Odborník na GX

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

zorzo
Řidič
Řidič
Příspěvky: 72
Registrován: 06.03.2011 21:07

Odborník na GX

Příspěvek od zorzo »

Čau. Scháním nějakýho odborníka přes motory GX. Vím, že mi každej řekne, že je to poruchovej motor, ale běhá jak hodinky, jenom problém s otáčkama při volnoběhu atd. Nicméně, je tam hodně věcí, který na to mají vliv a jsou tady testy jak to zjistit, ale já na to nemám jaksi úplně času a hlavně nejsem takovej odborník v tomhle směru, tak scháním někoho poblíž děčína, kdo by to zvládnul. Měl jsem auto v Bosh servisu, aby na to koukli, ale jediný co, tak jsem vypláznul 1500,- a dělá to pořád a řekli, že je to v pořádku...

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Odborník na GX

Příspěvek od Vecernicek »

hledal mě někdo?

Nemáš čas se v tom vrtat a chceš jezdit? Tak naber směr šrotoviště a za ušetřený peníze si pořiď TDI a nebo něco novějšího s CNG.

Uživatelský avatar
Majsha
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2885
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Vyškov

Re: Odborník na GX

Příspěvek od Majsha »

Vecernicek píše:hledal mě někdo?

Nemáš čas se v tom vrtat a chceš jezdit? Tak naber směr šrotoviště a za ušetřený peníze si pořiď TDI a nebo něco novějšího s CNG.

Nejaky kluci v bilejch plastich a kosilkou s provazkama se tu po tobe ptali vcera...

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Odborník na GX

Příspěvek od Vecernicek »

hihihi to byli asi vědci z Cambridge. Ono prostě není normální sprovozňovat GX na normální ježdění když venku řádí ceny 38,2Kč/litr benzínu...

Uživatelský avatar
kanec.h
Člen klubu
Příspěvky: 1169
Registrován: 03.10.2007 16:31
Bydliště: RoUtE 66

Re: Odborník na GX

Příspěvek od kanec.h »

Vecernicek píše:hihihi to byli asi vědci z Cambridge. Ono prostě není normální sprovozňovat GX na normální ježdění když venku řádí ceny 38,2Kč/litr benzínu...
Nebudu zakladat new tema tak se optam..........kdyz valim a na 5. stupena pak podradim motor je maximalne zatizenej tak zdechne za jizdy po zastaveni a otoceni do prvni polohy.......v motorovym prostoru zacne u klapky neco cvakat dokud to cvaka je start o5 nemoznej ....... Odpojim veskery konektory cvakani prestane a ja normal nastartuju.........opravdu ale jen kdyz je zatizenej pri normal jizde jede paradne.......
Nejaka rada?
1.8 GX 66kw
jezdim s nim denne a spotreba do 7litru nestezuju si oproti druhymu jezdim zadarmo... :mrgreen:
co se ceny benzinu tyce dokud na to mam neresim :good:
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Odborník na GX

Příspěvek od Vecernicek »

To by mohl být regulátor tlaku paliva a nebo ta krabička na přidání vzduchu. Ale proč ti cvaká jen tak nevím. Jinak mám na skladě starou řídící jednotku na Jetronic, kdyby to bylo jednotkou tak se jí rád zbavím.

Uživatelský avatar
kanec.h
Člen klubu
Příspěvky: 1169
Registrován: 03.10.2007 16:31
Bydliště: RoUtE 66

Re: Odborník na GX

Příspěvek od kanec.h »

Vecernicek píše:To by mohl být regulátor tlaku paliva a nebo ta krabička na přidání vzduchu. Ale proč ti cvaká jen tak nevím. Jinak mám na skladě starou řídící jednotku na Jetronic, kdyby to bylo jednotkou tak se jí rád zbavím.
tak dneska uplne to same ale uz to neplati tak uplne 5 stupen a jizda z kopce lazo-plazo a zdechnul na dalnici jeste ze jsem valil z kopce :roll: a dojel na benzinku.............nic necvakalo odpojim opet vse co slo a zapojim a drnk ale tak deset mininut zkouseni startu nez se chytil.......... :roll: to me zachvily nekde necha pacholek......
kde najdu ten regulator paliva?a jinak kdyztak do SZ co za jednotku..........radsi ji budu myt HOME kdyby neco..... diky
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Odborník na GX

Příspěvek od Vecernicek »

Na želvě z boku jak máš klíňák. Taková malá šedá krabička. Ona rozbitá nebude, ale spíš přijít na to proč cvaká.

napíšu ti číslo co to je zač.

nastuduj si toto: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=272" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
kanec.h
Člen klubu
Příspěvky: 1169
Registrován: 03.10.2007 16:31
Bydliště: RoUtE 66

Re: Odborník na GX

Příspěvek od kanec.h »

Vecernicek píše:Na želvě z boku jak máš klíňák. Taková malá šedá krabička. Ona rozbitá nebude, ale spíš přijít na to proč cvaká.

napíšu ti číslo co to je zač.

nastuduj si toto: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=272" onclick="window.open(this.href);return false;
:D diky tady popisu svoje nove poznatky.... http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=116&t=236131" onclick="window.open(this.href);return false; nechapu vubec kde je pricina tohodle problemu :fool:
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

Uživatelský avatar
Chorche
Pilot
Pilot
Příspěvky: 842
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Odborník na GX

Příspěvek od Chorche »

kanec.h píše:
Vecernicek píše:hihihi to byli asi vědci z Cambridge. Ono prostě není normální sprovozňovat GX na normální ježdění když venku řádí ceny 38,2Kč/litr benzínu...
Nebudu zakladat new tema tak se optam..........kdyz valim a na 5. stupena pak podradim motor je maximalne zatizenej tak zdechne za jizdy po zastaveni a otoceni do prvni polohy.......v motorovym prostoru zacne u klapky neco cvakat dokud to cvaka je start o5 nemoznej ....... Odpojim veskery konektory cvakani prestane a ja normal nastartuju.........opravdu ale jen kdyz je zatizenej pri normal jizde jede paradne.......
Nejaka rada?
1.8 GX 66kw
jezdim s nim denne a spotreba do 7litru nestezuju si oproti druhymu jezdim zadarmo... :mrgreen:
co se ceny benzinu tyce dokud na to mam neresim :good:
Jeniku, pokud mas furt tu samou dvojku, kterou jsem si prohlizel na strese jeste u puvodniho majitele, tak si uvedom, ze je to RP a ne GX...i v popisu mas jednobod GX, coz neni pravda. Jednobod je 90k RPcko, GX je 4 bodova strikacka. RP nema zelvu

GX

Obrázek

RP

Obrázek

Uživatelský avatar
kanec.h
Člen klubu
Příspěvky: 1169
Registrován: 03.10.2007 16:31
Bydliště: RoUtE 66

Re: Odborník na GX

Příspěvek od kanec.h »

Chroche cajk 8) dekuji
je to mou nepozorností ale i zde http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=121&t=272" onclick="window.open(this.href);return false; jsou ty motory podsebou a tak jsem přiřadil nespravne označení motoru :) a mel to za GX ......
Kazdopadně dneskem problem VYŘEŠEN :yahoo: :yahoo: :yahoo: :yahoo: byla špatně ukostřeno z konektoru od vstřiku(kostra byla chycena na veltil.výko) a tak po zahratí nebo delší jizde K.O. nekostřilo až po vychladnutí...........předělano :smoke: a bez problemu :good:
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

Uživatelský avatar
kanec.h
Člen klubu
Příspěvky: 1169
Registrován: 03.10.2007 16:31
Bydliště: RoUtE 66

Re: Odborník na GX

Příspěvek od kanec.h »

chci zeptat mam k.o. Rozdelovac na G2 1.8 66kw RP kde je na nem podtlak jaky bude myt vliv celkove kdyz tam dam stejny rozdelovac s novejsiho motoru g3 / vento kde ta banka uz neni?diky
VW - (V)ízda (W)ivotem!!!! :-D

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Odborník na GX

Příspěvek od lister »

budeš mít pevnej předstih, pořád stejnej bez ohledu na otáčky a zatížení motoru.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

shazzer
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 2570
Registrován: 02.10.2007 11:03

Re: Odborník na GX

Příspěvek od shazzer »

Az ted, kdyz je tu o tom rec, jsem si uvedomil, jak je ten Monotonic zvlastni koncepce: na jednu stranu ma pomerne pokrokovou autodiagnostiku a na druhou stranu ECU neridi predstih a nechava to na historickem reseni s podtlakovou/odstredivou regulaci. Pritom zhruba stejne starej digifant toto vse reguluje sam.

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4932
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Re: Odborník na GX

Příspěvek od lister »

ono to je trošku jinak, mono-jetronic má podtlakovou a odstředivou regulaci předstihu, zatímco mono-motronic už to má plně elektronický.
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“