Seřízení KE-jet na emisích
- jiras
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
Seřízení KE-jet na emisích
Zdarec, chtěl bych si nechat seřídit (bohatost a volnoběh) motor 1.8 16V PL. Nejvíc mi bylo raděno ať zajedu na emise a tam že mi strčíjou sondu do té trubičky co leze z výfukových svodů a budou podle přístorje co tam mají seřizovat. Chtěl bych se zeptat - seřizoval už to někdo takhle? Jak na to když bych měl přístup k přístroji na emisích? A jaké mají být teda ty hodnoty CO.. A nebo jaké ještě další hodnoty se tam sledují? Díky..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
ona ta trubička je spíš na kontrolu složení výf.plynů před katem a tím pádem k posouzení účinosti katu, pokud je motor v cajku a všechno funguje jak má (lambda) tak je obsah CO před katem +- neměnej tj. 0,2 - 1,2%
bohatost si můžeš nastavit i sám, stačí u zahřátýho motoru připojit k elektro-hydraulickýmu nastavovači tlaku ampérmetr - do série ,nejlíp tak že přestřihneš jeden drát co vede do E-HNT a mezi dva konce drátu dáš ampérmetr nastavenej na rozsah 0-200mA.
na volnoběh by měl ukazovat 1-10mA, když bude ukazovat něco jinýho jednoduše 3mm imbusem nastavíš bohatost (šroubkem na váze) tak aby ukazoval +-5mA
bohatost si můžeš nastavit i sám, stačí u zahřátýho motoru připojit k elektro-hydraulickýmu nastavovači tlaku ampérmetr - do série ,nejlíp tak že přestřihneš jeden drát co vede do E-HNT a mezi dva konce drátu dáš ampérmetr nastavenej na rozsah 0-200mA.
na volnoběh by měl ukazovat 1-10mA, když bude ukazovat něco jinýho jednoduše 3mm imbusem nastavíš bohatost (šroubkem na váze) tak aby ukazoval +-5mA
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
ř.j. nastavuje proud od cca +120mA (studenej start) po cca -60mA (brždění motorem), takže rozsah 1-10 není zas tak širokej, navíc to pořád lítá nahoru-dolu, takže seřízení na 5 +-1mA je jen teorie...
teplej motor je samozřejmost pro jakýkoliv seřizování
přesnost je dostatečná
teplej motor je samozřejmost pro jakýkoliv seřizování
přesnost je dostatečná
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- letec
- Řidič
- Příspěvky: 107
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vitkov
- Kontaktovat uživatele:
-
- Jezdec
- Příspěvky: 263
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
- jiras
- Řidič
- Příspěvky: 100
- Registrován: 24.02.2006 21:02
lister: Takže přestřihnu jeden z těch dvou kabelu co vedou do toho E-HNT (je jedno kterej?) a budu při zahřátým motoru měřit.. Když naměřím něco jiného než píšeš tak budu točit tím imbusem na váze, dokud nenaměřím to co píšeš? Takhle to mám nastavovat jen na volnoběh? Nebo pak i v otáčkách? A co s tím šroubkem co je na škrtící klapce? Ten je taky na volnoběh ne? Mně to teď dělá to že po nastartování za studena kolísá tak minutu dvě hodně volnoběh, pak se to uklidní a pak už pořád OK.
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
je jedno kterej, kdyžtak tada ten červeno-bílej.
kdyby ti to ukazovalo hodnoty do mínusu , tak přehoď kabely ampermetru.
měří se to na volnoběh a mělo by být odpojený odvětrání bloku motoru.
šroubek na škrtící klapce nech být.
když ti kolísá volnoběh jen chvíli po startu a pak je OK, proč se v tom chceš vrtat ?
kdyby ti to ukazovalo hodnoty do mínusu , tak přehoď kabely ampermetru.
měří se to na volnoběh a mělo by být odpojený odvětrání bloku motoru.
šroubek na škrtící klapce nech být.
když ti kolísá volnoběh jen chvíli po startu a pak je OK, proč se v tom chceš vrtat ?
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- vwtom
- Jezdec
- Příspěvky: 201
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Český Těšín
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
odvětrání motoru - to je ta hadice která vede mezi blokem a airboxem
kontrola stabilizátoru volnoběhu :
bzučí při zapnutým zapalování ? jestli jo tak je nejspíš OK.
pak ještě můžeš změřit odpor mezi středovým kontaktem a oběma krajníma, nevím jakej by měl být, ale něco tam musíš naměřit, jde o to jestli není uvnitř přerušený vedení, v takovým případě bys nic nenaměřil
kontrola stabilizátoru volnoběhu :
bzučí při zapnutým zapalování ? jestli jo tak je nejspíš OK.
pak ještě můžeš změřit odpor mezi středovým kontaktem a oběma krajníma, nevím jakej by měl být, ale něco tam musíš naměřit, jde o to jestli není uvnitř přerušený vedení, v takovým případě bys nic nenaměřil
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..