Zástavba jiného pohonu do G2
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
- Žížal
- Pilot
- Příspěvky: 740
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Pokud tam chceš 81kW tak zkus jiny zdroj než G3 - je to vzacne a stejny motor je i v koktafce. Předělat elektriku je celkem peklo, takže mTDi je taky dobrá cesta. Převodovku nech G2 - ušetříš si pár problémů s poloosama a ramenama, limit je výkon a krouťák co z mTDi vytáhneš.
Na dieselpoweru je popsaná přestavba do G2 a i další info kolem.
Na dieselpoweru je popsaná přestavba do G2 a i další info kolem.
Golf real car, real fast
- fleer
- Člen klubu
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
kluci díky, koukal jsem na tu zástavbu mTDi a nevim, do toho se mi nechce... A právě mi šlo o to, jestli ta 81kw bestie je elektronicky řízená, nebo mechanika...protože elektronickou bych tam když tak mohl dát 96kwPD.... ale právě se mi nechce dělat imobilizér a předělávat budíky se spínačkou.....
Ale takže jestli jsem vás všechny dobře pochopil, 81kw je řízená elektronikou, je to tak????
Ale takže jestli jsem vás všechny dobře pochopil, 81kw je řízená elektronikou, je to tak????
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
- Willdaa
- VWexpert
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Liberec
- Kontaktovat uživatele:
Jo 55kW 1.9 je obycejny TD (stejne jako byla v G2 1.6TD) a daval se do G3 a kod motoru je AAZ nevim kde se vzal pojem mTDI tak se rika motorum TDI prekopanejm z elektriky na mechaniku.
Naposledy upravil(a) Willdaa dne 06.02.2007 22:02, celkem upraveno 1 x.
Golf zwei mit G-lader , Golf III Europe 100kW TDI AHF a Scirocco Mk. I VR6 ITB
- lister
- Moderátor
- Příspěvky: 4934
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Gross Maispitz
mTDI je překopávka, z fabriky je poslední mechanickej diesel 1,9td všechno ostatní včetně 66kw je přeelektrizovaný
lister ví hodně o MegaSquirtu a nebojí se zeptat.
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
Golf MK1 16V ITB COP MegaSquirt2 189HP Quaife Tramont TY2
'92 Corrado MoonlightBlue 9A říznutý ABF, 2x výfuková vačka a MegaSquirt2..
- fleer
- Člen klubu
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
děkuji děkuji...takže koukám, že pokud se budu hrabat s el. tak to vyhraje 96kW PD... Ale to si dřív koupim tu G3 81kW.... Tak díky kluci....
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
- klasek
- VWexpert
- Příspěvky: 3749
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Kaňk
- Kontaktovat uživatele:
- fleer
- Člen klubu
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
- Radim205D
- Jezdec
- Příspěvky: 267
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Havířov
- Kontaktovat uživatele:
Je to jedno jestli pro mtdi použijete 66Kw nebo 81Kw, celá sranda se to točí okolo puvodního TDi čerpadla které má upravený regulační vršek na mechaniku jehož řídí přetlak v sání. Na dieselpower.cz to čerpadlo přestavět umí co vím Holz a Andre.
Pak už jde jen o to jestli máte 81kw nebo 66kw trysky a turbo z 66kw s obtokem a nebo 81kw s naklapěcími lopatkami.Obojí lze v pohodě použít akorat u 81Kw turba je ještě potřeba jednoduše upravit regulaci z podtlaku na přetlak.
Je to dobrý systém,sice je méně úspornější ale nemá se tam pomalu co zku..it a čipuje se šroubovákem. Motory AGR,ASV..(oktava) se válej na každém rohu a není problém najít nějaký zachovalý kousek za pár babek. Jejich úspornost a výkon je výhodou a osobně můžu ze svými zkušenostmi mtdi jenom doporučit.
Ostatní problematiku zástavby tdi taktéž doporučuji prostudovat v Bóďově přízpěvku na:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5477" target="_blank
Pak už jde jen o to jestli máte 81kw nebo 66kw trysky a turbo z 66kw s obtokem a nebo 81kw s naklapěcími lopatkami.Obojí lze v pohodě použít akorat u 81Kw turba je ještě potřeba jednoduše upravit regulaci z podtlaku na přetlak.
Je to dobrý systém,sice je méně úspornější ale nemá se tam pomalu co zku..it a čipuje se šroubovákem. Motory AGR,ASV..(oktava) se válej na každém rohu a není problém najít nějaký zachovalý kousek za pár babek. Jejich úspornost a výkon je výhodou a osobně můžu ze svými zkušenostmi mtdi jenom doporučit.
Ostatní problematiku zástavby tdi taktéž doporučuji prostudovat v Bóďově přízpěvku na:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=5477" target="_blank
- ok
- VWexpert
- Příspěvky: 2770
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Kontaktovat uživatele:
- fleer
- Člen klubu
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele:
pánové všem děkuji..... a asi nejvíce radimovi, přičemž mu uděluji + bod....
A nyní.......................
Nechť se zde rozvíjí diskuze....
BAR JE OTEVŘEN!!!!!!!!!!!!
A nyní.......................
Nechť se zde rozvíjí diskuze....
BAR JE OTEVŘEN!!!!!!!!!!!!
Jetta MkI - prodej, Mitsu Pajero wagon, Alhambra Mk1 prodej,Polo 6N2 prodej, Passat 35i variant, Caddy mk4, Golf MkV variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
ex- VW Golf Mk2,VW Golf Mk3 Variant, Passat B5 variant
- fleer
- Člen klubu
- Příspěvky: 2556
- Registrován: 24.02.2006 21:02
- Bydliště: Praha západ
- Kontaktovat uživatele: