PL - odvětrání skříně

1.3, 1.6, 1.8, 1.8 16V, G60

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
jarys
Profík
Profík
Příspěvky: 1105
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: melnicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jarys »

taky sem zvědavej kdyžtak sem hoďte až zkusíte..
to Lister kam na ty věci kolem k,ke jetu a ostatního chodíš :D :?: koukám že až bude nějakej problém tak budeš první na koho se obrátim :idea:
ND G2

zatim ještě žiju

Yeah
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 263
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Yeah »

co já vím, tak vetsi netesnost v odvetrávání (v mym pripade 8V tedy ve ventildeklu) zapricinila to, ze to houpalo (krom dalsich faktoru), mam KE-Jet a je to svine uminena, jakmile je nekde vic nebo min vzduchu nez ma bejt, faktem je, ze po odpojeni spojovaci hadicky do sani (v mistech na obrazku ozn. cervene) se nestalo vubec nic a jelo to stejne, to je jedina hadicka, kera mymu KE-Jetu nevadi, navic jsem s ni jezdil nejakej cas zpuchrelou, nez jsem prisel na to, ze je v kelu...zaslepovani neceho jsem popravde nezkousel...pravdou taky je, ze v mistech, ktera jsem oznacil zelene neni 100% tesnost a nicemu to nevadi, ve filtrboxu je to jen nasazeny a na deklu navliknuty na takovej hribecek...mam sice 8V, ale mozna jsem pomohl :-)
Přílohy
motor3.jpg
motor3.jpg (40.8 KiB) Zobrazeno 949 x

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

jarys : je tady téma "jak na to", tak si to přečti a třeba na něco přijdeš, akorát v DC++ ve vyhledávání musíš napasat "bosch pdf"
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
listerGTD
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 6
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Majdalena (JH)\ Krasejovka(CK)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od listerGTD »

lister píše:z odvětrání bloku vede tlustá hadice k airboxu - za filtr (účelem je pravděpodobně udržovat filtr mastnej :wink: , a tenká hadice která je napojená do tý tlustý vede k ventilu studenýho staru, jakej je její význam netuším - rozpášení paliva vstřikovanýho VSS zajistí vzduch přicházející přes nastavovač volnoběhu.
Její význam je že když je studenej motor tak ohřívá vzduch olejovýma párama :lol:

Uživatelský avatar
lister
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4934
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Gross Maispitz

Příspěvek od lister »

tak, když už je to téma vytažený nahoru, tak se pochlubím ,že mám odvětrání kliky do atmosféry přes malej filtřík a žádnej problém nepozoruju
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.

Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..

Uživatelský avatar
Vecernicek
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 4285
Registrován: 24.02.2006 21:02
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

jj ale nesmíš to pak ucpat jinak prej vyletí gufero na klice.

Ucpat akorát sání aby to netáhlo falešnej luft... :?

Uživatelský avatar
Willdaa
VWexpert
VWexpert
Příspěvky: 3608
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Liberec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Willdaa »

Vecernicek píše:jj ale nesmíš to pak ucpat jinak prej vyletí gufero na klice.
To je logicky ne proto se tam dava na to odvetrani malej filtrik. :wink:
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
Obrázek

pov
Pilot
Pilot
Příspěvky: 848
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Hulín

Příspěvek od pov »

lister píše:tak, když už je to téma vytažený nahoru, tak se pochlubím ,že mám odvětrání kliky do atmosféry přes malej filtřík a žádnej problém nepozoruju
Mam ho tam rok a taky zadnej problem... protoze jsem jeste nemel moznost to zkusit :lol:

Odpovědět

Zpět na „Motory - benzin“