GTD - zvýšení výkonu
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
GTD - zvýšení výkonu
Zdravim...Chtěl bych se tedy zeptat,když tady vidím všechny ty příspěvky,asi nemá moc cenu upravovat ani 1.6 Td Intercooler 59KW,že?Mam to v Jette a stacilo by mi i 90-95 koní na tenhle motor...Je to reálný a popřípadě jak z toho ten výkon dostat?Tdi motor nepasuje na převodovku z tohoto motoru,ne? navíc co technická s Tdi?
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
- Keflek
- VWjunior
- Příspěvky: 1647
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD
Tak technicka s TDi,nebo podobnou prestavbou u nas asi nepripada v uvahu. Jedine tam pred TK hodit ten spravnej motor a pak zase zpatky . A nebo mit lidi...
A co se tyce upravy toho motoru,dej tam turbo z PDcka a to auto ozije jak h...rom
A co se tyce upravy toho motoru,dej tam turbo z PDcka a to auto ozije jak h...rom
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
GTD
Tenhle motor mám doma na dílně,ale neni lepší turbo z TDi 66KW?To z toho PDčka jsem ješte totiž na TD motoru neviděl ve skutečnosti...musi se to tam dat i se svody,asi jako každý,ne?
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD
Jestlis to ešte neviděl, tak ti to vyfotim
Jasně že se svodama, předělat mazání a převařit přírubu na vejfuk.
Jo a předělat plechovku ovládání lopatek z podtlaku na přetlak.
Jasně že se svodama, předělat mazání a převařit přírubu na vejfuk.
Jo a předělat plechovku ovládání lopatek z podtlaku na přetlak.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD
Řekl bych že je s tim skoro stejně práce, u obou musíš vyměnit i svody, předělat mazání a vejfuk, akorát u toho obtokovýho turba z 66kW nemusíš řešit tu ovládací plechovku. Ale VNT turbo zabírá líp odspoda.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD
Pokud zvedneš tlak turba (cca 1,5 bar), a je jedno jestli to bude obtokový nebo VNT turbo, doladíš k tomu trochu vyšší dávku nafty na čerpadle a ve tvým případě by byl dobrej jinej intercooler za maskou místo toho blbě řešenýho origo, tak počítej 90 až 95k
Jo a maličko zvýšit předvstřik.
Jo a maličko zvýšit předvstřik.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD
To je ten zaplombovaný šroub na čerpadle,ne?Jsem zkoušel přidat,ale když jen lehce otočím,nemohu už srazit otáčky motoru,hýbe se pak okolo 2000-2200 ot/m tak jsem to dal tam kde to bylo z výroby...nebo jak jinak zvýšit davku nafty?
Chtěl bych se zeptat potom i na výfuk,mám nechat středovej tlumič a dozadu dat něco upravenýho?
Chtěl bych se zeptat potom i na výfuk,mám nechat středovej tlumič a dozadu dat něco upravenýho?
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD
Tim zaplombovaným šroubem se nastavuje dávka. Je to hodně citlivý a samozřejmě to zvedne dávku i na volnoběh, čili se zvednou otáčky, tak je musíš snížit na dorazu.
Ve tvým případě bych na tom šroubu přidal 1/8 otáčky a zbrousil kužel osičky v korektoru (tom "komíně" čerpadla) tak o půl mm až 1 mm. Viz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 9&start=30, ale ne tak do extremu.
S vejfukem nic nedělej, nemá to efekt.
Ve tvým případě bych na tom šroubu přidal 1/8 otáčky a zbrousil kužel osičky v korektoru (tom "komíně" čerpadla) tak o půl mm až 1 mm. Viz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=1 ... 9&start=30, ale ne tak do extremu.
S vejfukem nic nedělej, nemá to efekt.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD
To jo,ale když přidám na tom čerpadle,nejde to snížit ani tím dorazem...
Ten zvuk toho výfuku je ale úchylnej.
Ten zvuk toho výfuku je ale úchylnej.
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
Re: GTD
Ani tohle nefunguje,kámoš ma Fire and Ice taky SB 59KW a měl ten šroub úplně zašroubovaný a otáčky mu šli snížit,zkoušeli jsme to i u mě a tam nic,jen to beželo v šílených otáčkach,ale nic nereagovalo...
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
- vwCharlie
- Moderátor
- Příspěvky: 7792
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: OSTRAVA!!!
Re: GTD
taky jsem to teď nedávno řešil na jednom čerpadle. Měl přidáno na naftě,kvůli turba a otáčky už nešly snížit ani tím dorazovým šroubkem,prostě i když se to o něj vůbec neopíralo,tak to mělo pořád točky něco málo přes 1000. Jelikož to nebyla až taková hrůze,tak se to tak nechalo. Lanko bylo samozřejmě povolené.
Jinak tu fotku,jak je to tam udělané s tím turbem,bych taky rád zkouknul. Jak dlouho už s tím jezdíš,nebo kolik jsi s tím najel? Žádný problém? Já mám na tom svojem přes 300 a turbo původní,ještě ten výkon jakštakž odpovídá,ale hranice,kdy začíná být znatelný efekt turba,se jaksi už posunula pomalu k 3000ot. Do té doby je to nic moc,bejvávalo líp a hlavně to hulí,než se to dostane do těch toček,když tomu v nižších přidupnu.Kdysi (asi o 100tis zpět) to reagovalo líp.
Jinak tu fotku,jak je to tam udělané s tím turbem,bych taky rád zkouknul. Jak dlouho už s tím jezdíš,nebo kolik jsi s tím najel? Žádný problém? Já mám na tom svojem přes 300 a turbo původní,ještě ten výkon jakštakž odpovídá,ale hranice,kdy začíná být znatelný efekt turba,se jaksi už posunula pomalu k 3000ot. Do té doby je to nic moc,bejvávalo líp a hlavně to hulí,než se to dostane do těch toček,když tomu v nižších přidupnu.Kdysi (asi o 100tis zpět) to reagovalo líp.
- AllanMaxi
- VWjunior
- Příspěvky: 1528
- Registrován: 25.06.2008 00:05
- Bydliště: Doma
- Kontaktovat uživatele:
GTD - zvýšení výkonu
Myslíš na tom motoru co mám ja v Jette?A čím to může být,že nejdou ty otáčky snížit?
Díly GTD-intercooler 59kW,TDi 66-81kW
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD
Jetta 1.6 GTD<=160PS+ 360NM=>Jetta 1.6 GTD