To mě taky napadlo, akorát jsem ještě nezkoumal z čeho ten držák je. Aby to nebyla litina...vintera píše:vyvrtat díry, vyříznout závitnechcinick píše:Ještě bych doplnil, že bude potřeba sehnat si držák olejového filtru, který má dvě díry na vysokotlaký spínač a na čidlo teploty, které MFA budíky potřebují.
Pokus o MFA pro diesel
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26.02.2012 16:10
Re: Pokus o MFA pro diesel
- areka
- VWjunior
- Příspěvky: 1960
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Vrchlabí - Jilemnice
Re: Pokus o MFA pro diesel
Hliník! Hliník!
- Tom89
- VWsenior
- Příspěvky: 2385
- Registrován: 15.01.2009 12:23
- Bydliště: Dolsn City
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokus o MFA pro diesel
Na některých výměnících je zátka na 5 imbus
-
- Řidič
- Příspěvky: 76
- Registrován: 26.02.2012 16:10
- Gerox
- Člen klubu
- Příspěvky: 646
- Registrován: 15.09.2010 16:44
- Bydliště: Praha <-> KnO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokus o MFA pro diesel
Co máš v plánu?
I <3 MY MK2 (1.6D, 37kw, 1985)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)
- Michal16v
- Nový člen
- Příspěvky: 11
- Registrován: 17.08.2015 13:30
Re: Pokus o MFA pro diesel
Něco ode mě. Ještě mi chybí přehodit otáčkoměr, kontrolka motoru použitá jako kontrolka žhavení
- Gerox
- Člen klubu
- Příspěvky: 646
- Registrován: 15.09.2010 16:44
- Bydliště: Praha <-> KnO
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokus o MFA pro diesel
Taky chciii!
I <3 MY MK2 (1.6D, 37kw, 1985)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)
Scirocco R (2.0, cca 220KW, DSG, 2011) - NA PRODEJ
Passat CC (2.0 TDI, 125kw, DSG, 2008)
Golf MK2 on AIR (1.6, 55kw, 1990)
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: Pokus o MFA pro diesel
Jen takova mala poznamka: resite tu prehazovani otackomeru, ale nikdo se nezminil o prehozeni vnitrnosti rychlomeru. Tam je totiz ten obvod pro dynamickou kontrolu tlaku oleje, ktery pro svou cinnost potrebuje signal otacek motoru, ktery ma ale na otto a diesel jinou cetnost. Takze do MFA pristrojovky je potreba instalovat i diesel-rychlomer, pripadne z diesel-rychlomeru prehodit jen ten samotny obvod do otto-rychlomeru.
-
- VWexpert
- Příspěvky: 2570
- Registrován: 02.10.2007 11:03
Re: Pokus o MFA pro diesel
Moje zkusenosti, ktere se v teto souvislosti mohou hodit:vintera píše:vyvrtat díry, vyříznout závitnechcinick píše:Ještě bych doplnil, že bude potřeba sehnat si držák olejového filtru, který má dvě díry na vysokotlaký spínač a na čidlo teploty, které MFA budíky potřebují.
Odlitek drzaku pro olejovy filtr G2 (mam na mysli motory 1.6 a 1. jsem videl pouze jeden, ale provedeni samotneho obrobku celkem 3:
1) atmosfericke diesly a "obycejne" otto mely pouze jednu zavitovou diru M10x1 (pro snimac tlaku oleje)
2) na "lepsich" otto a pozdeji na vsech otto byly dve zavitove diry M10x1 (pro snimac tlaku oleje a pripadne cidlo teploty oleje, ta druha dira byvala vetsinou uzavrena sroubovaci zatkou)
3) na turbo dieslech byly dve zavitove diry jedna M10x1 (pro snimac tlaku oleje - blize k bloku) a druha vetsi (tusim M12x1.5 - v ose filtru) pro trubku mazani turba
Kazdopdne pokud se do jednoderoveho obrobku dodelava druha dira, je potreba to udelta na frezce, ponevadz se musi predevsim zarovnat dosedaci plocha tesneni a zarucit kolmost diry k teto plose.
Na netu lze najit i drzaky se tremi dirami M10x1 (maji jiny odlitek), ale k cemu by mely byt netusim.