Zdravím
chci se zeptat jestli máte někdo zkušenost s motorem TD 59 kw že klepe, jak kladívkem o kovadlinu. A s výmněnou za D a nandáním turba, intercoleru a chladiče oilu. S témat již jsem pochopil že u 1.6 d nejsou chlazené písty roztřikem oilu.
Díky za rady
Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw
-
- Jezdec
- Příspěvky: 422
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw
Kolik toho maj za sebou vstřiky? Většinou tohle klepání dělaj.
Život je jako žebřík do kurníku - krátkej a posranej...
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw
zdar lidi ja mam taky dotaz ale ohledne 1.6 TD 44kW kod 1V
vim že 44kW neni nic moc muzika-ma ale najeto jen 138tis a je to šepot květin,chtěl bych na to nacpat inercooler a případně jestli někdo ma zkušenost čím se ty motory (51,59 a 44 kW) liší..
jednoduše řečeno dá se z toho čajíčku vyždímat neco málo víc poníků,a jakým způsobem bez výměny motoru..
děkuji za náměty a rady..
vim že 44kW neni nic moc muzika-ma ale najeto jen 138tis a je to šepot květin,chtěl bych na to nacpat inercooler a případně jestli někdo ma zkušenost čím se ty motory (51,59 a 44 kW) liší..
jednoduše řečeno dá se z toho čajíčku vyždímat neco málo víc poníků,a jakým způsobem bez výměny motoru..
děkuji za náměty a rady..
- jkjirka
- Řidič
- Příspěvky: 162
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Dobříš
Re: Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw
vyměnit čerpadlo za čerpadlo s obohacovačem, lehce přidat na naftě, pokud by to nestačilo, tak ještě turbo z něčeho lepšího a možná ni vstřiky....
-
- Nový člen
- Příspěvky: 2
- Registrován: 16.09.2008 22:08
Re: Motor 1.6 D 4o kw - TD 59 kw
Tak už jsem na to přišel co mi v tom klepe, jsou ty písty tak vyšlehaný že mezi nimi byla vůle tak tři milimetry. Ještě jsem to neviděl, takhle vylágrovanej motor. Takže sháním spodek motoru s označením RA nebo SB.