Mazání 1.6 TD

1.6D, 1.6TD

Moderátoři: vwCharlie, areka

GIIb
Jezdec
Jezdec
Příspěvky: 402
Registrován: 11.11.2007 14:18
Bydliště: Zábřeh

Re: Mazání 1.6 TD

Příspěvek od GIIb »

pístní kruhy vydržijou mrtě než se přidřou, uložení vačky taky, maximálně bych vyměnil šálky na ojnicích, jsou nejvíc namáhaný a 20 km je hodně, stojijou jen 500 kč a neni problem je vyměnit, stačí sundat vanu, stejně nebudou už nic moc jestli jsou origo a uložení kliky vydrží taky dost než se přidře klika tak už by byli ojnice vytavený, neni dluho sem rozebiral takovej motor

vintera
Závodník
Závodník
Příspěvky: 634
Registrován: 10.05.2012 00:58

Re: Mazání 1.6 TD

Příspěvek od vintera »

manduss píše:záhada je vyřešena. to původní čerpadlo mělo tu hnací hřídelku kratší a tak nezapadla do zářezu na vývěvě. Po výměně OK, maže jak blázen, takže můžu řešit další problémy. Snad sem tomu motoru moc neublížil...
Potřeboval bych vědět, jaké jsou rozdíly v olejových čerpadlech pro jednotlivé naftové motory a jaké do kterého patří. Všiml jsem si, že čísel čerpadel je dost druhů.
Potřebuji objednat do motoru původně snad z Audi 80, B2, kod CY (má hydra). Vana zůstává původní, protože
motor nebude běhat v golfu.
Další věc, která mne zajímá je, čím se liší olejová čerpadla pro naftu a benzín.

Odpovědět

Zpět na „Motory - diesel“