Tlak oleje - problém ( vysoký tlak )
-
- Řidič
- Příspěvky: 158
- Registrován: 02.03.2011 23:31
- Bydliště: Jihlava
Tlak oleje - problém ( vysoký tlak )
Ahoj, mám Golfa 1. 1.5d. Dělal jsem komplet GO motoru. Po složení jsem zjistil že mi to moc maže. Ohřátý olej na volnoběh cca 5-6bar. Mereno v hlavě. Olej 10w40-polosyntetika. Koupil jsem nové olejové čerpadlo a furt stejný. Jelikož jsem nevěděl jak to vyřešit, tak jsem z autem začal jezdit. Po ujetí cca 3.5tis. kilometrů jsem úplnou náhodou zjistil, že mám olej ve vodě - tedy asi těsnění. Ale beru to tak, že to je následek toho vysokého tlaku. Včera mi jeden pán poradil ať zkratim pružinu na redukčním ventilu v olejovém čerpadle. Tak jsem ji cca o 1cm zkrátil a momentálně mám tlak po ohřátí oleje na volnoběh 2bar. Tedy ok. Ale má pro to někdo logické vysvětlení? Myslíte že s tím můžu teď jezdit, nebo jsem jenom "ojebal" nějaký problém, který se stejně objeví.? Díky za každý názor a radu...
- 11mAjA11
- Moderátor
- Příspěvky: 9064
- Registrován: 13.09.2008 15:42
- Bydliště: Small Town in North Moravia
Re: Tlak oleje - problém ( vysoký tlak )
Olej ve vodě nemá podle mě přímou souvislost s tím že to tlačilo kolem 5bar.
to dřív vyrazí některé gufero něž by to protlačilo kolem těsnění hlavy..
to dřív vyrazí některé gufero něž by to protlačilo kolem těsnění hlavy..
-
- Závodník
- Příspěvky: 634
- Registrován: 10.05.2012 00:58
Re: Tlak oleje - problém ( vysoký tlak )
Mohlo se stát, že některý z předešlých majitelů pružinku vyměnil. S tím se setkávám u starých traktorových motorů, někdy je i podložená, někdy je ventilek i úplně natvrdo.