KR - řídící tlak kolísá

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Odpovědět
Uživatelský avatar
r.dasylva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 15.01.2008 20:12
Bydliště: Frýdek-Místek

KR - řídící tlak kolísá

Příspěvek od r.dasylva »

Prosím radu, řídící tlak teplý mi spadl z ca 3,7 na 3,3. Když sem mu přidál na regulátoru zpět na 3,7 po čase zase spadl, tak jsem opět přidal na 3,7. Po novém startu držel chvíli 3,7 a pak vylitl na 4,1. Po startu druhý den zase ca 3,4 a tak dokola.. Může být něco v rozdělovači paliva? přes pistek to ke vstřikům propoustet nemůže předpokládám, tam by měl tlak systémový tedy větší, někde jinde nevím a v regulátoru mě nenapadá co.
Golf I CABRIO

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: KR - řídící tlak kolísá

Příspěvek od lister »

systémovej tlak je stabilní ? palivová soustava je komplet jak má být tzn tlumič pulzů na výstupu z čerpadla (pokud byl z výroby), zásobník tlaku ?

přes pístek se systémovej tlak může dostávat nahoru a zvyšovat řídící tlak..

regulátor ohřevu jsi měl rozebranej ? sítko na vstupu čistý, žádnej bordel ve ventilu ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
r.dasylva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 15.01.2008 20:12
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: KR - řídící tlak kolísá

Příspěvek od r.dasylva »

Systém.tlak stabilní 5,2b, sítko čisté, druhý tepl.regulator to samé, atd atd, až jsem objevil přerušeny kablik napájení bimetalu, chvíli ohřívál, chvíli ne....Jednoduchosti zdar 🙂
Golf I CABRIO

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: KR - řídící tlak kolísá

Příspěvek od lister »

to se až nechce věřit, že by ten bimetal tak rychle reagoval na přerušení ohřevu, ale jestli to funguje, tak je to jen dobře :wink:
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
r.dasylva
Řidič
Řidič
Příspěvky: 172
Registrován: 15.01.2008 20:12
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: KR - řídící tlak kolísá

Příspěvek od r.dasylva »

Neuvěřitelné ale ano. Teď už to funguje jak má 😊
Golf I CABRIO

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“