě to na 4500,- Starší dobrej karbec 2500,- sada těsnění + nová membrána do akcelerační pumpičky asi 300,- zbytek byly nějaký ty blbosti kolem. Nejlepší je to předělat na úplně obyčejnej karbec bez elektoniky. Do Favirita dávali JIKOV nebo Pierburgh 2E3, já jsem do Golfa vrazil ten JIKOV
-
- Závodník
- Příspěvky: 633
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Moje problemy s motorem PN jsou vyreseny. Myslel jsem, ze je to nejak podelanym karbecem,ale nakonec se ukazalo, ze je chyba uplne nekde jinde. Auto nemelo vykon a nejelo, tak jak bych si predstavoval. Dneska jsme s kamosem udelali komplet novej vyfuk a hlavne!!! vymlatili jsme KAT. Misto KATu je tedko navarena trubka a jede to jak blazen. takze doporucuji vsem, nez se pusti do odstranovani KATu proverit tuhle moznost...
Prikladam foto, jak vypadala keramika v mem KATu... pak tim ma neco projit...
a foto jak vypada spodek tedkon...
Prikladam foto, jak vypadala keramika v mem KATu... pak tim ma neco projit...
a foto jak vypada spodek tedkon...
- Přílohy
-
- 13012007017.jpg (42.8 KiB) Zobrazeno 1120 x
-
- 13012007016.jpg (34.26 KiB) Zobrazeno 1120 x
-
- 13012007019.jpg (28.46 KiB) Zobrazeno 1119 x
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.
- fleer
- Člen klubu
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Pokud někdo bude chtít ten karburátor, tak ho nechám za 1500. Mám doma totiž celej motor z mýho zemřelýho fáva. Popřípadě se na ceně můžeme dohodnout. Nebo vyměnim za přístroje do G2 diesel s otáčkoměrem a palubnim počítačem...
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
- fleer
- Člen klubu
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
- Lacko_TD
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chomutof a taky Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Poslední dobou řešim taky tyhle problémy.Kolísaj mi otáčky a to extrémně.Vylítnou na 2tis i víc a drží.Když klepnu do plynu tak spadnou třeba na 500ot a zas nahoru nebo chcípne.Při jízdě se zahřátym motorem vyřadim a ihned chcípne.Tak sem dneska vyměnil svíčky a vyčistil karbec.Mam 1.3HK a čekal sem Pierburg ale na mne vykoukl JIKOV.Po vyčištění to kolísá ještě víc a chcípá pořád.Hadičky se zdají dobrý a silentblok je jak novej. Tak se asi podívam na ten kat.Jinak mam místo koncovýho tlumiče středovej.Mohlo by to mít taky nějakej vliv?Je to docela hučák.Přikládám foto JIKOVA a svíček.Podle nich se toho dá hodně poznat.Sou nějak podezřele opálený a dvě byly od oleje.
- fleer
- Člen klubu
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
Ty svíce nejsou hezký... Jestli máš odfuk z motoru do sání, tak ho zkus vyvést mimo. Do nějaký lahve, na zkoušku... Karbec z fáva a ty si rozebíral ten automatickej sytič??? Držim palce at se ti to podaří složit. To je jediný místo, který jsem u fáva nerozebral, protože jsem se bál, že potom nebude fungovat...
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
- Lacko_TD
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chomutof a taky Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Sytič sem nerozebíral.Jen sem vytočil ty tři dlouhý šrouby a karbec tím pádem rozdělil na dvě poloviny.Vývod z motoru do sání mam.Taková silnější hadice.Ve filtrboxu v místě připojení tý hadice byly zbytky oleje.Chybí mi přední část filtrboxu tak tam nemůžu dát ani filtr.Mam tam prozatim jinej.Upravenej z diesela.
-
- Závodník
- Příspěvky: 633
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Nemas pravdu. U me to vyznam melo, protoze auto bylo v nemecku vytopene, coz jsem pri koupi nejak neresil (ani dneska to moc neresim) a vyfuk byl priucpanej bahnem, takze v mem pripade to vyznam melo....xtom píše:A ten vyfuk na to urcite vliv nema.
A shorelej KAT kterej byl z vice jak 70% specenej do jednoho neprodisneho uzvaru taky moc neprida...
Proste vysledek u me je ten, ze auto jede o poznani lehceji a je to...
Ja osobne tam ecotronic zatim necham...
Na tomto webu se již nevyskytuji, protože jsem Debil a mám IQ tykve. Díky čau.
- xtom
- Nový člen
- Příspěvky: 41
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Tak to je jasny, ze u tebe to vyznam melo, kdyz jsi mel kat v takovym stavu, jak mas na fotce.Ja odpovidal Lackovi ohledne toho stredovyho tlumice misto koncovyho.Jinak ja tam mam taky ecotronic a jsem spokojenej.Hlavni je vedet, ze kdyz se posere, tak se to da vymenit celkem v pohode za jinej.Ondraseeek píše:Nemas pravdu. U me to vyznam melo, protoze auto bylo v nemecku vytopene, coz jsem pri koupi nejak neresil (ani dneska to moc neresim) a vyfuk byl priucpanej bahnem, takze v mem pripade to vyznam melo....xtom píše:A ten vyfuk na to urcite vliv nema.
A shorelej KAT kterej byl z vice jak 70% specenej do jednoho neprodisneho uzvaru taky moc neprida...
Proste vysledek u me je ten, ze auto jede o poznani lehceji a je to...
Ja osobne tam ecotronic zatim necham...
- fido-dido
- VWsenior
- Příspěvky: 2000
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Fiji
- Kontaktovat uživatele:
vyfotis prosimte jak jsou vedene hadice vody na sitic pro karburator jikovLacko_TD píše:Poslední dobou řešim taky tyhle problémy.Kolísaj mi otáčky a to extrémně.Vylítnou na 2tis i víc a drží.Když klepnu do plynu tak spadnou třeba na 500ot a zas nahoru nebo chcípne.Při jízdě se zahřátym motorem vyřadim a ihned chcípne.Tak sem dneska vyměnil svíčky a vyčistil karbec.Mam 1.3HK a čekal sem Pierburg ale na mne vykoukl JIKOV.Po vyčištění to kolísá ještě víc a chcípá pořád.Hadičky se zdají dobrý a silentblok je jak novej. Tak se asi podívam na ten kat.Jinak mam místo koncovýho tlumiče středovej.Mohlo by to mít taky nějakej vliv?Je to docela hučák.Přikládám foto JIKOVA a svíček.Podle nich se toho dá hodně poznat.Sou nějak podezřele opálený a dvě byly od oleje.
dik
- Lacko_TD
- Řidič
- Příspěvky: 147
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Chomutof a taky Pragl
- Kontaktovat uživatele:
Janě podivam se na to a pošlu večer.Je to takovej bastl...stejně jako elektrika a vlastně celý autofido-dido píše:vyfotis prosimte jak jsou vedene hadice vody na sitic pro karburator jikovLacko_TD píše:Poslední dobou řešim taky tyhle problémy.Kolísaj mi otáčky a to extrémně.Vylítnou na 2tis i víc a drží.Když klepnu do plynu tak spadnou třeba na 500ot a zas nahoru nebo chcípne.Při jízdě se zahřátym motorem vyřadim a ihned chcípne.Tak sem dneska vyměnil svíčky a vyčistil karbec.Mam 1.3HK a čekal sem Pierburg ale na mne vykoukl JIKOV.Po vyčištění to kolísá ještě víc a chcípá pořád.Hadičky se zdají dobrý a silentblok je jak novej. Tak se asi podívam na ten kat.Jinak mam místo koncovýho tlumiče středovej.Mohlo by to mít taky nějakej vliv?Je to docela hučák.Přikládám foto JIKOVA a svíček.Podle nich se toho dá hodně poznat.Sou nějak podezřele opálený a dvě byly od oleje.
dik