G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
- Jeffrey
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 16.05.2011 15:30
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
Čus chlapci,potřeboval bych radu od někoho,kdo už daval a G2 větší brzdy. Dal jsem tam zadní kotoučovku z G3 AFN a jako by to neutlačil brzdový válec(mám novej). V soustavě není ani bublinka a pedál se propadává,dá se to našlapat,ale hned se zase propadne. Je možný,že potřebuju brzdový válec s větším průměrem pístu? Díky za všechny rady.
Golf II 1,9 TDI
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
kdy se ten pedál začne propadat? když teprve běží motor nebo i když nebeží?Jeffrey píše:Čus chlapci,potřeboval bych radu od někoho,kdo už daval a G2 větší brzdy. Dal jsem tam zadní kotoučovku z G3 AFN a jako by to neutlačil brzdový válec(mám novej). V soustavě není ani bublinka a pedál se propadává,dá se to našlapat,ale hned se zase propadne. Je možný,že potřebuju brzdový válec s větším průměrem pístu? Díky za všechny rady.
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
- Jeffrey
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 16.05.2011 15:30
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
tak máš asi ten válec špatný,zkus vyměnit
- Jeffrey
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 16.05.2011 15:30
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
[quote="vwCharlie"]tak máš asi ten válec špatný,zkus vyměnit[/quote
Hloupost,podle meho budu potrebovat valec s vetsim prumerem pistku. Ted mam 20,6mm a budu potrebovat ten z trojikz,ktery ma 22,6 nebo 23,2.
Hloupost,podle meho budu potrebovat valec s vetsim prumerem pistku. Ted mam 20,6mm a budu potrebovat ten z trojikz,ktery ma 22,6 nebo 23,2.
Golf II 1,9 TDI
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
Jak píše Charlie,kupoval jsem novej válec a problém co píšeš ty...a ejhle,on od začátku prosakoval i ten novej,dal jsem tedy starší origo a dobrý,malýmu průměru bych to nepřikládal,mám 280mm vepředu,vzadu kotouč s brzdiči OI a problém s malým BV jsem neřešil,pokuď chceš brzdit tak BV a posilovač OI,GIV,BoravwCharlie píše:tak máš asi ten válec špatný,zkus vyměnit
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
Jeffrey píše:vwCharlie píše:tak máš asi ten válec špatný,zkus vyměnit[/quote
Hloupost,podle meho budu potrebovat valec s vetsim prumerem pistku. Ted mam 20,6mm a budu potrebovat ten z trojikz,ktery ma 22,6 nebo 23,2.
Hloupost jo, ale ta tvoje úvaha.
Pokud bereme HL.B.V. pouze jako funkční člen a nebudeme polemizovat nad výkonem a účinností, pak je to jedno jestli má 22mm nebo půl metru v průměru..
Brzdy jsou uzavřený tlakový hydraulický okruh.
Stlačením pístu ( pedálem HL.B.V.) vytvoříš tlak a pokud pedál spadne, tak je systém netěsný ( tekoucí kapalina nebo propouští těsnění v HL.B.V.), nebo zavzdušněný.
Takže buďto ste to špatně odvzdušnili nebo válec propouští nebo někde uchcává kapalina..
- Jeffrey
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 16.05.2011 15:30
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
Hloupost jo, ale ta tvoje úvaha.
Pokud bereme HL.B.V. pouze jako funkční člen a nebudeme polemizovat nad výkonem a účinností, pak je to jedno jestli má 22mm nebo půl metru v průměru..
Brzdy jsou uzavřený tlakový hydraulický okruh.
Stlačením pístu ( pedálem HL.B.V.) vytvoříš tlak a pokud pedál spadne, tak je systém netěsný ( tekoucí kapalina nebo propouští těsnění v HL.B.V.), nebo zavzdušněný.
Takže buďto ste to špatně odvzdušnili nebo válec propouští nebo někde uchcává kapalina..[/quote]
A co takle zacit premyslet o tom,ze dosavadni brzdovy system(jen tak od boku) potreboval pro uplnost brzdeni vyvinout tlak
o sile 20kPa a po vymene tato soustava potrebuje vyvinout tlak o sile 40kPa? Doposud jsem rozhybaval pistky (brzdove prasatko)
o prumeru 10mm o celkovem objemu 20ml a ted rozhybavam pist o prumeru 45mm o celkovem objemu 70ml. Kde vyvinu o toliik vetsi tlak? Tim dosavadnim B.V.?
Pokud bereme HL.B.V. pouze jako funkční člen a nebudeme polemizovat nad výkonem a účinností, pak je to jedno jestli má 22mm nebo půl metru v průměru..
Brzdy jsou uzavřený tlakový hydraulický okruh.
Stlačením pístu ( pedálem HL.B.V.) vytvoříš tlak a pokud pedál spadne, tak je systém netěsný ( tekoucí kapalina nebo propouští těsnění v HL.B.V.), nebo zavzdušněný.
Takže buďto ste to špatně odvzdušnili nebo válec propouští nebo někde uchcává kapalina..[/quote]
A co takle zacit premyslet o tom,ze dosavadni brzdovy system(jen tak od boku) potreboval pro uplnost brzdeni vyvinout tlak
o sile 20kPa a po vymene tato soustava potrebuje vyvinout tlak o sile 40kPa? Doposud jsem rozhybaval pistky (brzdove prasatko)
o prumeru 10mm o celkovem objemu 20ml a ted rozhybavam pist o prumeru 45mm o celkovem objemu 70ml. Kde vyvinu o toliik vetsi tlak? Tim dosavadnim B.V.?
Golf II 1,9 TDI
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
Jasně píšu že se nebavím o výkonu a účinnosti toho onoho válce !
Na padání pedálu nemá vliv jeho průměr prokud ho prošlápneš tak je v prdeli a je jedno jestli má 22mm nebo 22metrů..
twl. řešíš padání pedálu nebo že ti to nebrzdí ????
Padání pedálu je něco jiného než účinek brzd. válce tak se rozmysli o co ti vlastně jde.
Pokud se neumíš jasně a srozumitelně vyjádřit tak pak nečekej že ti někdo bude pomáhat !
Padál se propadá / prošlápneš ho tak je to netěsnost systému nebo zavzdušnění.
Pokud nebrzdí po sešlápnutí ( a nepropadne se pedál ) tak je to slabým účinkem posilovače,nebo jiná závada.
Mě když bouchnul posilovač tak pedál neprošlápneš a auto nebrzdí, jinak to je úplně jedno jestli máš 19mm nebo 22mm válec tam půjde jen o to, jak moc větší sílu na to brzdění budeš muset vyvinout ( což spíš ovlivní velikost posilovače brzd ).
Na padání pedálu nemá vliv jeho průměr prokud ho prošlápneš tak je v prdeli a je jedno jestli má 22mm nebo 22metrů..
twl. řešíš padání pedálu nebo že ti to nebrzdí ????
Padání pedálu je něco jiného než účinek brzd. válce tak se rozmysli o co ti vlastně jde.
Pokud se neumíš jasně a srozumitelně vyjádřit tak pak nečekej že ti někdo bude pomáhat !
Padál se propadá / prošlápneš ho tak je to netěsnost systému nebo zavzdušnění.
Pokud nebrzdí po sešlápnutí ( a nepropadne se pedál ) tak je to slabým účinkem posilovače,nebo jiná závada.
Mě když bouchnul posilovač tak pedál neprošlápneš a auto nebrzdí, jinak to je úplně jedno jestli máš 19mm nebo 22mm válec tam půjde jen o to, jak moc větší sílu na to brzdění budeš muset vyvinout ( což spíš ovlivní velikost posilovače brzd ).
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
Myslím, když mi někdo radí, uvádí svůj názor, neříkal bych hloupost. Když sám vím, co je příčinou, tak se ani neptám na názor.Jeffrey píše:vwCharlie píše:tak máš asi ten válec špatný,zkus vyměnit[/quote
Hloupost,podle meho budu potrebovat valec s vetsim prumerem pistku. Ted mam 20,6mm a budu potrebovat ten z trojikz,ktery ma 22,6 nebo 23,2.
Dvakrát se mi, jako nákupčímu, poštěstilo koupit nový brzdový válec zcela nefunkční. Jednou v něm byla zkříplá gumička, asi při montáži, všichni dlouho šlapali a odvzdušňovali a nic, stále se propadával. Podruhé gumička chyběla úplně. Nic není nemožné. Platí pořekadlo - "když pánbůh dopustí i motyka spustí".
Když mi blahé paměti vyreznul HBV u Žuka, dal jsem náhradu i s posilovačem ze Š 1203, ta má 2 oddělené, samostatné posilovače a menší průměr. dal jsem 1 HBV a 1 posilovač. Muselo se také dvakrát až třikrát našlapat, až poté Žuk brzdil. Oběm kapaliny na jedno našlápnutí jednoduše nestačil na roztáhnutí všech brzdových válečků. Dal jsem 2 HBV a 2 posilovače a kapaliny bylo habaděj, brzdilo lépe než originál. Tož tak.
Vyměň válec.
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
jj propadávání pedálu nemá nic společného s účiností (vyvinutým tlakem na brzdový kotouč) brzd.
Je tedy otázka, ale jestli pán ví co je to propádávání pedálu. Propadávání pedálu je že když sešlápneš brzdový pedál a on ti klade odpor a po chvilce když pořád na něj tlačíš se ti začne propadat až k zemi
a nebo
na to šlápneš a propadne se hnedka bez odporu až na zem?
Je tedy otázka, ale jestli pán ví co je to propádávání pedálu. Propadávání pedálu je že když sešlápneš brzdový pedál a on ti klade odpor a po chvilce když pořád na něj tlačíš se ti začne propadat až k zemi
a nebo
na to šlápneš a propadne se hnedka bez odporu až na zem?
- Jeffrey
- Řidič
- Příspěvky: 103
- Registrován: 16.05.2011 15:30
- Bydliště: Klášterec nad Ohří
- Kontaktovat uživatele:
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
Bez odporu se na zem pochopitelně nepropadne,když to jde přez B.V. to bych musel mít praskle potrubí,aby se mi propadl bez odporu.Vecernicek píše:jj propadávání pedálu nemá nic společného s účiností (vyvinutým tlakem na brzdový kotouč) brzd.
Je tedy otázka, ale jestli pán ví co je to propádávání pedálu. Propadávání pedálu je že když sešlápneš brzdový pedál a on ti klade odpor a po chvilce když pořád na něj tlačíš se ti začne propadat až k zemi
a nebo
na to šlápneš a propadne se hnedka bez odporu až na zem?
Golf II 1,9 TDI
- Vecernicek
- VWexpert
- Příspěvky: 4285
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
takže ti nezbývá nic než hledat únik brzdové kapaliny. a nebo je prostě špatnej ten HL.B.V.
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
jestli našlapeš a držíš pedál (tlačíš na něj jako při brždění) a ten se při tom propadává, tak jedině, jak ti raděj, buďto ti teče kapalina z okruhu, a pak i z nádobky ubývá, anebo je HBV nanic. Můžou platit i obě varianty současně. Jestli kapalina neubývá, tak je to HBV.Jeffrey píše:Bez odporu se na zem pochopitelně nepropadne,když to jde přez B.V. to bych musel mít praskle potrubí,aby se mi propadl bez odporu.Vecernicek píše:jj propadávání pedálu nemá nic společného s účiností (vyvinutým tlakem na brzdový kotouč) brzd.
Je tedy otázka, ale jestli pán ví co je to propádávání pedálu. Propadávání pedálu je že když sešlápneš brzdový pedál a on ti klade odpor a po chvilce když pořád na něj tlačíš se ti začne propadat až k zemi
a nebo
na to šlápneš a propadne se hnedka bez odporu až na zem?
- PetrGTD
- Nový člen
- Příspěvky: 40
- Registrován: 31.07.2008 22:47
- Bydliště: Kostelec na Hané
Re: G2 1,9 TDI větší brzdy-Nebrzdí
A omezovač brzdné síly na zadní nápravě jsi odpojil? Ten dělává ten problém.