G2 1.6GTD/59kW : Nestartuje za tepla

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

Uživatelský avatar
intercooler
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 289
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Zlínský kraj

Příspěvek od intercooler »

takže zkušenost:stejný problém,tak jsem odpojil štekr z pravého čidla na přírubě vody a hotovo,auto sice žhaví o něco déle,ale kontrolka zhasné a startuju na drc.

Uživatelský avatar
Arnie
Nový člen
Nový člen
Příspěvky: 42
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: Ostrava-Poruba

Příspěvek od Arnie »

Mi už se taky zdá, že je to po odpojení toho čidla o hodně lepší. Sice mi nesvítí kontrola žhaven, ale svíčky napětí dostávají určitý čas a potom na nich napětí zmizí, takže asi dobrý a bude to jenom kontrolka.

Taky mi dělal paseku ten jediný drát, které vede k čerpadlu. Jednak ho předchozí majitel prohnal přes nějaký starý pofiderný vypínač, druhak byl kontakt na čerpadle tak zoxidovaný až téměř zelený, že to mohlo způsobovat občas i toto. Všechno jsem vyčistil, vypínač proklemoval a teď je zase klid.

Teda až na tu nesvítící kontrolku, po té budu muset popátrat. Nejdříve zkusím jestli na ni vůbec jde napětí z relátka a když ne, tak do ní prostě pošlu paralelně napětí ze svíček..

Uživatelský avatar
ctvrta
Profík
Profík
Příspěvky: 929
Registrován: 24.02.2006 21:02
Bydliště: VWary
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ctvrta »

:arrow: Mel jsem naprosto stejnej problem a je to opravdu ta hlava na cerpadle. Ta hlava u 59kW proste odejde driv protoze tam furt cpe vic nafty a navic s tim kazdej lita jak prase.

:arrow: Tlakama ve valcich to rozhodne neni. Nestartovalo by to ani studeny. A videl sem spousu dieslu co mely tlaky akorat tak do srotu a chytali na drc kdykoliv (viz Fiaty co maj taky BOSCH cerpadlo) Jedine ze bys mel zmekly pistni krouzky coz je nepravdepodobny.

:arrow: Na to zhaveni se vykasli. Pokud ti to zhavi tak nic neodpojuj. To je jen zmirneni nasledku problemu, ale neresis pricinu spatnyho startovani. Jinak ty dve cidla na prirube jsou naprosto stejny a je jedno kam co zapojis. Cidlo z bokuje na teplotu oleje.

:arrow: To zhavici rele maji jeste nejayky Passati 1.9D v lepsi vybave. Je tam cidlo na dverich a pri otevreni dveri uz zhavis :) U golfa to tak nefunguje pouze pocita ten cas zhaveni a cas dozhavovani. Taky nejak zmirnuje proud co jde do svicek. Novy opravdu stoji 2500,- :!: A nedelej si iluzi ze sezenes starsi. Zkousel sem to pres rok nez sem to prekopal na obyc. Jinak nechapu proc to rele shanis kdyz ti funguje :?:

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“