volnoběh 1.3 NZ
- pernicf5
- Řidič
- Příspěvky: 198
- Registrován: 07.02.2010 13:23
- Bydliště: Znojmo
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh 1.3 NZ
Tak uz necuka. Zadny podtlaky... Ty jsou ok. Klapka zasrana:-( Nedavno jsem to cistil, tak jsem tomu neprisuzoval vinu... Kluci jde nejak zabranit tomu, aby se tam ten bordel olejovej znova dostal? Nebo to oddalit aspon?
Než něco zas poseru, tak se aspoň zeptám;-)
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: volnoběh 1.3 NZ
Uplne odpojit jak to mam ja. Udelam Ti peknej catch tank z nerezu jestli chcespernicf5 píše:Tak uz necuka. Zadny podtlaky... Ty jsou ok. Klapka zasrana:-( Nedavno jsem to cistil, tak jsem tomu neprisuzoval vinu... Kluci jde nejak zabranit tomu, aby se tam ten bordel olejovej znova dostal? Nebo to oddalit aspon?
- OndrIs
- VWjunior
- Příspěvky: 1875
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Morava,
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh 1.3 NZ
Tak, konečně jsem se dostal tam kam jsem chtěl. Po ročním zkoumání štelováni a různeho vymyšlení, jsem svoje NZtko zprovoznil na výbornou Nakonec jsem doho dosáhl správným nastavením spinače klapky , kompletní výměny všech podtlaku a odpojení lambdy, která byla asi špatná, nebo z jiného auta a dělala tu nejvečí paseku motor ted drží nejakých 1100ot a při zapnutí světel a ventilátoru klimatizace cca 1000ot takže jsem spopkojen!
Dále jsem došel k tomu že odvětravaní bloku motru je lepši nechat volné! Měl jsem to do nádobky, která byla uzavřena malým sport filtříkem a po chvíly se v něm usazovala emulze s troškou oleje, která pak přes filtr stříkala ven dneska to mám volně ve vzduchu jen do bandasky a paráda!
Dále jsem došel k tomu že odvětravaní bloku motru je lepši nechat volné! Měl jsem to do nádobky, která byla uzavřena malým sport filtříkem a po chvíly se v něm usazovala emulze s troškou oleje, která pak přes filtr stříkala ven dneska to mám volně ve vzduchu jen do bandasky a paráda!
- Majsha
- VWexpert
- Příspěvky: 2885
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vyškov
Re: volnoběh 1.3 NZ
Spinac klapky muzes klidne taky vyhodit, jinak to mas stejne jako ja.
- Kaufik
- Řidič
- Příspěvky: 172
- Registrován: 15.05.2008 07:15
- Bydliště: Náchod
- Kontaktovat uživatele:
Re: volnoběh 1.3 NZ
Ahoj.
Tak jsem po roce zase koupil Golfíka původní motor 1,6 s japonským karbcem jsem vyměnil za 1,3 NZ.
Ale motor je uplně totálně rozštelovanej. Na klapce není žádnej šroub origo.
Nejprve jsem vyměnil svíce, palivák a dal vzducháč od Raid.
Vyčistil klapku, seřídil malou klapku na 0,5 mm.
Opravil zapojení podtlaků
Ale občas se to pěkně při jízdě přidusí, až musím podřadit pak se to zase chytne a jede.
dneska jsem zkoušel měřit:
- CO kolem 9 což je neskutečně moc
- volnoběh 1050 ot
nevím jestli mám správně seštelovaný předstih - nenašel jsem značku kde ho lampou změřit.
nevím jestli je modrý čidlo OK. potřeboval bych vědět odpory
Tak jsem po roce zase koupil Golfíka původní motor 1,6 s japonským karbcem jsem vyměnil za 1,3 NZ.
Ale motor je uplně totálně rozštelovanej. Na klapce není žádnej šroub origo.
Nejprve jsem vyměnil svíce, palivák a dal vzducháč od Raid.
Vyčistil klapku, seřídil malou klapku na 0,5 mm.
Opravil zapojení podtlaků
Ale občas se to pěkně při jízdě přidusí, až musím podřadit pak se to zase chytne a jede.
dneska jsem zkoušel měřit:
- CO kolem 9 což je neskutečně moc
- volnoběh 1050 ot
nevím jestli mám správně seštelovaný předstih - nenašel jsem značku kde ho lampou změřit.
nevím jestli je modrý čidlo OK. potřeboval bych vědět odpory
Kaufik
Ex mat LOW DAILY GII 1,3 NZ 4q in ´85, 15" BBS
Ex GII 1,6 PN CL ´91 15" Exip Mega
Ex GII 1,3 NZ 5q ´88, ATS Classic
Ex mat LOW DAILY GII 1,3 NZ 4q in ´85, 15" BBS
Ex GII 1,6 PN CL ´91 15" Exip Mega
Ex GII 1,3 NZ 5q ´88, ATS Classic
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: volnoběh 1.3 NZ
Modré: NZ
odpor při teplotě 25 stupňů Celsia: 2080 Ohm
odpor při teplotě 80 stupňů Celsia: 322 Ohm
odpor při teplotě 100 stupňů Celsia: 207 Ohm
odpor při teplotě 25 stupňů Celsia: 2080 Ohm
odpor při teplotě 80 stupňů Celsia: 322 Ohm
odpor při teplotě 100 stupňů Celsia: 207 Ohm
-
- Řidič
- Příspěvky: 136
- Registrován: 08.01.2012 11:14
Re: volnoběh 1.3 NZ
Chlapici,mam jettu s motorem 1,3 NZmkdyby jste nekdo neco chtel tak se ozvete,7.7 jde do ekolikvidace,jinak co je ok,tlumice s pruzinami,vyfuk,prevodovka,spojka,motor,mam i budiky s otackomerem,likviduji z duvodu koroze kastle ,budto tu nebo tel.739 940 843 jinak jsem z prerova
- LILTIC
- Nový člen
- Příspěvky: 9
- Registrován: 29.03.2010 17:01
- Bydliště: Nový Jičín
Re: volnoběh 1.3 NZ
tak co chlapi poradí mi někdo ? jsem noob a furt to chcípá ,, připadám si jako v autoškole
-
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 23.02.2015 09:52
Re: volnoběh 1.3 NZ
Zdar resil jsem to stejny kod motoru HK.Kdyz jsem nastartoval sepl se sytic a rozjel jsem se tak to silene skubalo,kdyz se zahral jelo to o neco lip ale i tak po seslapnuti plynoveho pedalu az na podlahu se dusil skubal...jelykoz uz me nic nenapadlo tak jsem vymenil rozvody za nove plus vodni pumpa..po prvni jizde jsem se nestacil divit tahal od 1tis otacek nedusil neskubal i kdyz byl studeny akcelerace uplne o necem jinem dokonce i spotreba ...zkus to nedas za to nic pumpa 400,- remen 200,-