G2 1.6GTD/59kW : Nestartuje za tepla
- intercooler
- Jezdec
- Příspěvky: 289
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Zlínský kraj
- Arnie
- Nový člen
- Příspěvky: 42
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Ostrava-Poruba
Mi už se taky zdá, že je to po odpojení toho čidla o hodně lepší. Sice mi nesvítí kontrola žhaven, ale svíčky napětí dostávají určitý čas a potom na nich napětí zmizí, takže asi dobrý a bude to jenom kontrolka.
Taky mi dělal paseku ten jediný drát, které vede k čerpadlu. Jednak ho předchozí majitel prohnal přes nějaký starý pofiderný vypínač, druhak byl kontakt na čerpadle tak zoxidovaný až téměř zelený, že to mohlo způsobovat občas i toto. Všechno jsem vyčistil, vypínač proklemoval a teď je zase klid.
Teda až na tu nesvítící kontrolku, po té budu muset popátrat. Nejdříve zkusím jestli na ni vůbec jde napětí z relátka a když ne, tak do ní prostě pošlu paralelně napětí ze svíček..
Taky mi dělal paseku ten jediný drát, které vede k čerpadlu. Jednak ho předchozí majitel prohnal přes nějaký starý pofiderný vypínač, druhak byl kontakt na čerpadle tak zoxidovaný až téměř zelený, že to mohlo způsobovat občas i toto. Všechno jsem vyčistil, vypínač proklemoval a teď je zase klid.
Teda až na tu nesvítící kontrolku, po té budu muset popátrat. Nejdříve zkusím jestli na ni vůbec jde napětí z relátka a když ne, tak do ní prostě pošlu paralelně napětí ze svíček..
- ctvrta
- Profík
- Příspěvky: 929
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: VWary
- Kontaktovat uživatele:
Mel jsem naprosto stejnej problem a je to opravdu ta hlava na cerpadle. Ta hlava u 59kW proste odejde driv protoze tam furt cpe vic nafty a navic s tim kazdej lita jak prase.
Tlakama ve valcich to rozhodne neni. Nestartovalo by to ani studeny. A videl sem spousu dieslu co mely tlaky akorat tak do srotu a chytali na drc kdykoliv (viz Fiaty co maj taky BOSCH cerpadlo) Jedine ze bys mel zmekly pistni krouzky coz je nepravdepodobny.
Na to zhaveni se vykasli. Pokud ti to zhavi tak nic neodpojuj. To je jen zmirneni nasledku problemu, ale neresis pricinu spatnyho startovani. Jinak ty dve cidla na prirube jsou naprosto stejny a je jedno kam co zapojis. Cidlo z bokuje na teplotu oleje.
To zhavici rele maji jeste nejayky Passati 1.9D v lepsi vybave. Je tam cidlo na dverich a pri otevreni dveri uz zhavis U golfa to tak nefunguje pouze pocita ten cas zhaveni a cas dozhavovani. Taky nejak zmirnuje proud co jde do svicek. Novy opravdu stoji 2500,- A nedelej si iluzi ze sezenes starsi. Zkousel sem to pres rok nez sem to prekopal na obyc. Jinak nechapu proc to rele shanis kdyz ti funguje
Tlakama ve valcich to rozhodne neni. Nestartovalo by to ani studeny. A videl sem spousu dieslu co mely tlaky akorat tak do srotu a chytali na drc kdykoliv (viz Fiaty co maj taky BOSCH cerpadlo) Jedine ze bys mel zmekly pistni krouzky coz je nepravdepodobny.
Na to zhaveni se vykasli. Pokud ti to zhavi tak nic neodpojuj. To je jen zmirneni nasledku problemu, ale neresis pricinu spatnyho startovani. Jinak ty dve cidla na prirube jsou naprosto stejny a je jedno kam co zapojis. Cidlo z bokuje na teplotu oleje.
To zhavici rele maji jeste nejayky Passati 1.9D v lepsi vybave. Je tam cidlo na dverich a pri otevreni dveri uz zhavis U golfa to tak nefunguje pouze pocita ten cas zhaveni a cas dozhavovani. Taky nejak zmirnuje proud co jde do svicek. Novy opravdu stoji 2500,- A nedelej si iluzi ze sezenes starsi. Zkousel sem to pres rok nez sem to prekopal na obyc. Jinak nechapu proc to rele shanis kdyz ti funguje